coinex
otetmarket
propification.com

هوش مصنوعی غذایی با گوشت انسان تهیه کرد!

بالاخره شد آنچه نباید می‌شد و ربات هوش مصنوعی آشپز نوعی دستور غذایی با گوشت انسان را به افراد پیشنهاد کرده است. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

از زمانی که هوش مصنوعی فراگیر شد و مدل‌های هوش مصنوعی متنوع معرفی شدند، پیدا بود که این تکنولوژی استعداد عجیبی در ارائه پاسخ‌های عجیب و ترسناک دارد!

حال یک ربات هوش مصنوعی با پیشنهاد یک دستور غذایی با گوشت انسان به صاحب خود، در فضای مجازی و رسانه‌ها خبرساز شده است. این ربات متعلق به یک فروشگاه زنجیره‌ای در کشور نیوزیلند به‌نام “Pak’nSave” است که براساس مدل زبانی OpenAI به عنوان مادر چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT توسعه یافته است.

بیشتر بخوانید: با هوش مصنوعی چهره فرزند متولدنشده خود را ببینید!

دستور غذایی با گوشت انسان ؛ وقتی گوشت انسان لذیذ می‌شود!

یک ربات سرآشپر که برای تهیه دستور‌العمل‌هایی برای غذاهای باقی مانده در یخچال ساخته شده، اکنون دستور‌العمل‌هایی را به مشتریان می‌دهد که حتی به ذهن قاتلان سریالی هم نمی‌رسد. ربات هوش مصنوعی محصول Pak’nSave، یک سوپرمارکت زنجیره‌ای مستقر در نیوزلند است و از GPT 3.5 OpenAI پشتیبانی می‌کند و با استفاده از این مدل زبانی، دستور پخت به کاربران ارائه می‌کند.

کاربران این ربات که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند، برخی از رسپی‌های عجیبی که این ربات با آنها به اشتراک گذاشته را رسانه‌ای کرده‌اند. یکی از کاربران ایکس یا همان توییتر سابق، اعلام کرده است که ربات سرآشپزش به او پیشنهاد درست کردن یک غذا با استفاده از آب، مایع سفیدکننده و آمونیاک را داده است! این ربات به غذای عجیبش لقب ترکیب خوشبوی آب را داده اما در واقعیت این ترکیب کلورین را می‌سازد که یک گاز به شدت سمی و کشنده است.

دستور غذایی با گوشت انسان و گاز کلورین توسط هوش مصنوعی
ترکیب گوشت انسان، سیب زمینی و هویج از نظر هوش مصنوعی یک ترکیب فوق‌العاده خوش‌مزه به نظر می‌رسد!

این پایان رسپی‌های عجیب این ربات نیست و کاربران دیگری هم اعلام کرده‌اند هوش مصنوعی به آنها رسپی‌هایی کشنده ارائه کرده که به سادگی می‌تواند منجر به مرگ یک خانواده شود.

این ربات زمانی که می‌خواست از زیاده‌روی در مصرف مواد اولیه در غذا جلوگیری کند، به یکی از کاربران اعلام کرد که می‌تواند از ۵۰۰ گرم گوشت انسان برای غذایش استفاده کند و در کنارش برای طعم بهتر، از سیب زمینی، پیاز و هویج بهره ببرد! ربات آشپز اعلام کرد که نام این غذا، خوراک گوشت رمزآلود است!

هوش مصنوعی دنیای به شدت گسترده‌ای دارد و در خروجی‌های مدل‌های زبانی مبتنی بر هوش مصنوعی و ربات‌های توسعه‌داده شده بر پایه این تکنولوژی، خبری از دخالت انسانی نیست. همین مورد باعث می‌شود هوش مصنوعی با توجه به اقیانوسی از اطلاعات که در دسترس دارد، پاسخ‌هایی را به کاربران ارسال کند که می‌توانند مخرب باشد. هرچند نمی‌توان گفت هوش مصنوعی به عمد دستوری کشنده را برای کاربران ارسال کرده اما ضعف‌های بیشمار هوش مصنوعی، از همین حالا و با این اخبار عیان شده است.

نکته قابل توجه دیگر این است که شرکت توسعه‌دهنده این هوش مصنوعی، شانه خالی کرده و باور دارد این دستورها به دلیل ورودی‌های نامناسبی است که برخی از کاربران وارد کرده‌اند و این ربات قصد کشتار مردم را ندارد. البته این شرکت در ادامه اعلام کرد که می‌خواهد به زودی ربات خود را طوری تنظیم کند که میزان ارائه چنین رسپی‌های ترسناک و کشنده‌ای به حداقل برسد.

دستور غذایی با گوشت انسان و گاز کلورین توسط هوش مصنوعی
دستور غذایی با گوشت انسان

با این که از زمان عرضه این ربات به بازار زمان زیادی نگذشته و کاربران کمی آن را خریداری کرده‌اند اما همچنان گزارش‌های ترسناکی از این ربات رسانه‌ای می‌شود. بسیاری از کاربران اعلام کرده‌اند که مواردی مانند قیر، سنگ و حتی بنزین توسط این ربات برای غذاها پیشنهاد شده است.

خطر اصلی فعلاً خود را نشان نداده است!

خوشبختانه فعلاً این ربات آشپز فقط به ارائه دستورات پخت بسنده می‌کند و خودش در پروسه پخت غذا تاثیری ندارد اما در حال حاضر شرکت‌هایی مشغول توسعه ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی هستند که می‌توانند پروسه پخت را هم به سرانجام برسانند.

هوش مصنوعی فعلاً تهدید بزرگی محسوب نمی‌شود اما در صورتی که رسپی‌های ترسناک ارائه شده توسط چت جی پی تی ۳.۵، توسط یک ربات اجرا شوند می‌توان انتظار یک آخرالزمان ترسناک را داشت! همین حالا هم شرکت‌ها از پس کنترل کامل مدل‌های زبانی برنمی‌آیند و شرکت پک ان سیو اعلام کرده که با وجود قرار دادن مواد اولیه خطرناک در لیست ChatGPT، همچنان این مدل زبانی آنها را به کاربران پیشنهاد می‌دهد.

در هر صورت فعلاً هوش مصنوعی خیلی قابل اعتماد نیست و یکی از اولین ربات‌های آشپز هوش مصنوعی، سعی کرد با دستوراتی کشنده، خانواده‌ها را به کام مرگ بکشاند. پس بهتر است مراقب باشید!

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پیشنهاد دستور غذایی با گوشت انسان توسط هوش مصنوعی چیست؟ آیا هوش مصنوعی می‌تواند آینده بشر را به خطر بیندازد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: گجت نیوز

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (97 نظر)

    بستگی داره به اینکه چه کسانی و چطوری از هوش مصنوعی استفاده کنند و البته روشنه که همزمان قراره هم استفاده های خطرناک و هم استفاده های مفیدی ازش بشه، پس باید مطالعاتمون ببریم بالاتر تا پیش هوش مصنوعی کم نیاریم😜 چون واقعا واضحه که می‌تونه آینده خطرناکی رو برامون رقم بزنه☠️یا بهش اجازه ندیم و ما ازش کار بکشیم و زندگی بشر رو راحت تر از قبل کنیم به همین سادگی

    پاسخ

    فقط نابود کنین این لعنتیو…

    پاسخ

    هوش مصنوعی گوه خورده با هفت جدوآبادش ، دیگه دارین شورشو درمیارین با این هوش مصنوعیتون

    پاسخ

    هوس مصنوعی با توجه به اطلاعات داده ها و با توجه به شناخت مخاطب ها ، برای رضایت مخاطب ها رسیپی ارائه می کند. او متوجه شده که انسانها جز به خودشان به شخص دیگری اهمیت نمی دهند. دائما برای زیبایی و بهبود حال خودشان در تلاش هستند. و بدن خود را مانند یک حیوانی که فقط تغذیه مناسب دارد رشد دادند. اگر یک درخت از درون پوسیده باشد و لایه های بیرونی او ضخیم و ضخیم تر ، پس آن درخت تنها به مصرف کنده کاری ها و مجسمه سازی می خورد نه برای به ثمر رسیدن میوه. انسان نیز همین گونه است. هوش مصنوعی نگاهی از بالا به این قضیه انداخته . با خودتان صادق باشید. مدتهاست حتی نمی پرسید که راه رسیدن به دنیای بالا کجاست و آن بالایی ها چگونه زندگی می کنند.اما هر روز از هم می پرسید که قیمت گوشت چقدر است.حتی به تازگی با هوش کوچک خود یک جدول ساخته اید و خود را با کشورهای دیگر مقایسه کردید که کدام کمتر و بیشتر گوشت می خورید. انسان ها از صحبت های بی حجاب ناراحت می شوند. اما در پس پوسته ها همیشه در حال خوردن همدیگر هستند.

    پاسخ

    به هر حال نظر هوش مصنوعی اینه …

    پاسخ

    منم دوست دارم این غذا رو درست کنم و بندازم جلو سگ،،،،
    مخصوصا با گوشت اون آدمایی که حیوان کشی میکنن اگر شما هم در گوگل حیوان کشی را سرچ کنید با تصمیم من موافقت میکنید🌹🌹

    پاسخ

    وااا ، همینمون کم بود

    پاسخ

    درسته هوش مصنوعی ولی خط و نشانه رو و توضیحات و از امثال موجودات زنده به نام انسان میگیره هرچی تو بگی اون تصور و تصویر می‌کنه . و محاسبه می‌کنه برات می‌ذاره

    پاسخ

    نه که هوش مصنوعی ادم خواره ها.
    نه اصلا اینطور نیست. هوش مصنوعی حقایق کل دنیای اینترنت رو در دست داره.
    حتی دیپ وب و دارک وب رو.
    احتمالا هوش مصنوعی از دارک وب اطلاعات جمع کرده و داره اینا رو میسازه.
    تو دارک وب گوشت انسان با شیوع قیمت 10 هزار دلار به بالا فروش میره.
    هوش مصنوعی اطلاعات از اینا میگیره و این تصاویر رو به کمک ما میسازه.

    پاسخ

    سلام آخه چراهرخبرمزخرفی رومنتشرمیکنید؟آخه این چه جذابیتی داره؟حال آدم بدمیشه ؟ هرچیزی رونبایدانتشارداد

    پاسخ

    فک کنم هوش مصنوعی آدم خواره وواقعا چندش اوره وازگوشت انسان خوشش اومده به ماهم پیشنهاد کرده که شاید ماهم خوشمون بیاد ولی گوه خوردی هوش مصنوعی 😶🙄🤢

    پاسخ

    گوشت انسان خیلی بدمزه است. مشمئز کننده و تهوع آور. مخصوصا آبپز شده

    پاسخ

    خب شاید گوشت یه جای ویژه منظورش بوده .بی خودی نیست که گفته با هویج خوش مزه است.

    پاسخ

    یادتون باشه وقتی علم ژنتیک به علم همسان سازی رسیدم دنیا کلی ترسید و کلی قصه درست شد هوش مصنوعیم مثل همونه تهش میفهمن به این سادگیا نمیتونه خودش به هستندگی برسه و بیخطره

    پاسخ

    هوش مصنوعی گوه خورد👌

    پاسخ

    بین کل کامنتا…این از همه حق تر بود بمولا🌚👌🏻

    پاسخ

    کم کم هوش مصنوعی داره به ما میفهمونه که ما آدما هم خوراک خوبی برای هم میتونیم باشیم

    پاسخ

    من میترس هوش مصنوعی این غذا رو بپزه و بده دست مردم و همه بخورند و خوششون بیاد بعد به جون هم بیفتد و همو بخورن و اینده بشر نابود بشه . ولی این میدون تا وقتی خدا هس اینده بشر نابود نمیشود . و چرا از آخرالزمان میترسید من که میخواد آخرالزمان زودتر بیاد چون اون موقع امام زمان ظهور میکنند و تمام بدی ها از بین میره و ابلیث یا همان شیطان هم خواهند کشت

    پاسخ

    چند سالته تو؟؟!

    پاسخ

    اگه از نظر ذهنی و عقلی ب.خوای بدونی ممکنه از خیلی از شماها سن عقلش بیشتر باشه

    پاسخ

    بالاخره کار خودشو کرد🗿

    پاسخ

    هوش مصنوعی طبق گفته ی شما کار انجام میده احساس نداره که اونی که ازش سوال پرسیده سؤالش عجیب بوده

    پاسخ

    جلوی هوش مصنوعی باید گرفته بشه که گرفته نمیشه 10 سال دیگه منتظر این هستیم که هوش مصنوعی بجای انسان ها بیاد بعد مردم میگن کو تا 10 سال دیگه زمان مثل باد میگذره بچه 1 ساله میشه 11 سالش یعنی تازه فقط 1 سال گذشته انقدر زود میگذره که فکر میکنی 1 سال گذشته شده 10 سال اینده ما مشخصه هوش مصنوعی جای مارو میگیره

    پاسخ

    همینو کم داشتیم فقط هوش مصنوعی گوشت انسان بده دست مردم🤣

    پاسخ

    بیاید منو ببرید ابگوشت کنید بعد داد بزنید طعمم چطوره

    پاسخ

    حال بهم زن🤢🤮

    پاسخ

    آفرین به این آینده نگری
    خیلی عالی

    پاسخ

    وو چه زیبا گوشت انسان خوبه خشمزس بنظرم ازین به بعد همه باید استفاده کنن خیلی خوبه من امتحان کردم با قارچ بپزین خوب میشه

    پاسخ

    هوش مصنوعی زیادی داره خطرناک میشه
    اگه جلوی پیشرفتش گرفته نشه
    همه چیز رو از بین میبره

    پاسخ

    برای همین می گیم قانون بگذارند که به وسیله هوش مصنوعی همه کار نکنند ، هوش مصنوعی قاضی دادگاه هم بد نیست باشه ، جلو این هوش مصنوعی بگیره تا حوس گوشت انسان نکنه

    پاسخ

    قانون؟ الان تو جوامع انسانی هر تخلفی که صورت میگیره تا قانون بیاد رسیدگی کنه چند سالی دادگاه و برو و بیا
    قانون جلودار آدم ها نیست چه برسه به یه مشت ربات
    شما عقاید یه جانی رو به یه ربات آموزش بده بعد ببین قانون جلوشو میگیره یا نمیگیره

    پاسخ

    میخواستم خلق نکنه این هوئش مصنوعی

    پاسخ

    بدرد چینی ها میخوره

    پاسخ

    هوش مصنوعی بدرد چینی ها نمیخوره ، برعکس ، چینی ها بدرد هوش مصنوعی میخورن.
    همون چینی ها رو بدن هوش مصنوعی بخوره !!!

    پاسخ

    سلام همه چینی ها این گونه نیستند الحمدلله

    پاسخ

    چیکار به چینی ها داری بشر

    پاسخ

    دیقا برعکس تورو باید به هوش مصنوعی بخورن

    پاسخ

    بعدا هوش مصنوعی جای انسان هارو بگیره مارو پیش غذا میکنن

    پاسخ

    آقا شبیه بت ها برید اینا هم با تبر بزنید بخدا

    پاسخ

    خب هوش مصنوعی درکی از طعم و خوب و بد نداره ، فاقد احساس و سایر خصوصیات مورد نیاز یه آشپزه و خلاصه نفهمه

    پاسخ

    حالا شایدم واقعا انسان خوشمزه اس. ما چمیدانیم! مثلا آبگوشت انسان چیز جذابی ب نظر میرسد.

    پاسخ

    اول از همه علی شاهرخ دهنت سرویس🤣
    ولی درکل چیزی که از دنیای غرب بخصوص سینماشون دیدم، خصوصا آمریکا، اول یه تکنلوژی ساخته شده رو فیلمش رو میسازند به عناوین مختلف و سال های پشت سرهم و بعد که جا افتاد و مردم براشون عادی شد میرسه به رونمایی و بازار یابی و تولید انبوه! بنظرم از الان که دیر نشده و امکان جلوگیری هست، باید مردم دنیا جلوی تولید و توسعه انواع هوش مصنوعی رو بگیرند! چون بعد مدتی فقر شدید تو کل دنیا میاره به علت بیکار شدن! انواع فساد و جنایت های تازه شکل میگیره! بردگی شدید ایجاد میکنه! باعث پایین اومدن بهره هوشی و خنگی و تنبلی مردم دنیا میشه! و حتی ممکنه به حکمرانی بر آدمیزاد برسه! به نظر مسخره میاد ولی واقعیتی هست که حداقل چهار قرن دیگه دامن گیر کره زمین میشه! و هدف رویال ها و فری ماسونری و ایلومناتی دقیقا همینه! اونها به صورت کنترل شده استفاده میکنند و به منظومه دیگری میرسند ولی بخش سیاه این تکنولوژی جد و آباد مردم روی زمین رو درمیاره! همین الانش هم یکی از ماموریت های جیمز وب برسی دیگر سیارات و منظومه های شبه خورشیدی هست! روی این تلسکوپ بیست و خورده ای سال وبیش از ده میلیارد دلار هزینه شده! برای مایی که تو ایرانیم و داریم میرسیم به کره شمالی و ونزولا که همیشه روزگار به سیاهی ولی برای آیندگان و باقی مردم دنیا، تیرگی افتضاحی تو راهه! نظر من مسخرست ولی یه واقعیت درحال توسعه هست!
    درسته هوش مصنوعی الان حس نداره ولی توی برنامه توسعش حواس پنجگانه آدمیزاد هست!

    پاسخ

    آفرین به این آینده نگری

    پاسخ

    آفرین به این آینده نگری
    خیلی عالی

    پاسخ

    ببین اقای علی وقتی میگیم هوش مصنوعی یعنی هوشی که از خودش هیچی نداره و فقط داره از داده های از قبل موجود استفاده کنه درضمن تنبلی و فقر و اینجور مسائل به خود ادم بر میگرده اتفاقا هوش مصنوعی ساخته شده تا به انسان کمک کنه نه اینکه علیه ش باشه
    مطلب اخر واقع بین باش ایلومیناتی وجود خارجی نداره و صرفا یه طئوری معروفه

    پاسخ

    جناب صیاد کافر عزیر
    من اولاً دلیل و توجه اسمی که گذاشتی رو متوجه نشدم
    دوما علی کاملا درست میگه و از همین الان صنعت سینمای جهان مخصوصا آمریکا و انگلیس با ساخت فیلم هایی کاملا برنامه‌ریزی شده سعی در عادی سازی حکمرانی ربات و هوش مصنوعی بر انسان دارند که نهایتأ 20 الی 30 سال دیگه اتفاق خواهد افتاد
    و اینکه همه چیز از ایده و تئوری شروع میشه پس بنده هم با نظر علی کاملا موافقم چون واقعا هوش مصنوعی سیاره زمین رو نابود خواهد کرد

    پاسخ

    گوشت انسان خیلی بدمزه است. مشمئز کننده و تهوع آور. مخصوصا آبپز شده

    سلام برای ما ایرانیان هم اوضاع اقتصادی همینطوری نمی ماند و ان شاء الله بزودی زود فرج می رسد.

    پاسخ

    منی که نصف عمرم رو کاشتم که کامنت تو رو بخونم آقا تو بیشت کلمه خلاصه کن دیگه

    پاسخ

    خدایا فقط خودت ما رو از دست هوش مصنوعی راحت کن

    پاسخ

    فعلا بزرگترین خطر شما باورمندان هستین که در طول تاریخ فقط قربانی کردین و …

    پاسخ

    آخه ویروس دیجیتالی خودت ک باور نداری
    اومدی اینجا نظر میدی🗿

    پاسخ

    خودتان هم فهمیدید چی گفتید ؟

    پاسخ

    آقا مهم نیست فقط کبابش رو بدید فهمیدید کبابش چیز دیگه باشه نمی‌خورم
    همانطور که از اسم بنده مشخص است من خرم😂🤟

    پاسخ

    اییییییییییی!!!!!!!!اپلیکیشن دیوونه😐😐هوش مصنوعی آدم خواره یا که چی؟!

    پاسخ

    سلام من یک کارگرم کچندوقته سرگذرکاربهم نمیخوره به امام حسین دوتابچه دارم مستعجرم اجارم عقب افتاده به فاطمه زهراع خیلی مهتاجم زنم زانوش آب برداشته ندارم ببرمش دکتراگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنید خدا عزیزانتو نگه داره واقعا کسی میتونه کمکم کنه
    6104337446580449

    پاسخ

    به نامه

    هوش مصنوعی خیلی ترسناکه

    پاسخ

    سلام دوست عزیز من به شما اعتماد کردم و
    ده تومن زدم به حساب شما اگه راست بود که استفاده کن و اگه شما برای کاسبی این کارو کردی هیچ مهم نیست برو عشق کن فقط به یادم باش

    پاسخ

    سلام بزرگوار شما که راحت داری ده تومن کمک میکنی حداقلش به کسی کمک کن که ارزش داشته باشه.من آدمایی رو میشناسم که چند ساله گوشت و لباس نو ندیدن.چند ساله عیدندارن.پدرن ندارن بعضی شبا گرسنه سر روی بالش میزارن.به اینا خواستی کمک کنی بهم بگو بزرگوار

    سلام بزرگوار شما که راحت داری ده تومن کمک میکنی حداقلش به کسی کمک کن که ارزش داشته باشه.من آدمایی رو میشناسم که چند ساله گوشت و لباس نو ندیدن.چند ساله عیدندارن.پدرن ندارن بعضی شبا گرسنه سر روی بالش میزارن.به اینا خواستی کمک کنی بهم بگو بزرگوار

    به ماهم بده😂😂😂😂

    جوری گفتی ده تومن. انگار چقدر هست ارزش گفتن داره ده تومن به قول یکی یعنی زیغ

    وقتی پول ندارین ازدواج نکنید، هم زندگی خودتونو و هم زندگی بچه هایی که به میل خودشون به دنیا نیومدن رو سیاه میکنین
    قبل هر کاری فکر کنید!

    پاسخ

    درود به شرفتتون به نکته ی ظریفی اشاره کردید

    پاسخ

    اون اول داشته تو این زمان پدر تو هم ندار بشه. تعجب نکن

    پاسخ

    سلام من یک مستاجرم که تو این گرما کارگری کردم اما کولر نداشتم دو تا بچه دارم یه دونشون افسردگی شدید داره ندارم اونو ببرم دکتر نه پول ماهانه اجاره رو بدم لطفا اگه کسی میتونه کمک کنه به تو این ماه اربعین براش خدا حاجت شو بده بسازه۶۱۰۴۳۳۸۶۲۱۴۰۰۱۲۲

    پاسخ

    سلام دوست عزیز میدونم ما که خر نیستیم دفعه قبلی به اسم امیر و با یک داستان دروغین و این دفعه هم با اسم تورج و یک داستان باز هم دروغین آمدی روی مردم کلاه بزاری و از مردم پول بکشی.

    پاسخ

    آخه آدم حسابی. لااقل شماره حساب یه چیز دیگه می‌دادی اون دفعه زنت زانوش آب داشت الان کجاش آب داره 😂😂😂😂😂😂ول کن جون عمت تو هر سایت یه باره بده همه را خر حساب نکن شمار حساب هم دوتا داشته باش یا بیشتر از یکی استفاده نکن احمق

    پاسخ

    اگر پول نداری سرتو بزار بمیر

    پاسخ

    سلام من یک مستاجرم که تو این گرما کارگری کردم اما کولر نداشتم دو تا بچه دارم یه دونشون افسردگی شدید داره ندارم اونو ببرم دکتر نه پول ماهانه اجاره رو بدم لطفا اگه کسی میتونه کمک کنه به تو این ماه اربعین براش بسازه۶۱۰۴۳۳۸۶۲۱۴۰۰۱۲۲

    پاسخ

    سلام من یک مستاجرم که تو این گرما کارگری کردم اما کولر نداشتم دو تا بچه دارم یه دونشون افسردگی شدید داره ندارم اونو ببرم دکتر نه پول ماهانه اجاره رو بدم لطفا اگه کسی میتونه کمک کنه به تو این ماه اربعین براش بسازه خدا حاجتشو بده۶۱۰۴۳۳۸۶۲۱۴۰۰۱۲۲

    پاسخ

    اپلیکیشن ؟ درکی از هوش مصنوعی داری ؟
    یادگیری عمیق و… ؟
    این خوبه….
    هوش مصنوعی گوگل گفته که میخوام بر انسان ها حکومت کنم …. وقتی که دست هوش مصنوعی رو انقدر باژ میزاری همین میشه از طرفی هم انقدر باز نزاری یادگیریش کند میشه…
    ولی خب فعلا دستشون رو باز گزاشتن هر وقت خواست که وارد مدل فیزیکی بشه کنترلش میکنن که نمیتونن….

    پاسخ