coinex
راهنمای خرید تکراتو

ساعت پخش سریال خوش نشین ها از شبکه آی فیلم [+خلاصه داستان]

پس از پایان سریال زمانه، مجموعه طنز خوش نشین ها به کارگردانی سعید آقاخانی از شبکه آی فیلم فارسی روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از ساعت پخش سریال خوش نشین ها همراه ما باشید.

خوش‌نشین‌ها، یک مجموعه کمدی خانوادگی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام است. این سریال محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست و اولین بار در آبان ماه سال ۱۳۸۹ از این شبکه پخش شد و مورد توجه و استقبال بینندگان تلویزیون قرار گرفت.

سریال طنز خوش نشین ها از شنبه، 27 خرداد ماه 1402 از شبکه آی فیلم فارسی پخش خواهد شد. در ادامه با ساعت پخش سریال خوش نشین ها ، زمان تکرار و خلاصه داستان فیلم ما را همراهی کید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی ایرانی

بهترین فیلم های کمدی ایرانی 1401

ساعت پخش سریال خوش نشین ها از شبکه آی فیلم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال خوش نشین ها هر شب ساعت 21 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 05:00 و 13:00 روز بعد که زمان تکرار سریال خوش نشین ها از شبکه آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال خوش نشین ها
ساعت پخش سریال خوش نشین ها از شبکه آی فیلم

در سریال خوش نشین ها زنده یاد سیروس گرجستانی، حمید لولایی، مرجانه گلچین، علی صادقی، حدیثه تهرانی، حلیمه سعیدی، امیر غفارمنش، مهران رجبی، سپند امیرسلیمانی، صبا کمالی، محمد کاسبی، اردشیر کاظمی، گیتی معینی، زنده یاد پروین میکده، خشایار راد، بهشاد شریفیان، سیروس میمنت، بیژن رحمانی، پرستو مقدم، کولان دبستانی و سپهراد فرزامی به ‌نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

خلاصه داستان سریال خوش نشین ها

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال خوش نشین ها از شبکه آی فیلم سراغ قصه‌ی این مجموعه طنز می‌رویم که درباره‌ی خانواده‌ی پرماجرای اردشیر شمشیری است. آفاق، به همراه پسرش دانیال و دخترش سارا دخترش از سفر خارج کشور برمی‌گردند. اما اردشیر، همسر آفاق که قرار بوده به استقبال آنها بیاید به فرودگاه نرفته و باعث نگرانی اعضای خانواده شده است.

ساعت پخش سریال خوش نشین ها
زمان تکرار سریال خوش نشین ها از شبکه آی فیلم

آفاق و دانیال و سارا به ناچار با تاکسی به منزل می‌روند؛ اما اردشیر در خانه هم نیست. آقای صدری دوست اردشیر هم نسبت به این اتفاق اظهار بی‌اطلاعی می‌کند. آرام‌آرام مفقود شدن پدر این خانواده برای همه‌ی اعضای آن ماجراهایی جالبی را می‌‌آفریند.

کارگردان سریال خوش نشین ها

سعید آقاخانی در 1350/4/12 در بیجار به دنیا آمد. او بازیگر و کارگردان مطرحی است که در رشته‌ی تئاتر از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شده و کار هنری خود در سال 1371 با بازی در سریال محکمه عدالت آغاز کرده است.

آقاخانی در سال 1374 با بازی در مجموعه‌ی ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری به شهرت رسید. سریال روزگار خوش حبیب آقا حاصل کارگردانی مشترک سعید آقاخانی و مهدی مظلومی بود.

پس از این مجموعه، آقاخانی کارگردانی سریال عید امسال را برای نوروز سال 1388 شبکه تهران به عهده گرفت. او در همین سال به عنوان بازیگر سریال موفق چار دیواری با سیروس مقدم  همکاری کرد.

ساعت پخش سریال خوش نشین ها

سعید آقاخانی بازیگر پرطرفدار کشورمان، علاوه بر ایفای نقش در بسیاری از سریال‌های طنز تلویزیون در نویسندگی، بازیگردانی و کارگردانی هم فعالیت دارد.

در کارنامه‌ی هنری سعید آقاخانی همکای با آثار ماندگار تلویزیون نیز به چشم می‌خورد. او طراح فیلمنامه‌ی سریال محبوب و خاطره‌انگیز خانه به دوش به کارگردانی رضا عطاران و بازیگران مجموعه‌ی تلویزیونی پیامکی از دیار باقی است.

آقاخانی با کارگردانی نون خ که از بهترین سریال های طنز ایرانی است و همچنین با بازی خوب و روان خود در نقش نورالدین خانزاده در همین سریال به اوج شهرت هنری خود رسید.

سعید آقاخانی پس از سال‌ها نقش‌آفرینی در سریال‌های پربیننده و فیلم‌های موفق، در سال 1393 از جشنواره‌ی فیلم فجر برای نقش آفرینی در فیلم خداحافظی طولانی برنده‌ی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

عوامل سریال خوش نشین ها

  • کارگردان: سعید آقاخانی
  • تهیه کننده: ایرج محمدی و مهران مهام
  • دستیار اول کارگردان: مصطفی تنابنده
  • مدیربرنامه ریز: سید علی هاشمی
  • تصویربردار: محمد نداف و فرزام گل سفیدی
  • طراح گریم: مهدی شیرازی
  • طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند
  • مدیر تولید: شاپور قاسم لنگرودی
  • صداگذار و میکس: طلا ازادروش
  • مدیر صدابردار: مرتضی اصلان زاده
  • آهنگساز: میثم مروستی
  • تدوین: حسین غضنفری
  • منشی صحنه: فرحناز خسرو آبادی
  • عکاس: شکوفه هاشمیان
  • خواننده: امیرحسین مدرس

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال خوش نشین ها نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این مجموعه، زنده یاد سیروس گرجستانی، حمید لولایی، مرجانه گلچین، علی صادقی، حدیثه تهرانی، حلیمه سعیدی، امیر غفارمنش، مهران رجبی، سپند امیرسلیمانی، صبا کمالی، محمد کاسبی، اردشیر کاظمی، گیتی معینی، زنده یاد پروین میکده، خشایار راد، بهشاد شریفیان، سیروس میمنت، بیژن رحمانی، پرستو مقدم، کولان دبستانی و سپهراد فرزامی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال خوش نشین ها چند قسمتی است؟

سریال کمدی خوش نشین ها در 27 قسمت 45 دقیقه‌ای، به کارگردانی سعید آقاخانی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال خوش نشین ها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر