;
coinex

نخستین مانتیور پرتابل جهان با قابلیت اتصال به لپ‌تاپ‌ها معرفی شد [+عکس]

نخستین مانتیور پرتابل جهان با قابلیت اتصال به لپ‌تاپ‌ها معرفی شد. این مانیتورها به صورت ماژولار به لپ‌تاپ متصل شده و تجربه‌ای هیجان‌انگیز ارائه می‌دهد.

استارتاپ Xebec به تازگی از نخستین مانتیور پرتابل جهان با قابلیت اتصال به لپ‌تاپ‌ها به‌نام Xebec Snap رونمایی کرده است که می‌تواند به صورت ماژولار به لپ‌تاپ متصل شده و تجربه‌ای مانند نجربه گیمینگ PC را ارائه دهد. طبق اعلام شرکت سازنده، مانیتورهای Xebec Snap از نوامبر 2023 (آبان) با قیمت پایه 629 دلار وارد بازار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های هواوی تا 6 میلیون تومان در بازار ایران [مرداد 1402]

نخستین مانتیور پرتابل جهان رونمایی شد

استارتاپ Xebec به تازگی از اولین مانیتور پرتابل جهان رونمایی کرده که به آسانی و با سرعت بالا در کنار مانیتور لپ تاپ شما قرار می‌گیرد. نصب این مانیتورهای ماژولار بسیار آسان بوده و انرژی مورد نیاز آنها از طریق پورت USB لپ تاپ تامین می‌شود.

بسیاری از کاربران به دنبال استفاده از مانیتورهای جانبی در کنار نمایشگر لپ تاپ خود هستند. اما چه می‌شود که بتوان مانیتورهای خود را همیشه و همه جا به همراه خود داشت؟ استارتاپ Xebec برای حل این مشکل از مانیتور قابل حملی رونمایی کرده که به سادگی در کنار مانیتور لپ تاپ قرار می‌گیرد و می‌توان آنها را همراه خود به هر جایی برد.

نخستین مانتیور پرتابل جهان رونمایی شد

مشخصات مانیتورهای ماژولار Xebec Snap

اتصال این مانیتورها به لپ تاپ به سادگی یک کلیک انجام می‌شود و می‌توان دو مانیتور را به صورت افقی یا عمودی در کنار نمایشگر لپ تاپ خود به همراه داشت. ابعاد این نمایشگرهای برابر 13.3 اینچ بوده و با بدنه آلومینیومی روانه بازار شده‌اند تا وزن چندانی نداشته باشند.

طراحی ماژولار این مانیتورها به کاربران امکان می‌دهد تا محیط کار خود را مطابق سلیقه‌شان بهینه کنند. این مانیتورها از طریق Snap Bracket به لپ تاپ متصل می‌شوند. Snap Bracket یک پایه قابل تنظیم است که به آسانی در پشت لپ تاپ شما نصب شده و با استفاده از کابل USB به لپ تاپ متصل می‌شود.

پس از آن مانیتورها با ساز و کار مگنتی به پایه می‌چسبند. لازم به ذکر است که مانیتورها هیچگونه پورت یا کابلی نداشته و انرژی خود را از طریق اتصال به پایه دریافت می‌کنند.

مانیتورهای 13.3 اینچی از وضوح 1920 در 1080 پیکسل برخوردار بوده و با نسبت تصویر 16:9 نرخ نوسازی 60 هرتز را ارائه می‌دهند. همچنین حداکثر روشنایی این نمایشگرها به 400 نیت می‌رسد.

بر اساس اعلام techpowerup مانیتورهای مورد اشاره از نوامبر 2023 (آبان) با قیمت پایه 629 دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نخستین مانتیور پرتابل جهان با قابلیت اتصال به لپ‌تاپ‌ها چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: شهر سخت‌افزار

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر