coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

همه چیز درباره وام ودیعه مسکن 1402 ؛ مبلغ وام، زمان دریافت و لیست بانک‌های عرضه‌کننده

مبلغ وام ودیعه مسکن 1402 چقدر است؟ شرایط جدید دریافت وام ودیعه مسکن ویژه مستاجران چگونه بوده، نحوه ثبت نام این وام چگونه است و همچنین زمان دریافت این وام چه موقع است؟ برای پاسخ به این سوالات در ادامه با تکراتو همراه باشید.

وام ودیعه مسکن که هرساله به مستاجران پرداخت می‌شود، از جمله تسهیلات دولتی است که برای کمک به مستاجران در شرایط عجیب بازار مسکن کشور در نظرگرفته شده و مبلغ آن بسته به موقعیت جغرافیایی متقاضی از نظر کلان‌شهر، شهر یا شهرستان متفاوت است.

چندی پیش روح‌الله اکبری، دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به پرداخت وام کمک ‌ودیعه مسکن به مستأجران درباره مبلغ وام ودیعه مسکن 1402 توضیحاتی را ارائه کرد.

اکبری در واکنش به این پرسش که آیا پرداخت وام کمک ‌ودیعه مسکن به ابلاغیه جدیدی از سوی بانک مرکزی نیازمند بوده، بیان داشت:

خیر، نیازی به ابلاغیه جدید نیست و از سال قبل این وام به اجاره‌نشین‌ها پرداخت شده است.

بنابراین، وام کمک هزینه اجاره مسکن در سال 1402 نیز به قوت خود باقی بوده و مستاجران نیز می‌توانند برای دریافت این وام، در سامانه ودیعه مسکن به نشانی اینترنتی tem.mrud.ir ثبت نام نمایند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مبلغ وام ودیعه مسکن 1402

در اواخر فروردین ماه سال جاری نیز «علی فرنام»، پژوهشگر مسکن و شهرسازی ضمن اشاره به بازار اجاره مسکن به عنوان یکی از بخش‌های بسیار مهم ولی رها شده کشور عنوان کرد: «کمترین حمایت‌ها از مستأجران صورت گرفته است.»

مبلغ وام ودیعه مسکن 1402
مبلغ وام ودیعه مسکن 1402 چقدر است؟

فرنام ضمن تاکید بر لزوم «تمدید پرداخت وام ودیعه مسکن در سال 1402 و بیان این‌که عدد وام یعنی 100 میلیون تومان (برای تهران) با شرایط امسال همخوانی چندانی ندارد»، افزود:

این اقدام آبی روی آتش است و تورم یک سال اخیر در بخش مسکن را برای اجاره‌نشین‌ها پوشش خواهد داد. طی سال‌های اخیر بین 200 تا 300 هزار مستأجر از این وام استفاده کرده و حداقل دیگر جابه‌جا نشده‌اند.

وی در پایان با اشاره به برنامه پرداخت وام 70 و 40 میلیون تومانی در کلان‌شهرها و سایر شهرها به عنوان مبلغ وام ودیعه مسکن 1402 خاطرنشان کرد: «مستأجری که قراردادش تمام شده است، می‌تواند با استفاده از وام ودیعه یک سال دیگر در واحد مسکونی اجاره‌ای سکونت داشته باشد.»

بنابراین مبلغ وام ودیعه مسکن 1402 به طور خلاصه بدین شرح است:

  • تهران: 100 میلیون تومان
  • کلان‌شهرها: 70 میلیون تومان
  • سایر شهرها: 40 میلیون تومان

آپدیت 3 آبان: به گزارش تکراتو و به نقل از شرق، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در صفحه شخصی خود نوشت:

امروز چهارشنبه سوم آبان 1402 در دولت افزایش وام نوسازی و ساخت مسکن روستایی از 200 میلیون تومان به 350 میلیون تومان به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: زمان دقیق واریز سود سهام عدالت ؛ مبلغ سود سهام عدالت 1402 چقدر است؟

افزایش مبلغ وام ودیعه مسکن 1402 در هاله‌ای از ابهام

نمایندگان مجلس در جریان رسیدگی به ماده 11 طرح دو فوریتی ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها، با افزایش وام ودیعه مسکن در سال اول اجرای این قانون در تهران به 200 میلیون تومان موافقت کردند.

