;
coinex

طرح فروش مکث تیارا بهمن 1401 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش مکث تیارا بهمن 1401 از امروز آغاز خواهد شد. شرکت مکث موتور از امروز طرح فروش این خودروی کراس‌اور جذاب را کلید می‌زند.

طرح فروش مکث تیارا بهمن 1401 از روز سه شنبه، 11 بهمن آغاز می‌شود. شرکت مکث موتور عهده‌دار ارائه این خودروی کراس‌اور هفت نفره است و از امروز استارت این کار را می‌زند. یکی از شرایط خرید این خودرو ارائه یک چک میلیون تومانی یکساله است که سند این خودرو نیز در این مدت در رهن شرکت می‌ماند. لازم‌به‌ذکراست که موعد تحویل مکث تیارا 90 روزه اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: طرح فروش دنا پلاس و پژو 207i بهمن 1401 در بورس کالا [+شرایط و قیمت]

طرح فروش مکث تیارا بهمن 1401

شرایط فروش مکث تیارا با قیمت قطعی ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ آغاز می‌شود و مشتریان واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به وبسایت این شرکت، نسبت به ثبت نام اقدام کنند. در این شرایط فروش اعلام شده که مبلغ ۵ میلیون تومان در قالب یک چک یکساله دریافت می‌شود و سند خودرو در این مدت در رهن باقی می‌ماند. با وجود اینکه خودروها با موعد تحویل ۹۰ روز کاری به فروش می‌رسند، اما مدل سال آن‌ها ۱۴۰۱ در سند درج خواهد شد.

طرح فروش مکث تیارا بهمن 1401

تیارا مانند اکثر کراس اوورهای چینی به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر مجهز است. این پیشرانه ۱۵۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۱۵ نیوتن متر تولید می‌کند و جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک AT توان پیشرانه را به چرخ‌های جلو منتقل می‌نماید. این جعبه دنده ساعت کمپانی DAE است و فناوری کمپانی هیوندای پاورتک در آن دیده می‌شود.

این کراس اوور هفت نفره به امکاناتی مانند شش کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، رادار نقطه کور، صندلی‌های برقی جلو با گرمکن، کروز کنترل، جلو آمپر دیجیتال، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، استارت دکمه‌ای، حالت رانندگی اسپرت، ترمز پارک برقی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سقف پانورامای برقی، دوربین ثبت وقایع، سنسور نور، درِ صندوق برقی، فناوری ELD چراغ‌ها، سنسور پارک عقب، تهویه الکتریکی دستی، آینه الکتروکرومی و… مجهز است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش مکث تیارا بهمن 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر