;
coinex

بازی کانتر استرایک 2 (Counter-Strike 2) منتشر شد [+ویدیو]

بازی کانتر استرایک 2 عرضه شد. نسل دوم بازی محبوب و پر سروصدای کانتر استرایک پس‌از چندین سال بالاخره با انبوهی از ویژگی‌های جدید از راه رسید.

بازی کانتر استرایک 2 (Counter-Strike 2) منتشر شد. اگر طرفدار بازی‌های سبک شوتر باشید حتماً نام کانتر استرایک را شنیده‌اید. نسخه جدید این بازی جذاب که مدتهاست در گیم‌نت‌های سراسر کشور ایران طرفداران زیادی دارد، اکنون منتشر شده و کاربران می‌توانند به راحتی آنرا دانلود و اجرا کنند. خصوصاً اینکه گفته شده که کاربران می‌توانند به طور مستقیم به شبکه استیم متصل شده و با انبوهی از گیمرها رقابت کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر 2023 ؛ معرفی 11 عنوان برتر

بازی کانتر استرایک 2 (Counter-Strike 2) منتشر شد

پس از مدت‌ها انتظار، بامداد امروز Counter-Strike 2 به طور رسمی منتشر شد. تمام بازیکنان اکنون با ورود به استیم می‌توانند بازی را به صورت رایگان دانلود کنند. دارندگان CS:GO نیز با یک به‌روزرسانی جدید آن را دریافت خواهند کرد.

کانتر استرایک ۲ در اوایل سال میلادی جاری معرفی شد و در آن زمان یک بازه انتشار تابستان ۲۰۲۳ توسط Valve ارائه شد. فعالیت‌های اخیر این شرکت در رسانه‌های اجتماعی حاکی از آن بود که قسمت دوم در آینده نزدیک منتشر می‌شود.

اکنون این شرکت تایید کرده که بازی شوتر چند نفره رایگان برای دانلود کردن و بازی در استیم در دسترس قرار گرفته است. یک تریلر نیز به مناسبت انتشار رسمی منتشر شده که آن را در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

همانطور که قبلاً اعلام شد، Counter-Strike 2 یک ارتقاء رایگان برای Counter-Strike: Global Offensive به حساب می‌آید، به این معنی که تمامی موارد به نسخه جدید منتقل می‌شوند.

با این حال، Valve تغییرات و بهبودهایی را در زمینه‌های مختلف، از جمله نورپردازی‌ها و ارتقاهای فنی موتور Source 2، یک سیستم رتبه‌بندی مهارت جدید و موارد دیگر انجام داده است.

بازی کانتر استرایک 2 (Counter-Strike 2) منتشر شد

از جمله دیگر تغییرات کانتر استرایک ۲ می‌توان به اصلاح اساسی سیستم Smoke Grenades و همینطور تغییراتی در طول مسابقات اشاره کرد. اکنون حداکثر ۲۴ دور می‌توان بازی کرد و در صورتی که امتیازات تیم‌ها مساوی باشد، ۶ دور دیگر نیز به آن‌ها تعلق خواهد گرفت.

این به‌ عنوان بزرگ‌ترین به‌روزرسانی ارائه‌ شده برای بازی محبوب آنلاین Counter-Strike از زمان لانچ Global Offensive در سال ۲۰۱۲، بیش از یک دهه پیش تاکنون به حساب می‌آید. اکنون می‌توانید بازی را در استیم دانلود و تجربه کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بازی کانتر استرایک 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: ویجیاتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر