coinex
راهنمای خرید تکراتو

آیا مبارزه زاکربرگ و ایلان ماسک لغو شده است؟

آنطور که شواهد نشان می‌دهند، احتمالاً مبارزه زاکربرگ و ایلان ماسک لغو شده است. تب تند نزاع بین دو کارآفرین بزرگ تکنولوژی در جهان چه زود فروکش کرد!

حدود یک ماه پیش دنیای تکنولوژی میزبان خبر بسیار عجیبی شد که جهان را در تب‌وتاب شدیدی قرار داد. موضوع بر سر مبارزه زاکربرگ و ایلان ماسک در قفس بود که در چند روز اول با رجزخوانی این دو ثروتمند آمریکایی پیش می‌رفت. پیشنهاد از طرف مالک توییتر رسماً اعلام شد و مدیرعامل متا سریعاً قبول کرد.

این داستان تا جایی پیش رفت که حتی یکی از قهرمانان MMA ایلان ماسک را برای رقابت با زاکربرگ آموزش می‌داد. اما حالا بعد از چند روز پرحاشیه از طرف این دو نفر، خبر رسیده است که احتمالاً بزرگترین و جنجالی‌ترین مبارزه تاریخ لغو شده است.

البته نمی‌توان از نقش افرادی مانند مادر ایلان ماسک در تلاش برای لغو این مبارزه چشم‌پوشی کرد. زیرا وی پیش‌تر اعلام کرد که نمی‌گذارد فرزندش چنین مبارزه‌ای را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: مخالفت قاطع مادر ایلان ماسک با مبارزه زاکربرگ و فرزندش؛ به هر قیمتی این مبارزه را لغو می‌کنم!

مبارزه زاکربرگ و ایلان ماسک لغو شده است

ماه گذشته با خبر عجیبی آغاز شد و مارک زاکربرگ چالش «مبارزه در قفس» با ایلان ماسک را پذیرفت! هرچند ابتدا همه‌چیز مانند یک شوخی به‌نظر می‌رسید، اما تصمیم مدیرعامل متا بسیار جدی بود. بااین‌حال، اکنون به‌نظر می‌رسد که هرگز شاهد مبارزه بین این دو میلیاردر نخواهیم بود، زیرا زاکربرگ اعلام کرده است که از وقوع آن اطمینان ندارد.

در جریان جلسه اخیر زاکربرگ با کارمندان متا که در آن گفته شده بود تعداد کاربران Threads نصف شده است، درباره زمان برگزاری این مسابقه قفس از مدیرعامل متا سؤال شد.

مبارزه زاکربرگ و ایلان ماسک لغو شده است

براساس گزارش Gizmodo، او در پاسخ گفت:

«نمی‌دانم. هیچ خبر رسمی جدید در این مورد ندارم. همان‌طور که می‌دانید، من عاشق مبارزه‌کردن هستم. این کار شاید پس از ساخت چیزهای جدید، دومین سرگرمی من باشد. بنابراین من واقعاً دوست دارم این کار را انجام دهم. تاکنون مسابقات جوجیتسو انجام داده‌ام و دوست دارم در مقطعی وارد مسابقات MMA نیز شوم. مطمئن نیستم که [مسابقه] برگزار شود، اما فکر می‌کنم به‌طور کلی یک ورزش عالی است.»

بنابراین زاکربرگ احتمال برگزاری این مبارزه را به‌طور کلی رد نکرد و فقط برگزاری آن درحال‌حاضر بعید به‌نظر می‌رسد. در مقابل، ایلان ماسک که چند وقت گذشته مشغول تغییر برند توییتر به X بوده، از آن زمان به این مسابقه واکنش جدیدی نشان نداده است.

مبارزه زاکربرگ و ایلان ماسک لغو شده است

هرچند ماسک و زاکربرگ هنوز در قفس با یکدیگر مبارزه نکرده‌اند و اکنون برگزاری آن نیز بعید به‌نظر می‌رسد، اما این دو میلیاردر اخیراً در دنیای دیجیتال کشمکش‌های جذابی داشته‌اند. متا ماه گذشته شبکه اجتماعی Threads را برای رقابت با توییتر منتشر کرد که با بیش از 100 میلیون کاربر ثبت‌نام شده در پنج روز، موفق شد به سریع‌ترین برنامه درحال رشد تاریخ تبدیل شود.

به‌دنبال انتشار Threads، «الکس اسپیرو»، وکیل ایلان ماسک، با ارسال نامه‌ای به زاکربرگ، شرکت متا، سازنده اپلیکیشن «تردز» را به سوء‌استفاده سیستماتیک، عمدی و غیرقانونی از اسرار تجاری توییتر متهم کرد. ماسک نیز گفته بود که مشکلی با رقابت ندارد اما «تقلب‌کردن» را نمی‌پذیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره لغو مبارزه زاکربرگ و ایلان ماسک چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر