;
coinex

احتمال اعتصاب بازیگران هالیوود ؛ تولیدات هالیوود صفر می‌شود؟

احتمال اعتصاب بازیگران هالیوود درپی اختلافات جدید در صنعت سینمای هالیوود وجود دارد. آیا تولیدات هالیوود صفر خواهد شد؟

براساس اعلام اعضای انجمن بازیگران آمریکا، احتمال اعتصاب بازیگران هالیوود در آستانه مذاکرات قرارداد با اتحاد تهیه‌کنندگان فیلم و تلویزیون (AMPTP) قوت گرفت. از دو ماه پیش انجمن نویسندگان هالییود دست به اعتصاب زده‌اند و اگر بازیگران صنعت سینمای هالیوود نیز درصورت بی‌نتیجه ماندن مذاکرات دست به اعتصاب بزنند، عملا می‌تواند گفت که تولیدات این شرکت سینمایی بزرگ صفر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: توقف تولید فصل پنجم سریال Stranger Things در نتیجه اعتصاب نویسندگان هالیوود

احتمال اعتصاب بازیگران هالیوود قوت گرفت

اعضای انجمن بازیگران آمریکا با ۹۷.۹۱٪ رای موافق به اعتصاب در آستانه مذاکرات قرارداد با اتحاد تهیه‌کنندگان فیلم و تلویزیون (AMPTP) مجوز دادند.

به گفته این انجمن نزدیک به ۶۵ هزار عضو در این رای‌گیری شرکت کردند و مشارکت ۴۷.۶۹ درصدی را رقم زدند.

البته این رای به این معنی نیست که انجمن بازیگران بلافاصله اعتصاب می‌کند، اما حامل این پیام است که اگر طرفین مذاکره نیمه‌شب ۳۰ ژوئن به توافق نرسند، آنگاه اعتصاب کلید می‌خورد.

احتمال اعتصاب بازیگران هالیوود قوت گرفت

اگر بازیگران هم اعتصاب کنند، با توجه به اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا که وارد دومین ماه خود شده، عملاً تولید هالیوود صفر می‌شود.

انجمن کارگردان‌های آمریکا (DGA) به تازگی با اتحاد تهیه‌کنندگان به توافق رسید.

رییس انجمن بازیگران با تشکر از شرکت‌کنندگان در رای‌گیری گفت:

آرنج‌ها را در هم قفل می‌کنیم و با اتحاد خود قرارداد جدیدی می‌سازیم که به مشارکت ما در این صنعت قابل توجه احترام بگذارد، مدل کسب و کار دیجیتال و جریان جدید را منعکس کند و به همه نگرانی‌های ما پاسخ دهد.

یکی دیگر از مسئولان انجمن هم گفت: «این مجوز به این معنی است که ما از موضع قدرت وارد مذاکرات خود می‌شویم تا بتوانیم توافقی را که اعضا می‌خواهند و شایسته آن هستند، انجام دهیم.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص احتمال اعتصاب بازیگران هالیوود درصورت عدم نتیجه مناسب در مذاکرات چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر