;
coinex

حکم اعضای جدید هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی صادر شد

اعضای جدید هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی با صدور حکمی از طرف رئیس‌جمهور منصوب شدند. این افراد چه اهدافی را در سر می‌پرورانند؟

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران با صدور حکمی اعضای جدید هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی را مشخص کرد. با صدور این حکم، افراد حاضر در این مجمع باید ایده‌های خود را برای پیشبرد بخش خصوصی و اقتصاد دانش‌بنیان پیاده‌سازی کنند و به این دو بخش مهم کشور کمک کنند و برای دستیابی به این مهم، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور و چند دستگاه اجرایی دیگر در کشور از این افراد حمایت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: فروش کلیه ایرانیان در عراق با قیمت دلاری ؛ هر دم از این باغ بری می‌رسد

اعضای جدید هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شدند

به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، طی این حکم «یاسر عرب‌نیا»، «سعید شوال پور»، «مصطفی قانعی»، «محمدسعید جبل عاملی»، «مصطفی زمانیان» و «محمدسعید سرافراز» به عنوان اعضای جدید هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شدند.

در متن حکم رئیس‌جمهور خطاب به اعضای جدید هیئت عامل آمده است:

در اجرای ماده (۱۰) اصلاحی اساسنامه صندوق نواوری و شکوفایی مصوب ۱۳۹۱/۶/۲۹ هیئت وزیران و بر اساس مصوبه هیئت امنای آن صندوق، با عنایت به سوابق و تجربیات ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان «عضو هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی» منصوب می‌شوید.

رئیسی از اعضای جدید خواسته است تا با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور، وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری و سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط نسبت به پیشبرد اقتصاد دانش‌بنیان، رشد، توانمندسازی و حمایت از بخش خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام کنند. اقداماتی که در راستای حل مسائل اساسی کشور و بهبود فرآیند تجاری‌سازی فناوری‌ها و کمک به ارتقای نظام مالی فناوری و نوآوری باشد.

اعضای جدید هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شدند

هیئت عامل صندوق نوآوری چیست؟ و چه اهدافی را دنبال می‌کنند؟

عرب‌نیا هم اکنون به عنوان معاون توسعه منابع و پشتیبانی صندوق نوآوری و شکوفایی و شوال‌پور عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت و سرپرست معاونت سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی مشغول به فعالیت هستند.

همچنین قانعی عضو هیئت علمی دانشگاه بقیه‌الله و دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، جبل عاملی عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت و رئیس سابق دانشگاه علم و صنعت، زمانیان مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دبیر ستاد خیرین آموزش عالی و سرافزار عضو هیئت مدیره همراه اول و مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه شریف هستند.

لازم به یادآوری است که اواخر فروردین امسال، «محمد صادق خیاطیان یزدی» جایگزین «علی وحدت» در مقام مدیرعاملی صندوق نوآوری و شکوفایی شد.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص اعضای جدید هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر