;
coinex

قیمت ناتینگ فون 2 فاش شد [+مشخصات فنی احتمالی]

شرکت ناتینگ با عرضه ناتینگ فون 1 نسبتاً موفق عمل کرد و حالا این کمپانی قصد دارد در آینده گوشی جدید خود را به بازار عرضه کند. در این راستا، قیمت ناتینگ فون 2 مشخص شده است.

شرکت ناتینگ پس از موفقیت در زمینه عرضه گوشی ناتینگ فون 1 با طراحی بخش پشتی خاص و ویژه، تصمیم به ارائه نسل دوم این گوشی در تاریخ احتمالی 11 جولای (20 تیر) در بازار‌های اروپایی دارد. طبق گزارشی که از سوی یک نشریه‌ فرانسوی در این خصوص منتشر شده، پیش‌بینی می‌شود که قیمت ناتینگ فون 2 که این بار از پردازنده سری 8 اسنپدراگون به جای نسل 7 این پردازنده استفاده می‌کند، بیشتر از نسل پیشین باشد.

بیشتر بخوانید: تاریخ رونمایی ناتینگ فون 2 رسما اعلام شد

قیمت ناتینگ فون 2 و مشخصات احتمالی آن

در این گزارش همچنین مشخصات ناتینگ فون 2 هم منتشر شده که طبق آن، این گوشی از صفحه نمایش FHD+ 6.7 اینچی امولد با نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می‌برد و همچون نسل پیشین از سنسور اثر انگشت زیر صفحه استفاده می‌کند. این گوشی با رابط کاربری اختصاصی Nothing OS 2.0 بر مبنای اندروید 13 عرضه می‌شود و 3 سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری و تا 4 سال هم پچ‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

قیمت ناتینگ فون 2

مغز متفکر این گوشی هم احتمالا پردازنده اسنپدراگون 8+ نسل 1 خواهد بود که مجهز به یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی است. اما هنوز جزئیاتی درمورد سرعت شارژ این دستگاه منتشر نشده است. ناتینگ برای این گوشی از رم LPDDR5 همراه با حافظه‌ ذخیره‌سازی UFS 3.1 بهره خواهد برد.

در مورد قیمت ناتینگ فون 2 لازم به ذکر است که این گوشی با پیکربندی 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی قیمتی برابر با 729 یورو خواهد داشت و در صورت نیاز به افزایش حافظه هم امکان سفارش برای نسخه‌ 512 گیگابایتی به همراه 12 گیگابایت رم با قیمتی معادل 849 یورو وجود خواهد داشت.

به‌منظور مقایسه باید اشاره داشت که ناتینگ فون 1 با پیکربندی 128 گیگابات حافظه‌ ذخیره‌سازی و 8 گیگابایت رم در زمان عرضه، قیمتی معادل 469 یورو خواهد داشت. ناتینگ فون 2 همچون نسل پیشین در دو رنگ سفید و مشکی ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قیمت ناتینگ فون 2 و مشخصات احتمالی آن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بنام خدا گران است

    پاسخ