;
coinex

انگری بردز در دنیای واقعی رویت شدند! [+عکس]

یک عکاس حیات وحش در نبراسکا به نام اسکات تیلور تصاویری ثبت کرده که به واقع نشانگر انگری بردز در دنیای واقعی است!

یک عکاس حیات وحش در نبراسکا آمریکا تصاویری ثبت کرده که به طرز عجیبی به پرندگان بازی محبوب و موفق انگری بردز در دنیای واقعی شباهت دارند.

بیشتر بخوانید: نمونه اولیه ربات انسان نمای بوستون داینامیکس با قابلیت‌های شگفت‌انگیز معرفی شد [+ویدیو]

انگری بردز در دنیای واقعی

اسکات تیلور یک عکاس اهل کولریج نبراسکا است که با ثبت تصاویر واقعی از یک پرنده بازی انگری بردز در طبیعت، توجهات زیادی به خود جلب کرده است.

تیلور از نوجوانی پس از انجام یک پروژه عکس برای سازمان جوانان 4H وارد دنیای عکاسی شد. او که اکنون ۴۸ سال سن دارد، همچنان با گرفتن عکس از طبیعت و حیات وحش، عشق خود به عکاسی را دنبال می‌کند.

انگری بردز در دنیای واقعی رویت شد! [+عکس]

ماجرا از این قرار است که زمانی که پدر تیلور تعدادی از پرندگان رنگارنگ را در حال غذاخوردن در خارج از منزل خود دید با پسرش تماس گرفت. تیلور هم با دوربین به پنجره مشرف به حیاط منزل رفت و متوجه تعدادی کاردینال در کنار دان‌خوری احاطه شده با درختان شد.

از شانس خوب او، همزمان با ثبت تصاویر یک کاردینال خاص و قرمز رنگ مستقیما به سمت تیلور خیز برداشت، دوربین هم لحظه‌ای را ثبت کرد که بال‌های کاردینال در اصطکاک با حرکت باد محکم به بدنش چسبیده و از روبرو با منقار خاص خود و چشم‌های بیرون‌زده‌اش دقیقا مانند یک توپ کرکی قرمز رنگ در حرکت است.

انگری بردز در دنیای واقعی رویت شد! [+عکس]

تیلور می‌گوید دلیل اینکه به نظر می‌رسد پرنده به سمت او پرواز می‌کند این است که دان‌خوری پرنده مستقیما بین درختی که در تصویر می‌بینید و پنجره آشپزخانه که او آن را برای عکاسی باز کرده بود قرار گرفته است. تیلور می‌افزاید:

«کاردینال‌ها در تمام طول روز از درخت به سمت دان‌خوری پرواز می‌کنند. اگر قبلاً از کاردینال‌ها عکس گرفته‌ باشید، می‌دانید که چقدر بی‌قرار هستند. آنها دائما از این شاخه به آن شاخه می‌پرند و هرگز برای مدت طولانی ثابت نمی‌نشینند.»

انگری بردز در دنیای واقعی رویت شد! [+عکس]

تیلور این عکس را در فیسبوک و در یک گروه عکاسی حیات وحش که عضوی از آن است به اشتراک گذاشت. کاربران به‌سرعت در بخش نظرات اشاره کردند که این پرنده دقیقاً شبیه شخصیت اصلی بازی Angry Birds یعنی کاردینالی به‌نام رِد (Red) است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ثبت تصاویر انگری بردز در دنیای واقعی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر