;
coinex

ایرباد جدید سنهایزر Conversation Clear Plus برای افراد کم‌شنوا مانند سمعک عمل می‌کند

ایرباد جدید سنهایزر Conversation Clear Plus مخصوص افراد کم‌شنوا معرفی شد. این ایرباد می‌تواند بهترین جایگزین سمعک باشد.

ایرباد جدید سنهایزر Conversation Clear Plus مخصوص افراد کم‌شنوا در نمایشگاه CES 2023 رونمایی شد. یکی از کاربردهای اصلی این ایرباد به غیر از امکانات معمولی تمامی ایربادزها، استفاده از آن به عنوان سمعک است. درون Conversation Clear Plus امکانات خارق‌العاده‌ای به منظور تقویت صدا استفاده شده است که می‌توان گفت که با خرید این ایرباد دیگر نیازی به سمعک وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: با ایرباد خلاقانه Wisear وضعیت پخش موسیقی را با حرکات صورت کنترل کنید

ایرباد جدید سنهایزر Conversation Clear Plus معرفی شد

اکثر هدفون‌های بی‌سیم و ایربادز‌هایی که امروزه در بازار به فروش می‌رسند، حتی با وجود مجهز بودن به قابلیت‌هایی برای تقویت‌ صدا، نمی‌توانند نقش سمعک را برای افراد کم‌شنوا یا کسانی که در مراحل اولیه کم‌شنوایی هستند، ایفا کنند. ایربادز جدید سنهایزر با نام Conversation Clear Plus می‌تواند به افرادی که صداها را خیلی خوب نمی‌شنوند، کمک کرده و آن‌ها را از مراجعه به متخصص شنوایی‌سنجی بی‌نیاز می‌کند.

در آگوست سال گذشته، سازمان غذا و دارو ایالات متحده اعلام کرد:

به بزرگسالانی که با مشکلات شنوایی خفیف تا متوسط ​​دست و پنجه نرم می کنند، اجازه می‌دهد بدون نیاز به نسخه یا تایید متخصص شنوایی‌سنجی، سمعک‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری را بدون نسخه خریداری کنند. این تصمیم که در اواخر اکتبر سال گذشته به صورت رسمی اجرایی شد، به شرکت‌های تولید‌کننده‌ی ایربادز مانند سونی و جبرا، اجازه می‌دهد تا جایگزین‌هایی برای رفع برخی مشکلات شنوایی تولید کرده و به فروش برسانند.

ایرباد جدید سنهایزر Conversation Clear Plus معرفی شد

به گزارش Gizmodo، سنهایزر روی ایربادز جدید Conversation Clear Plus، برچسب سمعک بدون نسخه نمی‌زند، اما این محصول را به عنوان هدفون بی‌سیمی با «فناوری پیشرفته تقویت گفتار» به فروش می‌رساند که در کنار حذف نویز فعال (ANC) صداها را حتی در محیط پرسروصدا واضح تر به گوش شنونده می‌رساند.

Conversation Clear Plus با سه پروفایل برای سه سناریو مختلف به فروش می‌رسد؛ حالت Relax امکان تنظیم نویز پس‌زمینه را برای کاربر فراهم می‌کند، در‌حالی‌که حالت‌های Communication و Streaming نویز ناخواسته را به حداقل می‌رسانند و وضوح صداهای اطراف را افزایش می‌دهند.

این ایربادز مانند مدل قبلی با اتصال بلوتوث بی‌سیم، ۹ ساعت عمر باتری را با یک بار شارژ وعده می‌دهد و ۲۷ ساعت هم با هرازگاهی قرار دادن داخل در کیس دوام می‌آورد. کیس این محصول خیلی کوچک نیست که می‌توان دلیل آن را باتری سنگین ایربادز دانست.

با اینکه Conversation Clear Plus برچسب سمعک را یدک نمی‌کشد، با قیمت نجومی ۸۵۰ دلار به فروش می‌رسد. این قیمت از قیمت گران‌ترین ایربادزها موجود در بازار بسیار بیشتر است، اما همچنان بسیار ارزان‌تر از سمعک‌هایی است که با نسخه‌ی پزشک در بازار موجود هستند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ایرباد جدید سنهایزر Conversation Clear Plus چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر