coinex
راهنمای خرید تکراتو

عرضه فیدلیتی دریم در ایران ؛ گروه بهمن خانواده فیدلیتی را کامل می‌کند! [+عکس]

تصاویر ارسالی در شبکه‌های اجتماعی نشان خبر از عرضه فیدلیتی دریم در ایران می‌دهند. بدین‌شکل خانواده فیدلیتی در ایران تکمیل شد.

طبق تصاویری جدید که در فضای اینترنت نشر پیدا کرده است، می‌توان گفت که بهمن موتور عرضه فیدلیتی دریم در ایران را آغاز کرده است و بدین‌ترتیب خانواده فیدلیتی نیز کامل خواهد شد. پیش‌تر نیز مدیر بازاریابی و تبلیغات گروه بهمن تصویری که وضوح خوبی نداشت را در توییتر خود منتشر کرده بود و حالا با نشر تصویر جدید مشخص شد که آن خودرو، جتور X90 پلاس یا همان فیدلیتی دریم (Dream) بوده است.

بیشتر بخوانید: زمان عرضه فیدلیتی پرستیژ و پیکاپ G9 توسط بهمن موتور اعلام شد

عرضه فیدلیتی دریم در ایران به‌زودی آغاز می‌شود

به تازگی، تصاویری به دستمان رسیده است که نشان می‌دهد خودروهای جتور X90 پلاس، یا همان فیدلیتی دریم، در حال حمل بر روی یک تریلی خودروبر هستند.

چندی پیش در همین زمینه، مدیر بازاریابی و تبلیغات گروه بهمن در حساب توییتر خود، تصویری نه چندان واضح را از X90 پلاس منتشر کرد و با توجه به برنامه‌های این شرکت خودروساز خصوصی، احتمال آن بسیار است که به‌زودی این کراس‌اوور بزرگ و لوکس چینی با نام فیدلیتی دریم در کارخانه بهمن موتور تولید شود.

عرضه فیدلیتی دریم در ایران به‌زودی آغاز می‌شود

معرفی فیدلیتی دریم (Dream)

جتور X90 پلاس یک کراس‌اوور بزرگ به حساب می‌آید که در بازارهای مختلف در تیپ‌های 5 و 7 نفره عرضه شده است. این کراس‌اوور چینی را می‌توان با پیشرانه‌های مختلف ۱.۵ لیتری توربوشارژر (۱۵۶ اسب‌بخار و ۲۳۰ نیوتن‌متر)، ۱.۶ لیتری توربوشارژر (۱۹۷ اسب‌بخار و ۲۹۰ نیوتن‌متر) و ۲ لیتری توربوشارژر سفارش‌گذاری کرد.

پیش‌بینی می‌شود فیدلیتی دریم با پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژر و با فناوری TGDi و حداکثر قدرت ۲۵۴ اسب‌بخار و گشتاور ۳۹۰ نیوتن‌متر به بازار ایران بیاید. همچنین جعبه دنده X90 پلاس از نوع ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر (W-DCT) است که در تیپ‌های استاندارد توان را به چرخ‌های جلو می‌رساند. این احتمال وجود دارد که گروه بهمن مانند پروژه دیگنیتی دریم (که یک کراس‌اوور دو دیفرانسیل است)، نسخه دریم فیدلیتی را با قابلیت دو دیفرانسیل i-AWD به بازار عرضه کند.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص عرضه فیدلیتی دریم در ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: اسب بخار

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر