coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ رونمایی سونی اکسپریا 1 مارک 6 فاش شد؛‌ با جعبه‌ای شبیه به شانه تخم‌مرغ!

برخی شایعات حاکی از نزدیک بودن تاریخ رونمایی سونی اکسپریا 1 مارک 6 و آمادگی سونی برای معرفی آن در جریان نمایشگاه MWC 2024 است.

یک افشاگر در انجمن آنلاین ردیت مدعی شده که گوشی پرچم‌دار بعدی سونی اوایل سال 2024 در جریان کنگره جهانی موبایل بارسلونا رونمایی می‌شود. در صورتی که تاریخ رونمایی سونی اکسپریا 1 مارک 6 در همان زمان باشد، درواقع Xperia 1 VI تقریباً سه ماه زودتر از Xperia 1 V معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: سونی اکسپریا 5 مارک 5 (Sony Xperia 5 V) معرفی شد [+قیمت و مشخصات]

مشخص شدن تاریخ رونمایی سونی اکسپریا 1 مارک 6

به‌نظر گوشی اکسپریا 1 مارک 6 سونی با دوربین تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی 6 برابری و «حسگر بزرگ» عرضه شود. این دوربین با امکان Clear Image Zoom سونی قابلیت بالایی در ثبت تصاویر دقیق و با کیفیت دارد. اکسپریای جدید در جعبه‌ای مقوایی ارائه خواهد شد که گفته شده به‌طور کامل قابل بازیافت است.

تاریخ رونمایی سونی اکسپریا 1 مارک 6

از مزایای رونمایی زودهنگام Xperia 1 VI احتمالاً امکان تجهیز سریع این گوشی پرچم‌دار به تراشه Snapdragon 8 Gen 3 و رقابت‌ مستقیم‌ با بزرگانی همچون گلکسی S24 اولترا و شیائومی 14 پرو خواهد بود.

درحال‌حاضر قیمت گوشی سونی اکسپریا 1 مارک 6 عنوان نشده است. البته قیمت گوشی سونی به‌طور معمول از قیمت گوشی آیفون و قیمت گوشی سامسونگ بیشتر بوده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تاریخ رونمایی سونی اکسپریا 1 مارک 6 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر