;
coinex

با مسن‌ترین سگ جهان آشنا شوید [+عکس]

نام سگی 31 ساله به نام «بابی» به‌عنوان مسن‌ترین سگ جهان در گینس ثبت شده است. این سگ در پرتغال اخیراً شمع کیک تولد 31 سالگی خود را فوت کرده است.

«بابی» نام سگی است که به‌تازگی جشن تولد 31 سالگی خود را پشت سر گذاشته است. این سگ خوش شانس حالا نامش در کتاب رکوردهای گینس به عنوان رکورددار مسن‌ترین سگ جهان قرار گرفته است. وی هم‌اکنون با هر روز زندگی، یک روز به این رکورد خود می‌افزاید.

بیشتر بخوانید: آنفولانزای سگی در کمین است؛ جدیدترین تهدید برای بشریت

بابی؛ نام مسن‌ترین سگ جهان

بابی در تاریخ 11 مه 1992، از نژاد «رافیرو دو آلنتجو» متولد شده است. وی همه عمر خود را در روستایی در غرب پرتغال سپری کرده و هرگز هم قلاده‌ای به گردن نداشته است. نکته جالب این سگ خوش شانس این بوده که بابی تنها سگی است که در کودکی میان خواهر و برادرانش زنده مانده و از آن پس تاکنون زندگی آرامی را تجربه کرده است. بااین‌حال او حالا علت کسب این عنوان بسیار مورد‌توجه رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

مسن‌ترین سگ جهان

بابی در ماه فوریه، چند هفته پس از آنکه سگی به نام «اسپایک» موفق شد این عنوان را از آن خود کند، رکوردها را شکسته و حالا گینس از ثبت رسمی نام او به‌عنوان بیشترین سن برای یک سگ در جهان خبر داده است.

براساس گزارش‌ها این سگ از نظر سلامتی شرایط مناسبی دارد. همچنین لازم به ذکر است که مادر بابی نیز به مدت 18 سال زندگی کرده است. به بیان «لئونال کاستا»، مالک این سگ، محیط آرام زندگی او احتمالاً باعث طول عمر بیشتر بابی شده است. افزون‌براین، غذاهای او همان غذاهایی هستند که کاستا برای خودش تهیه می‌کند و البته باید به همنشینی با چهار گربه‌ای که در این خانه وجود دارند، اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مسن‌ترین سگ جهان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر