;
coinex

بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی [+ آدرس و امتیاز هتل‌ها]

آنتالیا جاذبه‌های تفریحی و دیدنی فراوانی دارد و یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری است. اگر شما هم قصد سفر به آنتالیا را دارید، این مطلب به شما کمک می‌کند بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی را انتخاب و رزرو کنید.

آنتالیا از شهرهای مهم کشور ترکیه است. این شهر به عنوان یکی از مراکز مهم گردشگری و تفریحی ترکیه شناخته می‌شود. در بخش قدیمی و دیدنی آنتالیا، منطقه قلعه‌ایچی قرار دارد. بافت منحصربه‌فرد منطقه با آن خیابان‌های کم عرضِ پیچ در پیچ به همراه خانه و دیوارهای قدیمی، فضایی جذاب و تماشایی را ایجاد کرده‌اند که هر گردشگری را مسحور خود می‌کند.

اگر شما هم راهی آنتالیا هستید و برای دیدن کاله ایچی، هادریان کاپیسی و آبشار دودن لحظه‌شماری می‌کنید، با ما همراه شوید تا اطلاعات لازم در مورد بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان را دریافت کنید.

هتل‌هایی که پارک آبی دارند، برای گردشگران بسیار جذاب هستند. بیشتر هتل‌های مجلل و پنج ستاره آنتالیا دارای پارک‌ آبی‌ هستند و به همین دلیل هزینه اقامت در آن‌ها بالا است. ما در این مطلب بهترین هتل های آنتالیا را معرفی می‌کنیم که امکانات رفاهی مناسبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی

آنتالیا پنجمین شهر پرجمعیت ترکیه محسوب می‌شود که سالانه میزبان گردشگران و مسافران بسیاری است. این شهر اقامتگاه‌ها، هتل‌ها و رستوران‌های مجلل و باشکوهی دارد که میزبان گردشگران هستند.

بهترین هتل های آنتالیا برای خانواده
بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی

سرسره‌های آبی از محبوب‌ترین امکانات تفریحی در پارک‌های آبی هستند. هتل‌های بزرگ و لوکس دارای پارک آبی، حداقل ده سرسره دارند. همچنین بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی از استخرهای سرباز نیز برخوردارند.

اگر شما هم با خانواده یا دوستان برای سفر به ترکیه برنامه‌ریزی کردید و می‌خواهید از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی آنتالیا هم دیدن کنید، پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با بهترین هتل های آنتالیا برای خانواده و نیز بهترین هتل آنتالیا با پارک آبی با ما همراه شوید.

هتل مکس رویال بلک (Hotel Maxx Royal Belek)

بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی

  • آدرس هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت: آنتالیا، منطقه بلک، خیابان اسکله، پلاک 21/14
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل در بوکینگ: 8.8 از 10

هتل مکس رویال بلک آنتالیا در دل طبیعت زیبا و دیدنی آنتالیا است و چشم‌اندازی رویایی دارد. شما می‌توانید در ساحل هتل مکس رویال بلک با کمی قدم زدن بر روی شن‌های نرم از گرمای دلپذیر آفتاب مدیترانه لذت ببرید.

صبحانه این هتل شامل کنتیننتال، صبحانه آمریکایی، بوفه، صبحانه انگلیسی، وجترین، حلال، بدون گلوتن و آسیایی می‌شود. رستوران‌های هتل مکس رویال آنتالیا غذاهای بین‌المللی خوشمزه‌ای از کشورهای مختلف را طبخ می‌کنند.

مکس رویال بلک یکی از بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی است که امکانات تفریحی متنوعی از جمله سالن اسپای مجلل، پارک آبی با 10 سرسره آبی و یک مینی کلاب با زمین بازی و همچنین یک منطقه ساحلی سایه‌دار را برای تفریح کودکان شما درنظر گرفته است. انواع ورزش‌های آبی غیر موتوری را می‌توان در سواحل اختصاصی این هتل انجام داد.

این هتل 5 ستاره و لوکس سالن بدنسازی و مرکز اسپا مجهزی را برای مسافران فراهم کرده است. برای مسافرانی که به بازی گلف علاقه دارند، این هتل در آنتالیا یکی از بهترین گزینه‌های اقامت به شمار می‌رود که دارای زمین بازی گلف بسیار مدرن 18 حفره‌ای است. مرکز ماساژ هتل مکس رویال آنتالیا دارای اتاق‌هایی برای ماساژ، درمان پوست و حمام ترکی هستند.

کارکنان هتل به زبا‌ن‌های انگلیسی، روسی، آلمانی و ترکی مسلط هستند. از نظر بسیاری از مسافران، هتل مجلل مکس رویال بلک بهترین هتل آنتالیا با پارک آبی در آنتالیاست.

هتل مکس رویال بلک آنتالیا فاصله‌ای 1 کیلومتری تا مراکز خرید دارد. این هتل با فرودگاه بین‌المللی این شهر ساحلی حدود 35 کیلومتر فاصله دارد و مسافران با سرویس مخصوص هتل می‌توانند در کمتر از 30 دقیقه خود را به فرودگاه بین‌المللی آنتالیا برسانند.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های استانبول با قیمت مناسب

بهترین مراکز خرید استانبول

 هتل کریستال واتر ورد ریزورت و اسپا (Hotel Crystal Water world Resort & SPA)

بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی
بهترین هتل آنتالیا با پارک آبی
  • آدرس هتل کریستال واترورد ریزورت و اسپا: آنتالیا، بلک، محله بغازکنت، شماره 33
  • امتیاز هتل در بوکینگ: 7.3 از 10
  • امتیاز هتل در تریپ ادوایزر: 4.7 از 5

هتل کریستال واتر ورد یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای خانواده است که در منطقه بلک آنتالیا واقع شده و یکی از مجهزترین پارک‌های آبی منطقه مدیترانه را در خود جای داده است.

تمام اتاق‌های این هتل بالکن دارند و همه آنها به زیبایی تزیین شده‌اند. از امکانات کریستال واترورد ریزورت و اسپا می‌توان به ترانسفر فرودگاهی، اینترنت وای فای رایگان در لابی، باشگاه بدنسازی و رستوران اشاره کرد.

مهمانان و مسافران این هتل می‌توانند از تفریح در ساحل شنی و سنگریزه‌ای زیبای آن لذت ببرند. همچنین هتل کریستال واتر ورد دارای پارک آبی با دو قسمت مختلف است.

کریستال واترورد ریزورت و اسپا، بزرگترین هتل این منطقه محسوب می‌شود و با گستردگی و تنوع خود، خاطراتی خوش از اقامت و گذراندن تعطیلات در آنتالیا را برای شما ثبت می‌کند.

هتل کریستال واترورد تا فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر و تا مرکز شهر 50 کیلومتر فاصله دارد.

هتل لند آف لجندز کینگدام (Hotel Land of Legends Kingdom)

بهترین هتل آنتالیا با پارک آبی

  • آدرس هتل لند آف لجندز کینگدام: آنتالیا، محله کادریه، خیابان آتاتورک
  • امتیاز هتل در بوکینگ: 9.1 از 10
  • امتیاز هتل در تریپ ادوایزر: 5 از 5

مسافرانی که در هتل لند آف لجندز کینگدام اقامت داشتند، این هتل باشکوه را به عنوان مجهزترین و بهترین هتل آنتالیا با پارک آبی به گردشگران معرفی می‌کنند.

هتل لند آف لجندز کینگدام تم پارک دارای یک سینمای 5 بعدی، یک رودخانه، استخر و تونل وحشت آبی است. مهمانان این هتل در زمان ورودشان یک بلیط رایگان شهربازی و پارک آبی لند آف لجندز دریافت می‌کنند.

این هتل لوکس و مجلل، سوئیت‌ها و اتاق‌های مدرن با طراحی فوق‌العاده زیبا و برگرفته از داستان‌های فانتزی و افسانه‌ای دارد. تزیینات جذاب و آثاری از افسانه‌های الهام‌بخش در گوشه‌ گوشه‌ی هتل دیده می‌شوند.

حمام ‏اختصاصی هر اتاق دارای دوش و وان است که مجهز به لوازم بهداشتی رایگان، دمپایی و سشوار هستند.‏

هتل لند آف لجندز کینگدام دارای پارک آبی بزرگ و شگفت‌انگیزی است. این پارک عالی 55 سرسره آبی گوناگون دارد. همچنین از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به یک استخر موج و چاله‌فضایی اشاره کرد. از این رو می‌توان گفت Land of Legends Kingdom از بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی است.

صبحانه و ناهار به صورت بوفه باز در رستوران اصلی این هتل سرو می‌شود. چندین رستوران در یک فضای بزرگ و مجهز، انواع غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای، ایتالیایی و آمریکای جنوبی را برای مسافران سرو می‌کنند.

مرکز اسپای هتل انواع ماساژهای ریلکسی و درمانی را ارائه می‌کند و حمام ترکی، سونا، استخر سرپوشیده و مرکز ورزشی ‏نیز دارد. لند آف لجندز با فرودگاه آنتالیا 25 کیلومتر فاصله دارد.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی ترکیه

جاهای دیدنی تایلند

هتل رکسوس پریمیوم تکیروا (Hotel Rixos Premium Tekirova)

بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی
بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی
  • آدرس هتل رکسوس پریمیوم تکیرووا: آنتالیا، کمر، خیابان شهید حسن ییلماز
  • امتیاز هتل در بوکینگ: 8.8 از 10
  • امتیاز هتل در تریپ ادوایزر: 4.6 از 5

در منطقه کمر آنتالیا یک هتل پرطرفدار به نام رکسوس پریمیوم تکیرووا قرار دارد که یکی از بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی به شمار می‌آید.

اتاق‌های این هتل شیک انواع مختلفی دارند؛ مانند اتاق دوبل دولوکس با چشم‌انداز دریا یا باغ، اتاق دوبل استاندارد با چشم‌اندازهای دریا یا کوه، سوئیت خانواده، سوئیت استخر، ویلای استخر، ویلای اکسکیوتیو، ویلای سوپرییر با استخر اختصاصی.

رکسوس پریمیوم تکیرووا چندین استخر سرپوشیده و ساحل اختصاصی دارد. همه استخرها به صورت فصلی فعالیت دارند که استخر اول همه رده‌های سنی را شامل می‌شود و استخر روباز کوچک نیز مخصوص کودکان است.

همچنین مرکز اسپا و تنیس نیز با مربی خصوصی در هتل دایر هستند. انواع ماساژ، اتاق بخار، سونا و فضای ریلکس کردن نیز در این هتل ارائه می‌شوند. انواع بازی‌ها و فعالیت‌های ورزشی مانند واترپلو در طی روز در این هتل برگزار می‌شوند. پارک آبی با بیش از 10 سرسره آبی متنوع، سالن تناسب اندام و سلامتی با سونا، حمام و 3 زمین تنیس را در خود جای داده است.

رستوران‌های آلاکارته این هتل غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای، ایتالیایی، آمریکایی و همچنین غذاهای دریایی را سرو می‌کنند. این هتل با پس‌زمینه‌ی کوه‌های توروس، در 52 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و در ساحل یک خلیج کوچک قرار دارد.

 هتل سلکتوم لاکچری ریزورت (Hotel Selectum Luxury Resort)

بهترین هتل آنتالیا با پارک آبی

  • آدرس هتل سلکتوم لاکچری ریزورت: آنتالیا، منطقه بلک، خیابان تاشلیبورون
  • امتیاز هتل در بوکینگ: 9 از 10
  • امتیاز هتل در تریپ ادوایزر: 4.7 از 5

هتل پنج ستاره سلکتوم در سال ۲۰۰۸ در بلک، در حاشیه شهر آنتالیا ساخته شد. این هتل در فاصله‌ی ۳۰ کیلومتری با فرودگاه آنتالیا و ۵٫۶ کیلومتری از ساحل کاردیه واقع شده است.

هتل سلکتوم لاکچری ریزورت از بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی بزرگ و مجهز به 10 سرسره است که امکاناتش شامل استخرهای روباز، سالن اسپا، 12 زمین تنیس و یک زمین فوتبال کوچک می‌شود.

در ساحل این هتل که جایزه پرچم آبی را دریافت کرده، اسکله‌ای با تراس آفتاب‌گیر مستقیماً رو به دریا قرار دارد. هتل سلکتوم لاکچری ریزورت یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای خانواده است که برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی هم برای کودکان برگزار می‌کند.

در رستوران‌‌های این هتل انواع غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای و بین‌المللی سرو می‌شوند. رستوران‌هایی مانند خانه استیک، سوشی‌بار و رستوران آلاکارته در این مجموعه وجود دارد.

هتل سلکتوم، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های آنتالیا محسوب می‌شود که میان مسافران این شهر تفریحی، محبوبیت زیادی دارد. فاصله این ریزورت لوکس تا منطقه بلک 4 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 22 کیلومتر است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فصل سفر به تایلند

خرید بلیط لحظه آخری

هتل رویال وینگز (Royal Wings Hotel)

بهترین هتل آنتالیا با پارک آبی
بهترین هتل های آنتالیا برای خانواده
  • آدرس هتل رویال وینگز: آنتالیا، منطقه لارا، کمراگزی، خیابان لارا توریسم
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

هتل رویال وینگز آنتالیا در فضایی 72000 متر مربعی در سال 2005 به بهره‌برداری رسید. ساختمان هتل 395 اتاق و سوئیت را در خود جای داده و بسیار عظیم و مجلل است. این اقامتگاه یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای خانواده و گذراندن تعطیلات محسوب می‌شود که در ساحل لارا آنتالیا واقع شده است.

هتل رویال وینگز یک پارک آبی کامل را در خود جای داده و به ساحل زیبای لارا بسیار نزدیک است. اتاق‌های مجلل و کارکنان حرفه‌ای، اقامتی آرام و خاطره‌انگیز را برای شما می‌سازند.

برای کسانی که تمایلی به صرف وعده‌های غذایی در رستوران‌های متنوع این هتل ندارند، روم سرویس 24 ساعته وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانند وعده‌های غذایی خود را در اتاقشان سفارش دهند.

از امکانات این هتل لوکس می‌توان استخرهای سرپوشیده و روباز، استخر کودکان، پارک آبی، زمین تنیس، مرکز اسپا با سونا، حمام ترکی، جکوزی، مرکز تناسب اندام، مرکز ورزش‌های آبی و مدرسه غواصی، والیبال، بسکتبال، تیراندازی با کمان، تنیس روی میز، مینی‌گلف و بولینگ را نام برد.

محیط زیبا و امکانات عالی هتل رویال وینگز خاطرات خوشی را برای شما رقم می‌زند. این هتل 5 ستاره در منطقه لارا آنتالیا و 17 کیلومتری فرودگاه قرار گرفته است.

 هتل گرانادا لاکچری بلک (Hotel Granada Luxury Belek)

بهترین هتل آنتالیا با پارک آبی

  • آدرس هتل گرانادا لاکچری بلک: آنتالیا، بلک، خیابان جمهوریت
  • امتیاز هتل در بوکینگ: 8.3 از 10
  • امتیاز هتل در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

هتل گرانادا لاکچری که در منطقه بلک واقع شده، در ژوئیه 2016 به بهره‌برداری رسیده است. هتل Hotel Granada Luxury Belek نیز در فهرست بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی قرار دارد، زیرا این هتل مجلل به انواع امکانات برای تفریح و ورزش‌های آبی مجهز است.

اگر چه هتل گرانادا لاکچری به شکل مستقیم در ساحل قرار نگرفته، اما با این حال، وجود 10 استخر روباز که یکی از استخرها طراحی‌اش بسیار شبیه به ساحل است و در اطرافش شن و ماسه وجود دارد، این احساس را به مهمانان هتل القا می‌کند که در حال شنا در دریا و آفتاب گرفتن در ساحل هستند.

همچنین این اقامتگاه 2 استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، اسپا، سونا و حمام نیز دارد. پارک آبی گرانادا لاکچری با بیش از 10 سرسره، به یکی از بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی تبدیل شده است.

اتاق‌های این هتل لوکس دارای تهویه هوا، تلویزیون، صندوق امانات و مینی‌ بار هستند. غذاهای سرو شده در رستوران‌های این هتل، شامل غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای و بین‌المللی است. پارکینگ هتل رایگان است و اینترنت Wi-Fi نیز در سرتاسر هتل در دسترس خواهد بود.

فاصله‌ی هتل گرانادا لاکچری تا مرکز خرید آلانیوم مال آنتالیا ۲۷ کیلومتر و تا معبد آپولو سیده آنتالیا ۴۲.۵ کیلومتر است. این هتل 34 کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین زمان سفر به پوکت

بهترین هتل دبی برای مجردها

هتل رگنوم کاریا (Hotel Regnum Carya Golf & Spa Resort)

بهترین هتل آنتالیا با پارک آبی
بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی
  • امتیاز هتل در تریپ ادوایزر: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل در بوکینگ: 9.2 از 10

اگر برای گذراندن یک تعطیلات خوش و رویایی به سواحل شنی مدیترانه سفر می‌کنید، هتل رگنوم کاریا، یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان را در نظر داشته باشید.

هتل رگنوم کاریا امکانات و خدماتی مثل ماساژ، سالن اسپا، استخر سر پوشیده و سر باز را به مهمانان و مسافران خود ارائه می‌دهد. هر کدام از واحد‌های این هتل، تراس اختصاصی مشرف به دریای زیبای مدیترانه دارند.

اگر به تنیس علاقه دارید هستید، در این هتل زمین اختصاصی تنیس در اختیار شماست. با اقامت در این هتل شیک می‌توانید از ساحل شنی اختصاصی در کنار دریای مدیترانه لذت ببرید. در طراحی و معماری این هتل به جزئیات چشم‌نواز بسیار توجه شده و ساختمان هتل زیبا و جذاب است.

پارکینگ هتل رگنوم کاریا رایگان است. این هتل 28 کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی آنتالیا فاصله دارد.

هتل رکسوس پریمیوم بلک (Hotel Rixos Premium Belek)

بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی

  • امتیاز هتل در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل در بوکینگ: 9.3  از 10
  • امتیاز هتل در تریپ ادوایزر: 4.1 از 5

اگر به دنبال هتلی برای محل اقامت‌تان هستید که چشم‌انداز‌های طبیعی زیبا داشته باشد، Hotel Rixos Premium Belek بهترین اقامتگاه برای شماست. این هتل مجهز به امکانات روز است و فضای آرامش‌بخشی دارد. مناظر و چشم‌انداز‌های رویایی از جنگل و درختان پسته با سواحل شنی مدیترانه مسافرین را مجذوب می‌کند.

هتل رکسوس پریمیوم بلک سازگار با محیط زیست طراحی و ساخته شده و یک هتل سبز محسوب می‌شود. باشگاه ورزشی این هتل شیک یکی از کامل‌‌ترین‌هاست و برای کسانی که در سفر هم، دغدغه ورزش و تناسب‌اندام دارند، تمام امکانات مورد نیاز برای ورزش‌هایی مثل کراس فیت، دوچرخه و یوگا را فراهم کرده است.

هتل ریکسوس پریمیوم از سال 2005 میزبان گردشگران این منطقه‌ی زیبا بوده و در حال حاضر سرویسی عالی و باکیفیت ارائه می‌دهد. هزینه هتل شامل تمام وعده‌های غذایی (صبحانه، ناهار، شام)، میان وعده‌ها و آبمیوه برای مهمانان هتل با هزینه اتاق محاسبه می‌شود.

از امکانات این هتل می‌توان به مرکز اِسپا، ساحل منحصربه‌فرد اختصاصی 700 متری، استخرهای زیبا و بزرگ، حمام سنتی ترکی، مرکز بدن‌سازی، محل بازی کودک و نوجوان، مرکز خرید و رستوران‌های لا کارتِرا اشاره کرد. نکته اینکه در این رستوران‌ها غذا باید سفارش داده شود و سرو غذا به‌ صورت بوفه نیست.

بیشتر بخوانید:

بهترین مقاصد مسافرت در تابستان

ارزان ترین مراکز خرید دبی

هتل لیماک لارا دلوکس اند ریزورت (Hotel Limak Lara De Luxe Hotel & Resort)

بهترین هتل آنتالیا با پارک آبی
بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل در بوکینگ: 8.4 از 10
  • امتیاز هتل در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

یکی دیگر ار بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان هتل لیماک لارا دلوکس اند ریزورت است. در این هتل 5 ستاره به گرمی از شما استقبال می‌شود و پس از خوش‌آمدگویی یک سبد میوه به شما هدیه می‌دهند.

از امکانات لیماک لارا دلوکس اند ریزورت می‌توان به استخر، جکوزی، ماساژ، پدیکور و حمام بخار ترکی اشاره کرد. در این هتل شیک با غذا‌های متنوع ترکی، هندی، تایلندی، ایتالیایی، ژاپنی و مکزیکی از مهمانان پذیرایی می‌شود.

هتل لیماک لیرا از بهترین هتل های آنتالیا برای خانواده است، زیرا خدمات ویژه‌ای برای کودکان دارد. به عنوان نمونه می‌توان به مینی کلوب، نمایش کارتون، فضاهای متنوع بازی، استخر، سرسره‌های آبی، فعالیت‌های خلاقانه‌ای مثل پخت پیتزا، اوریگامی، کارگاه‌های بازی، پازل و رستوران مخصوص کودکان اشاره کرد.

علاوه بر امکانات ویژه کودکان، چندین استخر با منظره زیبا، ساحل خصوصی، مرکز اسپا و آبگرم و سونا همراه با حمام ترکی از دیگر ویژگی‌های هتل لیماک لیمرا است که آن را برای بزرگترها هم جذاب  می‌کند.

سوالات متداول

بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی کدام ها هستند؟

هتل مکس رویال بلک (Hotel Maxx Royal Belek)، هتل لند آف لجندز کینگدام (Hotel Land of Legends Kingdom)، هتل کریستال واتر ورد ریزورت و اسپا (Hotel Crystal Water world Resort & SPA)، هتل رویال وینگز (Royal Wings Hotel)، هتل رکسوس پریمیوم تکیروا (Hotel Rixos Premium Tekirova) و هتل رکسوس پریمیوم بلک (Hotel Rixos Premium Belek) بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی هستند.

بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان کدام‌ها هستد؟

هتل لیماک لارا دلوکس اند ریزورت و هتل رگنوم کاریا از جمله بهترین‌ هتل های آنتالیا برای ایرانیان به شمار می‌روند. امکانات لوکس و لاکچری این هتل‌ها، همچنین پذیرایی گرم و دوستانه‌ی کارکنان، آنها را در زمره‌ی بهترین هتل های آنتالیا برای خانواده نیز قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی چیست؟ آیا هتل دیگری را می‌شناسید که در این لیست قرار بگیرد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر