;
coinex

بهترین هتل های مشهد ؛ راهنمای انتخاب و رزرو هتل در مشهد

اگر قصد سفر زیارتی و سیاحتی به مشهد مقدس را دارید، پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با بهترین هتل های مشهد و انتخاب و رزرو آن‌ها این نوشتار را تا پایان مطالعه کنید.

کلان‌شهر مشهد در شمال شرقی ایران، مرکز استان خراسان رضوی و دومین شهر پهناور ایران است. مشهد مقدس دومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران و نود و پنجمین شهر پر جمعیت دنیا به‌شمار می‌رود.

این شهر به خاطر وجود حرم علی بن موسی الرضا علیه السلام، سالانه پذیرای بیش از ۲۷ میلیون زائر از داخل و دو میلیون زائر از خارج از کشور است که در هتل ها و اقامتگاه‌های این شهر، اتاق یا سوئیت رزرو می‌کنند. ما در ادامه به معرفی بهترین هتل های 4 ستاره مشهد ، بهترین هتل مشهد از نظر مسافران ، بهترین هتل های 5 ستاره مشهد و بهترین هتل مشهد برای ماه عسل می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

ارزان ترین هتل های مشهد با قیمت مناسب

بهترین مراکز خرید مشهد

بهترین هتل های مشهد

در بین محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران، همواره نام مشهد مقدس می‌درخشد. امروزه در شهر مشهد برای اقامت زائران، گردشگران و مسافران، هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیاری وجود دارد که خدمات رفاهی ویژه‌ای به مهمانان خود ارائه می‌دهند.

این مطلب به شما کمک می‌کند تا از خدمات رفاهی و امکانات انواع هتل‌ها اطلاع داشته باشید و با توجه به محلی که هتل در آن واقع شده، به راحتی هتل مناسبی برای اقامت خود انتخاب کنید.

هتل بین‌المللی هما ۱

بهترین هتل های مشهد
بهترین هتل های مشهد
  • آدرس: بلوار احمدآباد، تقاطع احمدآباد و کلاهدروز
  • تلفن: 05138432001

هتل بین‌المللی هما ۱ یا هایت سابق یکی از بزرگ‌ترین و بهترین هتل های 5 ستاره مشهد است که در سال ۱۳۵۲ در مرکز شهر بنا شد. این هتل در ۶ طبقه ساخته شده و دارای ۱۳۵ اتاق است. هتل هما ۱ در سال ۱۳۹۶ بازسازی شد و در حال حاضر بهترین امکانات را در اختیار زائران و مسافران خود قرار می‌دهد.

این هتل لوکس چندین بخش شامل ساختمان اصلی، بخش ویلایی و آپارتمانی دارد که با آخرین تجهیزات مدرن و به‌روز تجهیز شده‌اند. هتل هما ۱ یکی از بهترین هتل های مشهد است که نزدیک به مترو و مراکز خرید منطقه احمدآباد بوده و خارج از محدوده ترافیک است.

هتل هما ۱ مشهد چندین رستوران و سالن غذاخوری، سونا و جکوزی، سالن ماساژ، سرویس رفت‌وبرگشت به حرم مطهر امام رضا (ع)، سرویس حمل‌ونقل فرودگاهی یا استقبال فرودگاهی، زمین تنیس و بسیاری امکانات دیگر دارد.

این هتل۲۰ دقیقه با حرم مطهر امام رضا (ع) و ۲۵ دقیقه تا فرودگاه و ایستگاه راه‌آهن مشهد فاصله دارد؛ به این ترتیب، یکی از بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم نیز به شمار می‌رود. ساعت پذیرش هتل بین‌المللی هما ۱، ۱۴:۰۰ و ساعت تحویل اتاق نیز ۱۲:۰۰ است.

هتل پارس

بهترین هتل های مشهد

  • آدرس: بلوار وکیل‌آباد، تقاطق شهید صیاد شیرازی
  • تلفن: 051386819201

هتل پارس مشهد یکی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد است که در بلوار وکیل‌آباد واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۸۲ بهره‌برداری گردید. آخرین بازسازی هتل پارس مربوط به سال ۱۳۹۰ است.

هتل پارس در ۵ طبقه بنا شده و شامل ۲۲۸ اتاق یک تخته، اتاق دو تخته توئین، آپارتمان یک‌خوابه دونفره توئین و دبل، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته لوکس، سوئیت یک‌خوابه دونفره به اضافه دو سرویس اضافه، سوئیت یک‌خوابه دونفره به اضافه یک سرویس اضافه و آپارتمان دوخوابه چهارنفره است.

ازجمله امکانات این هتل می‌توان رستوران و کافی‌شاپ‌های مدرن و سنتی، سالن آمفی‌تئاتر، سالن همایش و سالن‌های چند منظوره، زمین تنیس، سالن بیلیارد، سرویس حرم، آتلیه، اینترنت رایگان در لابی، استخر و سونا و پارکینگ با ظرفیت ۱۰۰خودرو، ماهیگیری، فضای سبز، قایق‌سواری، خشک‌شویی و اتاق بازی را نام برد.

این هتل 5 ستاره در منطقه خوش آب‌وهوای طرقبه و شاندیز قرار گرفته و با حرم مطهر امام رضا ۱۵ کیلومتر فاصله دارد. بنابراین اگر تمایل دارید از شلوغی و ازدحام اطراف حرم فاصله بگیرید، هتل پارس بهترین انتخاب برای اقامت شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی مشهد کجاست؟

بهترین رستوران های مشهد

هتل پردیسان

بهترین هتل های مشهد
بهترین هتل های 5 ستاره مشهد
  • آدرس: بزرگراه کلانتری، جنب پارک صدا و سیما
  • تلفن: 05138791828

هتل پردیسان از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد است که در بهترین منطقه آب‌وهوایی مشهد قرار دارد. این هتل در فضایی سبز بنا شده و به همین خاطر از هرگونه آلودگی هوا و آلودگی صوتی به دور است. این هتل دید گسترده‌ای به خیابان، کوه و محوطه دارد؛ اما به حرم امام رضا (ع) دید ندارد.

هتل پردیسان در سال ۱۳۸۰ در پنج طبقه ساخته شد و دارای ۱۶۲ اتاق و سوئیت است. این هتل اتاق‌های مختلف دارد که شامل اتاق یک تخته رویال و لوکس، اتاق دو تخته توئین رویال و سرویس یک‌خوابه دونفره لوکس، اتاق دو تخته دبل لوکس، اتاق سه تخته لوکس، اتاق کانکت ۴نفره لوکس و رویال می‌شود. ظرفیت لابی آن حدود ۳۰ نفر است و پارکینگ نیز خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد.

ازجمله افتخارات این هتل می‌توان دریافت لوح جهانی هلال‌احمر از مرکز تحقیقات و اطلاعات پارلمان اسلامی و سازمان میراث فرهنگی و نیز دریافت گواهینامه بین‌المللی رضایتمندی مشتری را نام برد. این هتل ترانسفر فرودگاهی رایگان دارد. فاصله هتل پردیسان مشهد تا حرم ورودی باب‌الرضا، ۱۲.۲۱۶ کیلومتر است و این فاصله را می‌توانید با تاکسی یا با خودروی کرایه‌ای هتل طی کنید. یکی از امکانات خوب هتل امکان کرایه اتومبیل بدون راننده است.

هتل قصرالضیافه

بهترین هتل های مشهد

  • آدرس هتل: خیابان امام رضا، میدان بسیج، حرم مطهر امام رضا (ع)، صحن هدایت
  • شماره تلفن: ۰۵۱۳۸۰۳۸

یکی از باشکوه‌ترین، لوکس‌ترین و بهترین هتل های مشهد بدون شک هتل قصرالضیافه است که در ضلع شرقی و در سمت ورودی صحن هدایت حرم امام رضا (ع) قرار دارد.

هتل مجلل قصرالضیافه دارای ۵۷ سوئیت و اتاق در دو طبقه مجزاست. سوئیت فدک، سوئیت قدس، سوئیت رویال، سوئیت براق، سوئیت بقیع و سوئیت شمس‌الشموس از سوئیت‌های زیبای این هتل‌ هستند.

هتل قصرالضیافه دارای امکانات بسیاری از جمله فضای سبز داخل، آلاچیق‌ها، لابی بزرگ، اتاق جلسات، دو رستوران عالی (یکی فضای داخلی هتل و رستوران تابستانی در فضای باز آن) و کافی‌شاپ است. اینترنت پرسرعت، صندوق امانات، خودپرداز، سالن کنفرانس و اجتماعات و لاندری از دیگر امکانات این هتل 5 ستاره محسوب می‌شوند. همچنین پرسنل کارآزموده و مسلط به زبان‌های انگلیسی و عربی از دیگر نقاط قوت این هتل‌ باشکوه هستند.

این هتل دارای اتاق‌هایی با تنوع بسیار بالا و سوئیت‌هایی با طراحی داخلی لوکس و شیک است. قصرالضیافه بهترین هتل مشهد برای ماه عسل عروس دامادهایی است که نگران هزینه های اقامت خود در مشهد نیستند. البته اعرابی که از دیگر کشورها به ایران سفر می‌کنند و قصد زیارت دارند با توجه به وضعیت مالی عالی که دارند این هتل را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب می‌کنند.

هتل مدینه‌الرضا

بهترین هتل های مشهد
بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم
  • آدرس:  منطقه ثامن، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی
  • تلفن: 05132212121

هتل مدینه‌الرضا در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد و در حال حاضر، یکی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد به شمار می‌رود که نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. این هتل ۱۸ طبقه و ۲۸۸ سوئیت و اتاق‌ مدرن دارد.

استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، کافی‌شاپ و سالن بدنسازی برخی از امکانات این هتل مجلل هستند. در مدینه‌الرضا مشهد سه سالن پذیرایی برای ضیافت‌ها و برنامه‌های گوناگون وجود دارد.

سالن کنفرانس اصلی این هتل با ۵۰ نفر ظرفیت، مجهزترین امکانات برای اجرای کنفرانس‌های ملی یا حتی بین‌المللی است. سالن آمفی‌تئاتر هتل مدینه‌الرضا نیز با ظرفیت ۲۵۰ نفری یکی از بهترین سالن‌های همایش در شهر مشهد محسوب می‌شود.

از امکانات دیگر در این هتل می‌توان اتاق بازی، خدمات خانه‌داری، خدمات خشک‌شویی، لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، کتابخانه، تاکسی‌سرویس، خدمات ویژه افراد دارای معلولیت جسمی، پذیرش ۲۴ساعته و ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه اضافی را نام برد.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی شیراز در تابستان

جاهای دیدنی تایلند

هتل بین‌المللی قصر طلایی

بهترین هتل های مشهد

  • آدرس: خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶
  • تلفن: 05138783214

هتل بین‌المللی ۵ ستاره قصر طلایی یکی از بهترین هتل های مشهد است. این هتل در فهرست لوکس‌ترین و باشکوه‌ترین هتل‌های ایران و خاورمیانه قرار دارد و از لحاظ نمایش معماری هنرهای اسلامی، در جهان کم‌نظیر است.

نمای بیرونی هتل قصر طلایی شبیه قصر است و معماری داخلی همه اتاق‌ها و سوئیت‌های آن، مجلل و کاخ‌گونه است. حتی در دکوراسیون این هتل از لوکس‌ترین و گران‌قیمت‌ترین وسایل استفاده شده است. هتل بین‌المللی قصر طلایی بهترین هتل مشهد برای ماه عسل زوج‌هایی است که دغدغه‌ای برای هزینه‌های اقامت خود در مشهد ندارند.

هتل بین‌المللی قصر طلایی پیشرفته‌ترین و به‌روزترین سیستم‌های صوتی و تصویری در سالن‌های سمینار، همایش و آمفی‌تئاتر را دارد و هر سال میزبان ویدئو کنفرانس‌های کشوری، همایش‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی بسیاری است.

از دیگر امکانات رفاهی قصر طلایی می‌توان استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، سالن ماساژ، سالن بیلیارد، کتابخانه، سالن بدنسازی، محل بازی کودکان، سالن بازی‌های کامپیوتری، بیزینس سنتر، تاکسی‌سرویس، خدمات لاندری، پزشک مقیم، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و راه‌آهن و ترانسفر به حرم مطهر حضرت رضا (ع)، سالن‌های زیبایی، آژانس مسافرتی، خدمات راهنمای میهمانان، صرافی و بانک را نام برد.

هتل درویشی

بهترین هتل های مشهد
بهترین هتل مشهد برای ماه عسل
  • آدرس: خیابان امام رضا، بین امام رضای ۲۵ و ۲۶
  • تلفن: 05138080000

هتل درویشی از بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم است که با ۲۳ طبقه و ۲۲۳ باب اتاق و سوئیت، میزبان مهمانان و زائران حرم رضوی است. ساختمان هتل درویشی با بیست و سه طبقه، مرتفع‌ترین مرکز اقامتی و تنها هتل آتریوم شرق کشور به شمار می‌رود.

این هتل باشکوه در حاشیه خیابان امام رضا (ع)، اصلی‌ترین خیابان منتهی به حرم مطهر قرار دارد و در فاصله ۱/۴ کیلومتر از حرم واقع شده است. می‌توانید این مسیر را در ده دقیقه به صورت پیاده طی کنید.

از خدمات ویژه این هتل می‌توان به پکیج تولد و پکیج ماه عسل اشاره کرد. در صورت اقامت میهمان در روز تولد از طرف هتل کیک رایگان داخل اتاق در نظر گرفته خواهد شد. در پکیج ماه عسل نیز از زمان تاریخ عقد در شناسنامه تا سه ماه بعد، امکان استفاده از طرح ماه عسل هتل امکان‌پذیر است که در این صورت گل آرایی رایگان در اتاق انجام خواهد شد. استفاده از هر دو پکیج نیازمند اطلاع‌رسانی به هتل است. به همین خاطر می‌توان گفت هتل درویشی یکی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد و بهترین هتل مشهد برای ماه عسل است.

هتل سی ‌نور

بهترین هتل های مشهد

  • آدرس: خیابان هفده شهریور، بین هفده شهریور ۲ و ۲.۲ (نبش دانش شرقی)
  • تلفن: 05132021000

هتل سی ‌نور یکی بهترین هتل های 5 ستاره مشهد است که در سال ۱۳۹۳ توسط هیئت همراه ریاست جمهوری افتتاح گردید. این هتل در ۲۲ طبقه بنا شده و شامل ۲۸۶ اتاق و سوئیت مجزاست که امکانات رفاهی ویژه و کاملی دارند.

این اقامتگاه از بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم است که در خیابان ۱۷ شهریور قرار گرفته و به مراکز خرید بزرگ منطقه هم نزدیک است. اتاق‌های هتل سی نور شامل اتاق دو تخته برای یک نفر، اتاق دوتخته شامل پکیج شب رایگان، سوئیت یک‌خوابه دونفره، اتاق دونفره پرنسس، سوئیت امپریال دونفره، سوئیت پرزیدنت دونفره، اتاق‌های سه تخته و اتاق کانکت چهار تخته می‌شود.

هتل سی ‌نور فاصله‌ی کمی با حرم مطهر امام رضا (ع) دارد و تعداد طبقات سبب شده تا این هتل دید کاملی به حرم مطهر داشته باشد، به همین خاطر حتی زمانی‌که شما در هتل هستید نیز از زیبایی‌های حرم لذت خواهید برد.

از خدمات رفاهی این هتل می‌توان به اینترنت رایگان، سرویس رایگان به حرم، صبحانه گرم و سرد در بوفه، رستوران سنتی، روف گاردن، شارژ چای، ترانسفر رایگان فرودگاه و آب معدنی یک نوبت در طول اقامت اشاره کرد.

همچنین در هتل سی نور که از بهترین هتل های مشهد است، خدمات ویژه برای اتاق‌های امپریال، پرنسس و پرزیدنت ارائه می‌شود که می‌توان سرویس رایگان استقبال و بدرقه، میوه و شیرینی رایگان، استخر رایگان، غار نمک و حمام ترکی، سونا و جکوزی و یک شب اقامت رایگان به ازای هر سه شب اقامت را نام برد.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های آنتالیا

بهترین هتل های قشم

هتل جواد

بهترین هتل های مشهد
بهترین هتل های 4 ستاره مشهد
  • آدرس: خیابان امام رضا(ع)، نبش امام رضا ۳
  • تلفن: 05132224135

هتل چهار ستاره جواد یکی از بهترین هتل های مشهد است که چشم‌اندازی بسیار عالی به بارگاه حرم امام رضا(ع) دارد و در سال ۱۳۹۱ به بهره‌برداری رسیده است.

هتل جواد در ۷ طبقه بنا شده و ۱۰۵ اتاق دارد. از انواع اتاق‌های این هتل می‌توان به اتاق دو تخته سوپرلوکس ملل، سوئیت دونفره، اتاق دو تخته کینگ فول‌برد، اتاق یک تخته، اتاق دو تخته کینگ، اتاق دو تخته سوپرلوکس ملل، سوئیت دونفره فول‌برد، اتاق سه تخته کینگ، اتاق سه تخته کینگ فول‌برد، اتاق چهار تخته شامل سه تخت و یک سرویس اضافه، اتاق چهار تخته فول‌برد شامل سه تخت و یک سرویس اضافه اشاره کرد.

نمازخانه، آژانس مسافرتی، چای‌خانه سنتی، تاکسی‌سرویس، کافی‌نت، پذیرش ۲۴ساعته، کافی‌شاپ، کتابخانه و اتاق چمدان از دیگر امکانات رفاهی و تفریحی هتل جواد هستند.

فاصله هتل جواد تا حرم ورودی باب‌الرضا تنها ۱.۴۱۵ کیلومتر است و می‌‌توانید با کمی پیاده‌روی به حرم برسید. این هتل یکی از بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم مطهر امام رضا(ع) است و در طول سال افتخار میزبانی زائران بسیاری را دارد.

هتل کیانا

بهترین هتل های مشهد

  • آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا ۲، کوچه کربلا
  • تلفن: 05138552700

هتل کیانا در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع در خیابان امام رضا مشهد ساخته شده و در سال ۱۳۹۱ به بهره‌برداری رسیده است. این اقامتگاه از بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم است و فاصله‌ی آن تا حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) بسیار کم (حدود ۵۰۰ متر) است.

کیانا از بهترین هتل های 4 ستاره مشهد است که دارای ۷ طبقه و ۱۱۰ واحد اقامتی است. این واحدها شامل اتاق دوتخته فول‌برد، اتاق دو تخته معمولی، اتاق سه تخته فول‌برد، اتاق سه تخته معمولی، آپارتمان چهارنفره فول‌برد، اتاق چهار تخته فول‌برد، اتاق کانکت چهارنفره، اتاق چهار تخته و آپارتمان چهارنفره می‌شود.

این هتل 4 ستاره از امکانات متنوعی مانند رستوران، استخر، کافی‌شاپ، سونای بخار و سونای خشک، حمام ترکی، فضای بازی برای کودکان، خدمات ماساژ، سالن کنفرانس و همایش‌، لمکده، صرافی، اتاق چمدان، فروشگاه، تاکسی‌سرویس، صندوق امانات و چای‌خانه سنتی برخوردار است.

هتل کیانا یکی از بهترین هتل های مشهد است که ترانسفر فرودگاهی رایگان دارد و چون فاصله آن تا حرم مطهر امام رضا(ع) بسیار کم است، می‌توانید به آسانی و پیاده به حرم بروید.

هتل الماس نوین

بهترین هتل های مشهد
بهترین هتل مشهد از نظر مسافران
  • شماره تلفن: 05138582391
  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا (ع)، امام رضا ۹، هتل الماس نوین

الماس نوین از بهترین هتل های 4 ستاره مشهد است که در سال 1395 به بهره‌برداری رسید. این هتل در 15 طبقه با 126 فضای اقامتی در قالب اتاق و سوئیت، میزبان زائران حرم مطهر رضوی و مسافران مشهد است.

تعداد و تنوع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل الماس نوین رضایتمندی مسافران را به همراه دارد. شما می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و فرنگی را در سه وعده صبحانه، نهار و شام با چشم‌انداز زیبای حرم امام رضا (ع) میل کنید.

الماس نوین بهترین هتل مشهد از نظر مسافران است و از امکانات و خدمات رفاهی خوبی برخوردار است. اینترنت بی‌سیم (حجم ترافیک محدود)، صندوق امانات، خانه‌داری، چشم‌انداز حرم (در برخی از واحدهای اقامتی)، آسانسور، تاکسی‌سرویس، خدمات بیدارباش، استخر، سونا و جکوزی، اتاق ماساژ، فضای بازی کودک، فروشگاه، پارکینگ طبقاتی و یک سالن اجتماعات مجهز به ویدئو پروژکتور و سایر امکانات صوتی و تصویری برای برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌ها، از امکانات و خدمات رفاهی این هتل هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین مقاصد مسافرت در تابستان

بهترین تفریحات آبی در ایران

هتل اترک

بهترین هتل های مشهد

  • آدرس: فلکه آب، ابتدای بازار رضا
  • تلفن: 05133647093

هتل اترک اولین هتل چهار ستاره مشهد است که در سال 1357 در میدان بیت‌المقدس افتتاح شد. این هتل با 144 فضای اقامتی در قالب اتاق، سوئیت و آپارتمان در خدمت زائران حرم مطهر رضوی است.

هتل اترک از بهترین هتل های مشهد است که علاوه بر نزدیکی به حرم، به بازارهای مرکز مشهد مانند بازار رضا و بازار هفده شهریور نزدیک است.

اقامتگاه اترک که بهترین هتل مشهد از نظر مسافران شناخته می‌شود، امکاناتی مثل پاور سوئیچ، اینترنت بی‌سیم، خانه‌داری، روم‌سرویس 24‌ساعته، سیستم اعلام حریق، خشک‌شویی، صندوق امانات، خدمات پزشکی، سالن پذیرایی، سالن اجتماعات، کافی‌شاپ و رستوران‌بام با چشم‌انداز حرم مطهر، رستوان داخل هتل، تاکسی‌سرویس و پارکینگ اختصاصی (با ظرفیت محدود) را ارائه می‌دهد.

هتل اترک دو رستوران دارد که یکی از آن‌ها دارای معماری سنتی و دیگری در بالاترین طبقه هتل است. این رستوران دارای فضای باز و منظره‌ی زیبا از حرم مطهر است و منوی متنوعی دارد. همچنین یک کافی‌شاپ به صورت ۲۴ ساعته آماده‌ی سرویس دهی به شما در هتل اترک مشهد است.

سوالات متداول

بهترین هتل های 5 ستاره مشهد کدامند؟

از بهترین هتل های 5 ستاره می‌توان هتل قصرالضیافه، مدینه‌الرضا، هتل بین‌المللی قصر طلایی، پارس، پردیسان و هتل بین‌المللی هما را نام برد.

کدام هتل های مشهد به حرم مطهر رضوی نزدیک هستند؟

هتل‌های مدینه‌الرضا، سی نور، جواد، الماس، اترک، ملل و درویشی برخی از بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بهترین هتل های مشهد چیست؟ آیا هتل دیگری را می‌شناسید که در این لیست قرار بگیرد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر