;
coinex

دلبری جذاب‌ترین بازیگر زن ترک هانده ارچل + [عکس پروفایل]

جذابیت هانده ارچل بازیگر ترک توجه هوادارانش را جلب کرد. در ادامه ویدیوها و تصاویری از این بازیگر جذاب ترکیه را تماشا و دانلود نمایید.

جذابیت هانده ارچل بازیگر ترک

نگاه های نافذ هانده ارچل مدل و بازیگر زیبا و جذاب ترک دل همه را برد! این بازیگر که تاکنون در سریال‌های “دختران آفتاب”، “مروارید سیاه”، “عشق حرف حالیش نمیشه” و “تو در خانه ام را بزن” بازی کرده است، محبوبیت جهانی دارد.

بیشتر بخوانید:

جذابیت هانده ارچل بازیگر ترک
جذابیت هانده ارچل بازیگر ترک

هانده بارها توسط مجله‌های مختلف به عنوان زیباترین زن ترکیه انتخاب شده است و جزء ده نفر اول فهرست‌های مختلف است. تبلیغات جواهرات آتاسای با حضور او در یکی از برج‌های نیویورک به نمایش درآمده است.

هانده در تابستان ۲۰۲۲ برای یادگیری بیشتر مهارت‌های بازیگری، در شهر نیویورک دوره های بازیگری را سپری کرد. از زمان شهرت مدتی با خواننده معروف ترکیه، مورات دالکیلیچ در رابطه بود. بعد از جدایی از وی و بازی در سریال رمانتیک کمدی “تو در خانه ام را بزن”، عاشق پارتنرش کرم بورسین شد.

در طی رابطه آن‌ها هواداران به شدت خوشحال بودند، تا اینکه مدتی بعد از اتمام سریال رابطه آن‌ها نیز تمام شد. در اواسط تابستان شایعه رابطه هانده و کاعان ییلدیریم به گوش رسید. این زوج ابتدا انکار کردند، بعد از مدتی تایید کردند و در عرض کمتر از دو هفته از هم جدا شدند.

جذابیت هانده ارچل بازیگر ترک
جذابیت هانده ارچل بازیگر ترک

این اواخر شایعه رابطه هانده ارچل با هاکان سابانجی (فرزند دومین خانواده ثروتمند ترک)در فضای مجازی منتشر شده است؛ البته که هانده آن را تایید نکرده است. بعد از وقوع زلزله 7.8 ریشتری در ترکیه نیز، ساخت سریال جدید هانده ارچل که در آن با پارتنر سابقش بوراک دنیز بار دیگر همبازی است،متوقف شد.

به زودی فیلمبرداری سریال تمام شده و از شبکه فاکس منتشر خواهد شد. این سریال در ژانر درام است. هانده در مصاحبه‌ای اشاره کرده بود که بعد از بازی در سریال رمانتیک کمدی تو در خانه ام را بزن، قصد دارد در یک سریال درام به ایفای نقش بپردازد. هواداران زوج هنری (مورات – حیات از سریال عشق حرف حالیش نمیشه) بی صبرانه منتظر نمایش این سریال با نام “دو غریبه” هستند.

صورت زیبای هانده ارچل


هانده ارچل عکس برای پروفایل

هانده ارچل بیوگرافی

هانده ارچل متولد 24 نوامبر 1993 در ترکیه، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی از دانشگاه معماری سینان می باشد که بخاطر زیبایی چهره اش از مدلینگ شروع کرد سپس تجربه اجرا هم بدست آورد.

Hande Erçel در شهر باندیرما (Bandırma) در استان بالیکسیر ترکیه بدنیا آمد و تنها یک خواهر بزرگتر بنام «غمزه» دارد. مادرش «آیلین ارچل» در سال 1398 بعد از سالها مبارزه با بیماری سرطان درگذشت و پدرش نمایندگی فروش کالاهای الکترونیکی در شهر باندیرما دارد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر