;
coinex

بهترین هتل های قشم ؛ معرفی هتل‌های یک تا پنج ستاره قشم [+گرانترین‌ها]

اگر راهی جزیره زیبای قشم هستید و برای دیدن جنگل‌های حرا، دره‌ ستاره‌ها و جزایر ناز لحظه‌شماری می‌کنید، این مطلب به شما کمک می‌کند بهترین هتل های قشم را انتخاب و رزرو کنید.

با نزدیک شدن تابستان و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، سفرهای خانوادگی و دوستانه رونق می‌گیرد. اگر شما هم برای سفر به جنوب کشور برنامه‌ریزی کردید و می‌خواهید از جزیره‌ی زیبای قشم دیدن کنید، پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با بهترین هتل های قشم از نگاه مسافران و بهترین هتل قشم 5 ستاره و حتی گرانترین هتل قشم با ما همراه شوید.

بیشتر بخوانید:

ارزان ترین مراکز خرید قشم

بهترین مقاصد مسافرت در تابستان

بهترین هتل های قشم

جزیره زیبای قشم در استان هرمزگان، با آب‌‌های نیلگون خلیج فارس احاطه شده است. قشم بزرگ‌ترین جزیره‌ی ایران و یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور است که هر ساله مسافران داخلی و خارجی بسیاری به آنجا سفر می‌کنند.

بهترین هتل های قشم
بهترین هتل های قشم

از نقاط دیدنی جزیره‌ قشم می‌توان جنگل‌های حرا، غارهای خربس، تنگه چاهکوه، دلفین‌های آبی، سواحل خلیج فارس، دره ستاره‌ها، جزایر ناز و غار نمکدان را نام برد.

شما هر زمان که قصد سفر به قشم را داشته باشید، لازم است پیش از سفر، اقامتگاه مناسبی انتخاب و آن را آنلاین یا تلفنی برای مدت زمان مورد نظر رزرو کنید تا دیگر نگران محل اقامت نباشید.

اگر به دنبال ارزان ترین، گرانترین و یا لیست هتل های قشم  هستید، این مقاله را از دست ندهید. در ادامه علاوه بر هتل‌های سه ستاره، دو ستاره و یک ستاره، لیست هتل های 5 ستاره قشم و گرانترین هتل قشم را نیز معرفی می‌کنیم.

هتل 3 ستاره شمس

بهترین هتل های قشم - هتل شمس

  • آدرس: قشم، چهارراه پردیس، انتهای خیابان فلسطین
  • تلفن: 35241707_076

هتل سه ستاره شمس قشم واقع در خیابان فلسطین، از بهترین هتل های قشم از نگاه مسافران است. این هتل با محیطی آرام و دلنشین در نزدیکی ساحل غربی جزیره در ۴ طبقه بنا شده و دارای ۲۰ باب اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مناسب است.

موقعیت مکانی هتل شمس سبب دسترسی آسان به ساحل و مراکز خرید جزیره از جمله بازار ستاره و فردوسی شده است. همچنین مجتمع تجاری سیتی سنتر، بازار سنتی قدیم قشم، قلعه پرتغالی‌ها و غار نمکدان هم به هتل شمس نزدیک هستند.

بیشتر بخوانید:

لوکس ترین مراکز خرید استانبول

جاهای دیدنی ترکیه

هتل سه ستاره سینگو

هتل سه ستاره سینگو - بهترین هتل های قشم
بهترین هتل های قشم از نگاه مسافران
  • آدرس: قشم، درگهان، مجتمع تجاری دریا، طبقه دوم
  • تلفن: 35274248-076

هتل سه ستاره سینگو از بهترین هتل های قشم است که فعالیت خود را از سال 1393 در قلب مراکز تجاری درگهان آغاز کرد. این هتل یک طبقه، دارای ۶۴ باب اتاق مجهز به امکانات رفاهی مناسب است. از مزایای این هتل می‌توان به قرارگیری در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس و دسترسی آسان به مراکز خرید درگهان اشاره کرد.

هر اتاق این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون مسطح همراه با کانال‌های تلویزیونی داخلی، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام است. این اتاق ها به دلیل ادغام مدرنیته و سنت، در عین زیبایی، راحتی را هم برای شما به ارمغان می‌آورند.

هتل سه تازه ریحان

بهترین هتل های قشم

  • آدرس: جزیره قشم- چهارراه پردیس- خیابان فلسطین- نبش کوچه سینا ۵
  • تلفن: 35243466-076

هتل سه ستاره ریحان یکی دیگر از بهترین هتل های قشم از نگاه مسافران است. این هتل که در خیابان فلسطین قشم واقع شده، در بهمن ماه سال ۱۳۹۵ افتتاح شد. ساختمان این هتل زیبا در ۵ طبقه بنا شده و دارای ۲۶ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب است.

فاصله کوتاه هتل ریحان تا ساحل نیلگون خلیج فارس، چشم‌اندازی زیبا را ایجاد کرده است. موقعیت مکانی این هتل، دسترسی راحت به مراکز خرید جزیره از جمله مرکز خرید ستاره را فراهم کرده است.

هتل ریحان قشم تمامی امکانات و خدمات لازمه را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. لابی مجلل و شیک هتل ریحان که در واقع قلب تپنده هتل محسوب می‌شود، بسیار زیباست. برای راحتی مسافران نیز برای واحدهای بالاتر آسانسور نیز وجود دارد. البته خدمات معلولین نیز به قوت خود باقی است.

هتل سه ستاره ژئوپارک

بهترین هتل های قشم
لیست هتل های قشم
  • آدرس: قشم، اسکله شهید ذاکری
  • تلفن: 35221630-076

هتل سه ستاره ژئوپارک قشم در سال ۱۳۸۱ افتتاح شد و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۴ بازسازی گردید.

ژئوپارک که یکی از بهترین هتل های قشم است، مزایای زیادی دارید که از جمله آنها می‌توان به دسترسی آسان به ساحل نیلگون خلیج فارس، موزه ژئو پارک، قلعه پرتغالی‌ها و غار خربس اشاره کرد. هتل ژئو پارک در دو طبقه و ۳۰ باب اتاق و سوئیت پذیرای مهمانان و مسافران است.

بیشتر بخوانید:

بهترین مراکز خرید استانبول

جاهای دیدنی کیش کجاست؟

هتل آپارتمان سه ستاره آرش

بهترین هتل های قشم

  • آدرس: جزیره قشم، بلوار آزادگان، حد فاصل میدان سعدی و شهدای گمنام، نبش کوچه لقمان ۹
  • تلفن: ۴۳۴۴۶۳۴۲-076

هتل آپارتمان سه ستاره آرش قشم واقع در بلوار آزادگان در بهمن ماه سال ۱۳۹۵ افتتاح شد. ساختمان این هتل آپارتمان در ۳ طبقه اقامتی بنا شده و دارای ۱۲ باب سوئیت یک خوابه با امکانات رفاهی مناسب است.

موقعیت مکانی مجموعه باعث دسترسی آسان به مراکز خرید از جمله بازار قدیم قشم و اماکن دیدنی جزیره همچون ساحل زیبای دریا شده است.

هتل بوتیک دو ستاره فولتون

هتل بوتیک دو ستاره فولتون
بهترین هتل های قشم
  • آدرس: قشم، میدان استقلال، بزرگراه خلیج فارس، بعد از کمپ هامون
  • تلفن: 2006373-0912

هتل بوتیک دو ستاره فولتون یکی دیگر از بهترین هتل های قشم از نگاه مسافران است که در میدان استقلال واقع شده و از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده است.

این هتل متشکل از سه ساختمان است که یکی از ساختمان‌ها مربوط به سوئیت‌ها و اتاق‌ها، دیگری شامل آپارتمان‌ها و یک ساختمان دیگر نیز متعلق به ویلاها بوده و کاملا مجزا از دو ساختمان دیگر هتل است.

نزدیکی هتل فولتون به ساحل دریا از مزیت‌های شاخص این هتل به شمار می‌آید. هتل بوتیک فولتون محیطی آرام و دلنشین دارد و با توجه به موقعیت مکانی، دسترسی آن به پارک زیتون بسیار آسان است.

هتل دو ستاره رخسار

بهترین هتل های قشم

  • آدرس: قشم، بلوار شهید رجایی، جنب ساختمان پایتخت، نبش کوچه شهید بازماندگان
  • تلفن: 35229016-076

هتل دو ستاره رخسار قشم واقع در بلوار شهید رجایی، در فروردین ماه سال ۱۳۹۷ افتتاح شد. رخسار یکی از نوسازترین اقامتگاه‌ها در لیست هتل های قشم است که در بهترین موقعیت مکانی از لحاظ دسترسی آسان به مرکز شهر و اماکن تجاری جزیره واقع شده است.

این هتل در 4 طبقه بنا شده‌ و دارای 19 باب اتاق و سوئیت است. هتل رخسار در منطقه ای آرام و روبروی خلیج نیلگون فارس قرار دارد که این مزیت باعث شده تمامی اتاق‌های آن مشرف به دریا باشد؛ از این‌رو فضایی آرامش بخش را برای اقامت مسافران مهیا کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین مراکز خرید تهران

مراکز خرید اصفهان

هتل دو ستاره آسماری

بهترین هتل های قشم
بهترین هتل های قشم از نگاه مسافران
  • آدرس: جزیره قشم، میدان پاسداران (بازار قدیم)، جنب مسجد صاحب الزمان، هتل آسماری
  • تلفن: 35222120-076

هتل دو ستاره آسماری قشم واقع در میدان پاسداران در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را شروع کرد. ساختمان این هتل دو ستاره در ۵ طبقه بنا شده و دارای ۱۴ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب است.

این مجموعه در نزدیکی بازار قدیمی قشم قرار گرفته و دسترسی آسانی به مرکز جزیره و ساحل زیبای دریا و نیز غار نمکدان، قلعه پرتغالی‌ها و بازار بزرگ بین المللی ستاره دارد. این هتل دارای امکاناتی نظیر رستورانی با ظرفیت 30 نفر در محیطی آرام، با رعایت استاندارد‌های هتلداری و با چشم‌اندازی زیبا آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است.

هتل دو ستاره امیر

بهترین هتل های قشم

  • آدرس: قشم، میدان شهدای گمنام، خیابان اصلی الهیه، جنب پارک خانواده گلبرگ
  • تلفن: 35245060-076

هتل دو ستاره امیر نیز یکی از اقامتگاه‌های خوبی است که باید در لیست هتل های قشم به آن اشاره کنیم. این هتل در شهرک سام و زال قرار دارد و گزینه‌ای اقتصادی در میان هتل‌های جزیره قشم به شمار می‌آید. این هتل 2 ستاره نوساز در سال 1397 با 24 اتاق و در پنج طبقه تاسیس شده است.

لابی و اتاق‌ها با هدف راحتی و آرامش مهمانان طراحی شده‌اند و می‌توانید در اتاق دو، سه و یا چهار تخته اقامت داشته باشید. فضای سبز هتل امیر قشم، برای صرف یک نوشیدنی در مکانی دنج گزینه‌ای عالی به‌نظر می‌رسد. جهت صرف غذا نیز می‌توانید به رستوران ایرانی هتل هم سر بزنید و از غذاهای لذیذ آن لذت ببرید.

برای رفتن به ساحل و بازدید از قلعه پرتغالی‌ها، حدود 30 دقیقه پیاده‌روی و یا 10 دقیقه رانندگی لازم است. برای خرید و گشت و گذار در جزیره قشم می‌توانید به مرکز خرید ستاره قشم، بازار پردیس و بازار فردوسی بروید که نزدیک هتل امیر هستند. با 2 کیلومتر بیش‌تر هم می‌توانید به سیتی سنتر 1 و 2 سر بزنید.

هتل آپارتمان یک ستاره آدینه

بهترین هتل های قشم از نگاه مسافران
لیست هتل های قشم
  • آدرس: قشم، میدان سعدی، خیابان پیروزی، بلوار الهیه، رو به روی وان مارکت
  • تلفن: 35244841-076

هتل آپارتمان یک ستاره آدینه واقع در بلوار آدینه در سال ۱۳۹۴ فعالیت خود شروع کرد. ساختمان هتل در ۴ طبقه بنا شده و دارای ۲۰ باب واحد اقامتی با امکانات مناسب رفاهی است.

این هتل دسترسی مناسبی به مرکز خرید ستاره و ساحل نیلگون خلیج فارس دارد. قلعه پرتغالی ها و غار نمکدان هم به هتل آپارتمان یک ستاره آدینه نزدیک هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین مراکز خرید مشهد

بهترین مقاصد گردشگری بهار

هتل آپارتمان یک ستاره پلاس

بهترین هتل های قشم از نگاه مسافران

  • آدرس: قشم، میدان امام خمینی ( شهرداری سابق)، جنب بانک شهر
  • تلفن: 09038888724

هتل آپارتمان یک ستاره پلاس یکی دیگر از بهترین هتل های قشم از نگاه مسافران است که از سال ۱۳۹۰فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۳ بازسازی شد. ساختمان این هتل آپارتمان در ۴ طبقه بنا شده و دارای ۱۵ باب اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مناسب است.

هتل آپارتمان پلاس از لحاظ موقعیت مکانی در نزدیک‌ترین فاصله به بازار سنتی قشم، دریا و قلعه پرتغالی‌ها قرار گرفته است.

هتل هانی

گرانترین هتل قشم
گرانترین هتل قشم
  • آدرس: قشم، بلوار آزادگان، نبش لقمان ۱۱
  • تلفن: 35243006-076

پس از معرفی بهترین هتل های قشم با قیمت مناسب، نوبت به معرفی گرانترین هتل قشم می‌رسد. هتل چهار ستاره هانی قشم یکی از نوسازترین هتل‌های قشم است که در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ افتتاح شد. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به ساحل زیبای خلیج فارس، پارک زیتون، قلعه پرتغالی‌ها، بازار سنتی قدیم قشم و جزایر ناز اشاره کرد.

این هتل چهار ستاره دارای سه طبقه و ۶۰ باب اتاق است. از مزایای هتل هانی که به‌عنوان گرانترین هتل قشم شناخته می‌شود، می‌توان به رستوران با ظرفیت ۸۰ نفر، پارکینگ با ظرفیت ۶۰ خودرو به‌صورت رایگان، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، شبکه پخش فیلم، کافی‌شاپ، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، خدمات برای معلولین، تاکسی سرویس و سالن بیلیارد اشاره نمود.

 فاصله هتل هانی تا مکان‌های مهم شهر:

  • فاصله تا غار نمکدان: ۳ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۱۹۲ متر)
  • فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها: ۳ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۷۰۷ متر)
  • فاصله تا بازار سنتی قدیم قشم: ۳ دقیقه با خودرو (۲ کیلومتر و ۹۲ متر)
  • فاصله تا بازار بزرگ بین‌المللی ستاره: ۳ دقیقه با خودرو (۲ کیلومتر و ۲۲۸ متر)
  • فاصله تا مجتمع تجاری خلیج فارس: ۴ دقیقه با خودرو (۲ کیلومتر و ۶۲۷ متر)
  • فاصله تا مجتمع تجاری سیتی سنتر: ۴ دقیقه با خودرو (۲ کیلومتر و ۶۲۸ متر)

هتل آرتا

گرانترین هتل قشم

  • آدرس: قشم، بلوار شهید بهشتی، رو به روی منازل مسکونی علی بن ابی طالب
  • تلفن: 35244977-076

هتل آرتا قشم یکی از بهترین هتل های قشم از نگاه مسافران است که از فروردین ماه سال ۱۳۹۶ آغاز به کار کرد. ساختمان این هتل چهار ستاره در ۷ طبقه بنا شده و دارای ۴۸ باب اتاق و سوئیت زیبا و مجهز به امکانات رفاهی مناسب است. موقعیت مکانی مناسب هتل سبب دسترسی آسان به ساحل نیلگون خلیج فارس و مراکز خرید جزیره از جمله سیتی سنتر ۱ و ۲ و مرکز خرید ستاره شده است.

 فاصله هتل آرتا تا مکان‌های مهم شهر:

  • فاصله تا مجتمع تجاری سیتی سنتر: ۹ دقیقه پیاده ‌روی (۷۰۹ متر)
  • فاصله تا مجتمع تجاری خلیج فارس: ۹ دقیقه پیاده‌روی (۷۰۹ متر)
  • فاصله تا بازار بزرگ بین‌المللی ستاره: ۳ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۱۲۵ متر)
  • فاصله تا غار نمکدان: ۴ دقیقه با خودرو (۲ کیلومتر و ۷۴۴ متر)
  • فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها: ۴ دقیقه با خودرو (۲ کیلومتر و ۸۲۰ متر)
  • فاصله تا بازار سنتی قدیم قشم: ۴ دقیقه با خودرو (۳ کیلومتر و ۲۲۶ متر)

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی لرستان

جاهای دیدنی مشهد

هتل ارم

بهترین هتل های قشم

  • آدرس: قشم، بلوار آزادگان، روبروی شیلات
  • تلفن: 35229080-076

یکی دیگر از هتل‌هایی که در لیست گرانترین هتل قشم قرار می‌گیرد، هتل لوکس ارم است. این هتل چهار ستاره که در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده، در ۵ طبقه بنا گردیده و دارای ۹۶ باب اتاق و سوئیت اقامتی با کلاس‌های متفاوت است.

از امتیازات هتل ارم می‌توان دسترسی آسان به مرکز شهر، مراکز تجاری و ساحل خلیج نیلگون فارس را نام برد.

 فاصله هتل ارم تا مکان‌های مهم شهر:

  • فاصله تا غار نمکدان: ۳ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۸۵۸ متر)
  • فاصله تا بازار سنتی قدیم قشم: ۳ دقیقه با خودرو (۲ کیلومتر و ۱۹۳ متر)
  • فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها: ۴ دقیقه با خودرو (۲ کیلومتر و ۳۲۰ متر)
  • فاصله تا بازار بزرگ بین‌المللی ستاره: ۵ دقیقه با خودرو (۳ کیلومتر و ۳۱۴ متر)
  • فاصله تا میدان امام قلی خان: ۵ دقیقه با خودرو (۳ کیلومتر و ۴۴۲ متر)
  • فاصله تا مجتمع تجاری خلیج فارس: ۵ دقیقه با خودرو (۳ کیلومتر و ۷۱۴ متر)
  • فاصله تا مجتمع تجاری سیتی سنتر: ۵ دقیقه با خودرو (۳ کیلومتر و ۷۱۴ متر)

هتل آوینا

بهترین هتل های قشم

  • آدرس: قشم، بلوار باهنر، هتل آوینا
  • تلفن: 35223300-076

هتل آوینا در سال ۱۳۹۹ در قشم افتتاح شد. این اقامتگاه زیبا یکی از نوسازترین، زیباترین و البته بهترین هتل های قشم است. از امتیازات این هتل می‌توان به دسترسی آسان به دریای زیبای خلیج فارس، مجتمع تجاری سیتی سنتر و قلعه پرتغالی‌ها اشاره کرد.

هتل چهار ستاره آوینا در ۷ طبقه و با ۴۰ باب اتاق پذیرای مهمان داخلی و خارجی قشم است.

فاصله هتل آوینا تا مکان‌های مهم شهر:

  • فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها: ۵ دقیقه پیاده‌روی (۳۶۲ متر)
  • فاصله تا بازار سنتی قدیم قشم: ۷ دقیقه پیاده‌روی (۵۷۱ متر)
  • فاصله تا غار نمکدان: ۲ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۲۱۶ متر)
  • فاصله تا مجتمع تجاری سیتی سنتر: ۴ دقیقه با خودرو (۲ کیلومتر و ۸۲۲ متر)
  • فاصله تا غارهای خربس: ۱۸ دقیقه با خودرو (۱۳ کیلومتر و ۸۹۸ متر)
  • فاصله تا مجتمع تجاری دودلفین درگهان: ۱۸ دقیقه با خودرو (۱۹ کیلومتر و ۳۳۵ متر)
  • فاصله تا دره ستارگان: ۳۱ دقیقه با خودرو (۲۲ کیلومتر و ۷۷۱ متر)
  • فاصله تا جزایر ناز: ۳۴ دقیقه با خودرو (۲۷ کیلومتر و ۱۱ متر)
  • فاصله تا جنگل دریایی حرا: ۵۲ دقیقه با خودرو (۵۸ کیلومتر و ۸۱۸ متر)

هتل آپارتمان پرشیا

بهترین هتل های قشم

  • آدرس: قشم، چهار راه پردیس، خیابان فلسطین، جنب مبلمان جالووت
  • تلفن: 35229071-076

هتل آپارتمان پرشیا واقع در خیابان فلسطین یکی از بهترین هتل های قشم است که در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد. ساختمان این هتل نوساز در ۵ طبقه بنا شده و دارای ۲۴ باب سوئیت لوکس است.

از خدمات و امکانات رفاهی هتل پرشیا می‌توان به یخچال، تلویزیون، سوئیت، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، نمازخانه، لابی و اینترنت در لابی اشاره کرد.

 فاصله هتل پرشیا تا مکان‌های مهم شهر:

  • فاصله تا بازار بزرگ بین‌المللی ستاره: ۹ دقیقه پیاده‌روی (۷۰۱ متر)
  • فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها: ۳ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۷۸ متر)
  • فاصله تا بازار سنتی قدیم قشم: ۳ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۶۶۲ متر)
  • فاصله تا غار نمکدان: ۳ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۸۶۶ متر)
  • فاصله تا مجتمع تجاری خلیج فارس: ۳ دقیقه با خودرو (۲ کیلومتر و ۴۰ متر)
  • فاصله تا مجتمع تجاری سیتی سنتر: ۳ دقیقه با خودرو (۲ کیلومتر و ۴۰ متر)

بیشتر بخوانید:

پرطرفدارترین غذاهای دنیا

چندش آورترین غذاهای دنیا

هتل آتامان

بهترین هتل های قشم

  • آدرس: قشم، میدان حافظ، به سمت میدان امام قلی خان، بلوار گلستان
  • تلفن: 35245033-076

هتل آتامان را می‌توان گرانترین هتل قشم دانست. آتامان هتلی چهار ستاره است که در سال ۹۶ افتتاح شده و در بلوار گلستان قشم قرار دارد. آتامان یکی از هتل‌های نوساز قشم به شمار می‌رود. اتاق‌های این هتل 4 طبقه از لحاظ امکانات و رفاه، در مقایسه با هتل‌های چهار ستاره قشم در سطح خوبی قرار دارند.

از خدمات و امکانات رفاهی هتل آتامان می‌توان به لابی، آسانسور، نمازخانه، پله اضطراری، پذیرش شبانه روزی، خدمات تور، سالن ورزشی، خشکشویی، تاکسی سرویس و رستوران اشاره کرد.

 فاصله هتل آتامان تا مکان‌های مهم شهر:

فاصله تا مجتمع تجاری خلیج فارس: ۶ دقیقه پیاده‌روی (۴۸۱ متر)
فاصله تا مجتمع تجاری سیتی سنتر: ۶ دقیقه پیاده‌روی (۴۸۱ متر)
فاصله تا بازار بزرگ بین‌المللی ستاره: ۳ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۴۸۰ متر)
فاصله تا غار نمکدان: ۵ دقیقه با خودرو (۲ کیلومتر و ۷۷۶ متر)
فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها: ۴ دقیقه با خودرو (۲ کیلومتر و ۸۵۲ متر)
فاصله تا بازار سنتی قدیم قشم: ۴ دقیقه با خودرو (۳ کیلومتر و ۲۵۸ متر)

هتل بوتیک ایرمان

بهترین هتل های قشم

  • آدرس: قشم، نخل زرین، خیابان پژوهش، نبش خیابان پیام
  • تلفن: 35100000-076

در لیست هتل های قشم می‌رسیم به هتل بوتیک ایرمان واقع در خیابان پژوهش قشم که در بهمن ماه سال ۱۳۹۶ افتتاح شد. ایرمان به عنوان اولین بوتیک هتل جزیره قشم با ساختار و طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد و به سبک سنتی مدرن در ۵ طبقه بنا شده است که هر طبقه، طراحی و دکوراسیون خاص خود را دارد. این هتل دارای ۳۸ باب اتاق و سوئیت اقامتی زیبا و متفاوت با امکانات رفاهی کامل است.

فاصله هتل ایرمان تا مکان‌های مهم شهر:

  • فاصله تا غار نمکدان: ۵ دقیقه با خودرو (۲ کیلومتر و ۹۷۱ متر)
  • فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها: ۵ دقیقه با خودرو (۳ کیلومتر و ۴۸ متر)
  • فاصله تا بازار سنتی قدیم قشم: ۵ دقیقه با خودرو (۳ کیلومتر و ۴۵۳ متر)
  • فاصله تا پارک زیتون: ۱۰ دقیقه با خودرو (۸ کیلومتر و ۷۲۳ متر)
  • فاصله تا غارهای خربس: ۱۶ دقیقه با خودرو (۱۱ کیلومتر و ۸۱۷ متر)
  • فاصله تا دره ستارگان: ۲۹ دقیقه با خودرو (۲۰ کیلومتر و ۶۹۷ متر)

هتل ساحل طلایی

بهترین هتل های قشم

  • آدرس: قشم، جاده ساحلی جنوبی، مقابل زیارتگاه شاه شهید
  • تلفن: 35342900-076

لیست هتل های قشم را با معرفی هتل ساحل طلایی این جزیره زیبا ادامه می‌دهیم. هتل ساحل طلایی در جاده ساحلی جنوبی، مقابل زیارتگاه شاه شهید (۱۵ کیلومتری مرکز قشم) واقع شده و در سال ۱۳۸۷ افتتاح شده است. این هتل جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۷ بازسازی شد.

این مجموعه در گذشته به ساحل سیمین یا پلاژ سیمین معروف بوده و دارای ساحل اختصاصی برای شنا و تفریحات آبی، قایق پدالی و تفریحی، جت اسکی، اسکی روی آب و اسکله تفریحی برای ماهیگیری است.

این هتل دارای ۵۸ باب سوئیت و اتاق با امکانات رفاهی مناسب است و در لیست گرانترین هتل قشم قرار می‌گیرد.

 فاصله هتل ساحل طلایی تا مکان‌های مهم شهر:

  • فاصله تا غارهای خربس: ۱۲ دقیقه پیاده‌روی (۹۸۱ متر)
  • فاصله تا دره ستارگان: ۱۴ دقیقه با خودرو (۸ کیلومتر و ۷۶۳ متر)
  • فاصله تا میدان امام قلی خان: ۱۶ دقیقه با خودرو (۱۲ کیلومتر و ۲۳۷ متر)
  • فاصله تا مجتمع تجاری خلیج فارس: ۱۷ دقیقه با خودرو (۱۲ کیلومتر و ۵۰۸ متر)
  • فاصله تا مجتمع تجاری سیتی سنتر: ۱۷ دقیقه با خودرو (۱۲ کیلومتر و ۵۰۹ متر)
  • فاصله تا جزایر ناز: ۱۸ دقیقه با خودرو (۱۳ کیلومتر و ۳ متر)

بیشتر بخوانید:

شلوغ ترین فرودگاه های دنیا

زیباترین فرودگاه های جهان

هتل پنج ستاره زیگورات

بهترین هتل قشم 5 ستاره
بهترین هتل قشم 5 ستاره

اولین هتلی که در لیست هتل های 5 ستاره قشم به شما معرفی می‌کنیم، هتل زیگورات است که به عنوان اولین هتل پنج ستاره ساحلی و بهترین هتل قشم 5 ستاره شناخته می‌شود. این هتل با زیربنای ۳۲ هزار مترمربع، ۲۰۰ اتاق در ۲۵ طبقه با ارتفاع ۱۱۰ متر در ساحل جنوبی جزیره قشم در حال ساخت است. طراحی ساختمان هتل بلند و شاخص بوده که بتواند به عنوان یکی از نمادهای شهر قشم معرفی شود.

برج هتل به صورت مدول مربعی طراحی شده که در طبقات حول محور خود چرخیده و به شکل برجی رقصان جلوه می‌کند و حالت مجسمه‌گون بودن برج را نمایان‌تر می‌سازد.

هتل پنج ستاره سورینت

بهترین هتل قشم 5 ستاره

هتل پنج ستاره سورینت در قلب جزیره قشم در جنوب ایران در حال احداث است. هتل سورینت با دارا بودن امکاناتی مانند استخر و سونا، سالن‌های همایش، سالن‌های ورزشی، مکانی عالی برای اقامت در قشم و برگزاری جلسات کاری، میهمانی‌ها و همایش‌ها خواهد بود.

در طراحی خاص هتل سورینت از اشکال هندسی مفهومی و ساده و مطابق با معماری روز دنیا استفاده شده است. پیش‌بینی می‌شود سورینت به بهترین هتل قشم 5 ستاره تبدیل شود.

هتل سورینت که در لیست هتل های 5 ستاره قشم قرار دارد، در میدان گلها، بلوار ۲۲ بهمن واقع شده است.

 فاصله هتل سورینت تا مکان های مهم شهر

  • فاصله تا مجتمع تجاری سیتی سنتر: ۲ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۱۹۴ متر)
  • فاصله تا مجتمع تجاری خلیج فارس: ۲ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۱۹۴ متر)
  • فاصله تا غار نمکدان: ۴ دقیقه با خودرو (۲ کیلومتر و ۱۹۵ متر)
  • فاصله تا قلعه پرتغالی ها: ۴ دقیقه با خودرو (۲ کیلومتر و ۲۷۱ متر)
  • فاصله تا بازار سنتی قدیم قشم: ۴ دقیقه با خودرو (۲ کیلومتر و ۶۷۷ متر)
  • فاصله تا غارهای خربس: ۱۶ دقیقه با خودرو (۱۲ کیلومتر و ۲۷۱ متر)
  • فاصله تا دره ستارگان: ۲۹ دقیقه با خودرو (۲۱ کیلومتر و ۱۵۱ متر)
  • فاصله تا مسجد قبا: ۲۰ دقیقه با خودرو (۲۲ کیلومتر و ۶۶۰ متر)

سوالات متداول

بهترین هتل های قشم از نگاه مسافران کدام ها هستند؟

هتل ساحل طلایی، هتل شمس، هتل رخسار، هتل سینگو، هتل آوینا و هتل پرشیا بهترین هتل های قشم از نگاه مسافران هستند.

کدام اقامتگاه ها در لیست بهترین هتل های 5 ستاره قشم قرار دارند؟

هتل سورینت و هتل زیگورات از هتل های 5 ستاره قشم هستند که هنوز رسما افتتاح نشدند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بهترین هتل های قشم چیست؟ آیا هتل دیگری را می‌شناسید که در این لیست قرار بگیرد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر