;
coinex

دعوت روس‌ها از ایلان ماسک برای دیدار از مناطق تصرف شده در اوکراین!

در یک اقدام عجیب شاهد دعوت روس‌ها از ایلان ماسک برای دیدار از باخموت سقوط کرده هستیم! ماجرای دعوت مدودف از ماسک چیست؟

به گزارش تکراتو و به نقل از فارس، «دیمیتری مدودف» معاون رئیس شورای امنیت روسیه از «ایلان ماسک» مالک توییتر و از کارآفرینان مطرح آمریکایی جهت دیدار از شهر باخموت که اخیراً به طور کامل تحت کنترل روسیه در آمده، دعوت کرده است.

بیشتر بحوانید: ایلان ماسک مایکروسافت را به استفاده غیرقانونی از داده‌های توییتر متهم کرد

ماجرای دعوت روس‌ها از ایلان ماسک به شهر باخموت چیست؟

ظاهراً این موضوع به پیام توییتری ایلان ماسک در سال گذشته مربوط بوده که طی آن نوشته بود: «راستی در باخموت چه می‌گذرد؟». مدودف هم حالا در پیامی توییتری پاسخ داد: «از من درباره باخموت پرسیدی، بیا و خودت ببین».

دعوت روس‌ها از ایلان ماسک

از طرفی «یوگنی پریگوژین» رئیس گروه نظامی «واگنر» وابسته به ارتش روسیه ضمن انتشار ویدئویی، خبر از تسلط کامل نیروهایش بر «آرتموفسک» (باخموت) در شرق اوکراین که ماه‌هاست درگیری شدیدی در آن شکل گرفته، داده است. طبق اعلام او، تسلط کامل بر باخموت 224 روز به طول انجامیده است.

پریگوژین در ادامه ضمن اشاره به این ادعا که «برخلاف بیانات سخنگوی وزارت دفاع روسیه ما در این شهر تنها جنگیدیم»، اظهار داشت که نیروهای گروه واگنر از پنجشنبه (25 مه، مصادف با چهارم خرداد) ترک باخموت را شروع خواهند کرد و شهر را به ارتش روسیه تسلیم می‌کنند. او همچنین اضافه کرد که نیروهایش از 25 مه جهت استراحت و آموزش مجدد از باخموت خارج خواهند شد و صراحتاً اعلام کرد: «ما کل شهر را خانه به خانه گرفتیم».

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص دعوت روس‌ها از ایلان ماسک برای دیدار از شهر باخموت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر