;
coinex

بروزرسانی اندروید 13 برای شیائومی 11 تی منتشر شد [+بروزرسانی MIUI 14]

نسخه رسمی بروزرسانی اندروید 13 برای شیائومی 11 تی منتشر شد. این به‌روزرسانی نخست برای کاربران نسخه بتا عرضه شده بود.

بروزرسانی اندروید 13 برای شیائومی 11 تی به همراه رابط کاربری MIUI 14 منتشر شد. اینکه روند به‌روزرسانی شیائومی برای دستگاه‌هایش نظم خاصی ندارد، مشخص نیست. ولی به‌هرصورت این روند هم بسیار کند است و هم پراکنده انجام می‌شود. به‌عنوان مثال چرا باوجود اینکه گوشی 11 تی پرو (نسخه قدرتمندتر) 11 تی وجود دارد، نخست 11 تی آپدیت اندروید 13 و MIUI 14 دریافت کند؟ علت این مسئله هنوز مشخص نیست و معلوم نیست شیائومی چه در سر دارد.

بیشتر بخوانید: آپدیت اندروید 13 شیائومی 12 تی پرو منتشر شد [+بروزرسانی MIUI 14]

بروزرسانی اندروید 13 برای شیائومی 11 تی انتشار یافت

اخیراً آپدیت اندروید ۱۳ شیائومی با رابط کاربری MIUI 14 در حال عرضه شدن برای دستگاه‌های بیشتری است. شیائومی قبلاً این به‌روزرسانی را برای دستگاه‌هایی مانند شیائومی 12 پرو، شیائومی می 11 لایت 5G و شیائومی 12 ایکس منتشر کرده است. در روزهای آینده نیز دستگاه‌های بیشتری این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

رابط کاربری شیائومی که با نام MIUI شناخته می‌شود، به قابلیت‌های شخصی‌سازی بالا معروف است. هرساله با انتشار آپدیت جدیدی از این رابط کاربری، سیل وسیعی از شخصی‌سازی‌ها به دستگاه‌های شیائومی اضافه می‌شود.

بروزرسانی اندروید 13 برای شیائومی 11 تی انتشار یافت

شیائومی در ارائه آخرین آپدیت اندروید 13 برای دستگاه‌های خود تاخیر داشت و راه‌اندازی رسمی MIUI 14 کمی دیر اتفاق افتاد. اکنون این برند سخت تلاش می‌کند تا از رقابت با سایر غول‌های فناوری عقب نماند. در نتیجه، دستگاه‌های زیادی در حال به‌روزرسانی هستند.

طبق جدیدترین اطلاعات، اکنون نوبت به گوشی شیائومی 11T رسیده تا به‌روزرسانی MIUI 14 به‌همراه امکاناتی جدید و جذاب را دریافت کند.

بروزرسانی شیائومی 11T با نسخه فریم‌ور MIUI 14.0.3.0 TKWMIXM ارائه می‌شود. این بروزرسانی یک آپدیت جامع و بزرگ محسوب می‌شود و به حدود 3.5 گیگابایت دانلود نیاز دارد. بنابراین بهتر است برای جلوگیری از هزینه بسیار از اینترنت‌ وای فای برای بروزرسانی گوشی خود استفاده کنید.

آپدیت MIUI 14 برای شیائومی 11T در سطح جهانی آغاز می شود، با این حال عرضه MIUI 14 در حال حاضر منحصر به کاربرانی است که در برنامه Mi Pilot ثبت نام کرده‌اند.

Xiaomi 11t پس از آپدیت جدید چه تغییراتی کرده است؟

ارتقاء MIUI 14 تعدادی ویژگی جدید را به ارمغان می‌آورد و کارایی دستگاه را بهبود می‌بخشد. شیائومی 11T اکنون به‌لطف رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 بسیار سریع‌تر و قابل اطمینان‌تر عمل می‌کند.

این غول فناوری چینی ادعا می‌کند که رابط کاربری MIUI 14 فضای ذخیره‌سازی کمتری مصرف می‌کند و حجم حافظه آن نسبت به‌نسل قبل 23 درصد کاهش یافته است. علاوه‌براین، MIUI 14 تا حد امکان فرآیندهای غیرضروری خود را از حافظه آزاد کرده و استفاده از حافظه برنامه‌ها و سرویس‌های سیستم را به‌شدت کنترل می‌کند.

بروزرسانی اندروید 13 برای شیائومی 11 تی انتشار یافت

آیکون‌های فوق‌العاده همچنین ظاهر جدیدی به صفحه اصلی شما می‌دهند. صفحه اصلی و طرح‌های زمینه را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید تا بتوانید از نمادهای جدید بهره ببرید. پوشه‌های صفحه اصلی برنامه‌هایی را که بیشتر به آن‌ها نیاز دارید برجسته می‌کنند و جستجو در تنظیمات اکنون پیشرفته‌تر شده است.

رابط کاربری MIUI 14 به کاربران این امکان را می‌دهد که برنامه‌های سیستمی بیشتری را نسبت به قبل حذف کنند. به‌غیر از برنامه مخاطبین، پیام‌ها، تنظیمات، دوربین و مدیریت فایل، کاربران می‌توانند سایر برنامه‌های سیستمی را حذف نصب کنند.

در نهایت، با عرضه آپدیت MIUI 14 برای شیائومی 11T کار با سیستم به‌طور قابل توجهی ساده شده است، نیاز به حافظه کاهش یافته و می‌توان برای مدت طولانی‌تری از آن استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره بروزرسانی اندروید 13 برای شیائومی 11 تی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    امروز آپدیت کردم خیلی باگ داره.گوشی کند شده و همش هنگ میکنه.نور خودکار صفحه نمایش کار نمیکنه.فعلا همینا رو دیدم

    پاسخ

    من اپدیت کردم ولی هیچ تغییر ظاهری ایجاد نشد کسی دلیلش رو می‌دونه

    پاسخ