مدارک و نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن 1402

با توجه به در نظر گرفتن رقم مذکور برای پایتخت، وام 150 میلیون تومانی برای کلان‌شهرها و 100 میلیون تومان برای سایر شهرستان‌ها، به نظر می‌رسد متقاضیان همچنان همان ارقام قبلی را دریافت کرده و هنوز خبری از وام 200 میلیون تومانی نیست!

وام ودیعه مسکن تا پایان سال پرداخت می‌شود

طبق اعلام بانک مرکزی، پیرو نامه شماره 1687‏‏/02 مورخ 07‏‏/01‏‏/1402 درخصوص اعطای تسهیلات کمک‌ودیعه مسکن از محل منابع موضوع ماده(4) قانون جهش تولید مسکن و حسب تصمیمات متخذه در پانزدهمین جلسه کمیسیون عملیات پولی و اعتباری مورخ 22‏/06‏/1402 مقرر شد:

به‌منظور حمایت از مستأجرین و در راستای اجرای مصوبه مورخ 3‏‏‏/3‏‏‏/1401 شورای پول و اعتبار، اعطای تسهیلات کمک‌ودیعه مسکن از محل منابع بانکی موضوع ماده(4) قانون جهش تولید مسکن در قالب سقف کلی مصوب شورای پول و اعتبار مورخ 3‏‏‏/3‏‏‏/1401 (400 هزار میلیارد ریال) و سهمیه‌های ابلاغی به بانک‌های عامل تا پایان سال 1402 تداوم یابد.

مبلغ وام ودیعه مسکن 1402

به گزارش تسنیم، سقف تسهیلات اعطایی ودیعه مسکن، حسب درخواست متقاضی و ضوابط اعطای تسهیلات بانکی در مناطق شهری کشور در تهران، کلان‌شهرها و سایر شهرها به‌ترتیب 100 میلیون تومان، ‌70 میلیون و 40 میلیون تومان است. طبق دستورالعمل ابلاغی از سوی بانک مرکزی، تسهیلات ودیعه مسکن با نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار و بازپرداخت حداکثر 5 سال قابل پرداخت است.

کدام بانک ها وام ودیعه مسکن می‌دهند

19 بانک مسکن، ملی، سپه، پست‌بانک، صادرات، تجارت، ملت، رفاه، کارآفرین، سامان، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، سینا، آینده، شهر، گردشگری، ایران‌زمین، خاورمیانه و مؤسسه اعتباری ملل باید تسهیلات ودیعه مسکن را به اجاره‌نشین‌های واجد شرایط پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: وام 500 میلیون تومانی زوج‌های روستایی دهه شصتی

شرایط جدید وام ودیعه مسکن مستاجران در سال 1402

از جمله شرایط جدید و اصلی وام ودیعه مسکن مستاجران 1402 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • متقاضی وام باید از سال 1384 تاکنون سابقه دریافت تسهیلات ساخت یا خرید مسکن از سیستم بانکی نداشته باشد.
  • متقاضی وام ودیعه مسکن بایستی حتما 5 سال در شهر مورد تقاضا سکونت داشته باشد.
  • متقاضی وام مسکن باید متاهل و یا سرپرست خانوار باشد.
  • متقاضی وام ودیعه مسکن و افرادی که تحت سرپرستی دارد نباید صاحب زمین یا واحد مسکونی باشند.
  • متقاضیان زن متاهل برای بهره‌مندی از مزایای این وام، می‌بایست برای دریافت وام مسکن، تعهدنامه محضری از طرف همسر خود مبنی بر واگذاری امتیاز وام مسکن را دارا باشند.
  • زنان خودسرپرست برای مشمول شدن وام ودیعه مسکن باید حداقل 35 سال سن داشته باشند.
  • نخبگان علمی و معلولین جسمی، حرکتی با حداقل 20 سال سن و با ارائه مدارک و اسناد مربوطه مشمول وام ودیعه مسکن هستند.

مدارک وام ودیعه مسکن 1402

اصلی‌ترین مدارک لازم برای دریافت وام ودیعه مسکن 1402 به جز شناسنامه و کارت ملی، اجاره‌نامه ثبت شده در سامانه املاک و مستغلات است که بایستی در سامانه بارگذاری شده باشد. بعد از این، یکی از شعبه‌های بانک برای متقاضی مشخص می‌شود و از زمان دریافت پیامک تایید، متقاضی 14 روز فرصت دارد تا مدارک خود را به بانک ارائه داده و ضمن معرفی ضامن‌ها، وام را دریافت کند. در صورت پایان این مهلت، درخواست متقاضی رد می‌شود.

هنگام مراجعه حضوری و تکمیل فرایند دریافت وام، به‌همراه داشتن اصل شناسنامه، اصل کارت ملی، اجاره‌نامه رسمی دارای کد رهگیری، گواهی کسر از حقوق یا مستمری به‌همراه شماره حسابی که یارانه نقدی به آن واریز می‌شود، الزامی است؛ درغیر‌این‌صورت، متقاضی باید سفته ارائه دهد.

همچنین، ضامن باید گواهی کسر از حقوق و گواهی حقوق مستمری از نهادهای دولتی یا به‌جای آن‌ها چک و سفته ارائه دهد. بازپرداخت وام ودیعه مسکن پنج‌ساله و سود آن 23 درصد است و مستأجرها تا زمان پایان اقساط وام نمی‌توانند دوباره از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شرایط، مبلغ و قسط وام ودیعه مسکن 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (348 نظر)

    با این ح نوشته ها هیچکس جوابی نمیده من ایثارگرم تا الان هم یک ریال از تسهیلات بانکی استفاده نکردم.البته بهتره بگم نتونستم استفاده کنم وقتی برای هر۵۰تومن یه ضامن میخوان با کسراز حقوق نمیشه مگه چندتاکارمند داریم..حالا کافیه یه اشاره کوچولو به نظام کنی از خداطرف برات پیامک وغیره و…..من برا مسکن نوشتم دیدم با پولی که قراره بریزم به حسابشون اگه داشته باشم همون موقع نقد میتونستم خونه ای بخرم که محلش به مراتب از اونکه تعاونی مسکن قراربود بده بهتر بود.پس خودتونو خسته نکنید وام فقط وامهای بالای میلیارد با وثیغه ملکی رابطه ای اگر اشنا توبانک داری میتونی بگیری زمانش هم مربوط میشه به موقعیت اشنایی که توبانک داری .اگه ریاست شعبه باشه ۲روزه.وقت همه برادرا وخواهرای گرامی بخیر

    پاسخ

    سلام، بنده کارگر بازنشسته با ۳۳ سال سابقه و پنج فرزند هنوز مستاجرم ، دولت و مسیولین همت کنند وام ودیعه را به همه بانکها ابلاغ کنند جدی بگیرند و مبلغ آنرا امسال تا ۲۰۰ تومن برسانند با زمان ۷ ساله و سود زیر ۴ درصد تا کمک بزرگی به مستأجران بشه ، و سودهای زیاد را از سرمایه داران بازاریها و کارمندان که از بیت المال دریافتی دارند بگیرند

    پاسخ

    با سلام چرا بندر عباس قشم وام ودیعه مسکن به ما مستاجرا نمیدن میریم بانک میگن باید اول خونه بخرین و سند بیارین که ما وام ودیعه بدیم آیا درسته اگر داشتیم خونه میخریدیم دیگه نیاز به وام نداشتیم لطفآ به بانک ها اطلاع بدین همش شده کلاه برداری

    پاسخ

    آقایان خودتون راخسته نکنید وامی در کار نیست با تشکر از حرفهای کشکی

    پاسخ

    با سلام دوستان گلم والا ما همدان زندگی میکنیم اسما جز کلان شهر ولی به وام کوفت زهر مار جز شهرهای دیگه حساب میشه

    پاسخ

    منم بانک زیادرفتم اصلاوام نمیدن فقط میگن سپرده اخه بی شرف من اگه سپرده داشتم که نمیومدم وام بگیرم وام فقط واسه پولدارها وبالایی هاست اوناازمابهترونن دیگه هیچ امیدی به دولت ندارم متنفر شدم ازشون ازبس دروغ شنیدم خدا خودش جوابشونو بده لعنت بهتون که تورم ودرست کردین واینهمه فاصله طبقاتی گذاشتین

    پاسخ

    بخدا دروغ به خدا دروغ به خدا دروغ حاکمان این مملکت به ما بیچاره ها دروغ فراوان که میگن هیچ هرروز با وعده وعید الکی دلخوشی مان میکند بخدا الان سه سال توی تهران بانکی نیست که نرفته باشم پایین ترین فرد بانک در جواب میگه مسئولین مملکت برای خودشان میگن کدوم اعتباری به ما دادن که که ما وام بدیم از مسئولین دروغگو تر روزنامه نگارها و سردبیر روزنامه ها هستن که دروغ و وعده الکی مسئولین را آب وتاب میدن و به خورد ما بیچارها میدن ۴۸ سال عمر کردم ۳۳ سالش توی تمامی شرایط همراه این نظام بودم جبهه بوده رفتم رای گیری بوده شرکت کردم مراسمات ده فجر تماما شرکت کردم اما اما اما. الان تصمیم گرفتم توی هیچ کدوم از مراسمات دهه زجر و رای گیری و انتخابات ووووو شرکت نمیکنم که هیچ اجازه هم نمی‌دم یکی از خانواده ام شرکت کن حتی نزدیکان و آشنایان را نیز با تبلیغ پیگیری نمیزارم شرکت کن دیگه چیزی برای از دست دادن ندارم من که شرمنده زن و بچه ام شدم دیگه از مردن و زن آنی شدن وووو هیچ باکس ندارم

    پاسخ

    دولت وام ودیعه مسکن رو برداره و مسکن دولتی به مستاجرین اجاره بده اینطوری دست دلالها هم بسته میشه به سرپرست خانوار مسکن های دولتی با نرخ دولتی اجاره بده مسکن ملی هم کشک بود شخصا سرپرست خانوار هستم حتی ماشین هم به نامم نیست و ندارم و همچنان با خانواده زندگی میکنم به علت ناتوانی مالی و خیلی ها رو میشناسم با اموالی که دارند دهک پایین تر از من هستند مملکت پارتی بازی داریم و جز دهک هفت هم منو حساب کردند
    و هر بانکی میریم میگن بودجه نداریم فعلا وامی هم نداریم واقعا دستگاه نظارتی باید نظارت کنه و کسانی که خلاف میکنن به صورت دایم از شغل های دولتی برکنار بشن

    پاسخ

    والا هیچ بانکی پرداخت نمیکنه چند ماهه میریم بانک صادرات هربار بهانه این چه وضعی هست یه وام نمیدن به مردم بدبخت بانک ها همه دزدن

    پاسخ

    رفقا من 1 ساله مستقل شدم و مغازه باز کردم ولی همه کارام رو برنامه بود فورا جواز کسب گرفتم و پایان خدمتم دارم…اومدم سریع کل حساب مغازمو کردم بانک رسالت…از این و اون امتیاز مفتی جمع کردم ی وام 70 تومنی دو درصد 17 ماهه گرفتم پشت بندش تا الان 120 گرفتم…اگر همه چیتون اوکیه قرارداد مغازه و خونه و غیره حتما بانک رسالت رو دریابید خیلی بهتون کمک میکنه…اگر ضامن ندارید ولی همه اینارو دارید میتونید وام 20 تومنی قسطا و 20 تومنی لندو رو بگیرید با سود 33% یک ساله….البته بگم در اصل 17 بهت میدن هر کدوم چون 3 اول کار ازت میگیرن ولی همش با سفته هست…کارتتو پست میکنن با 20 تومن موجودی یا میتونی انلاین بخری یا فقط تو ی کارتخوانی خرید بزنی که من دو تا 20 تومن رو گرفتم جفتشو کارت کشیدم مغازه خودم…الانم 27 تومن وام بدون ضامن دیجی پی رو گرفتم که باید بگیری تو دیجی کالا سکه بهار ازادی بخری وفتی رسید بفروشی….اونم سودش 33% هست….امیدوارم کمکتون کرده باشم ولی رسالت طلاست..اونو دریابید….ممنون😊😊

    پاسخ

    #مسعولان_محترم #وعده= #عمل سپاس
    معلولان را دریابید شاید فردایی نیاشد مسعولان واقعا خیلی زجر میکشیم ما مستاجرا
    عید قربان تمام شد ما معلولان شرمنده خانواده شدیم بخاطر یک گیلو گوشت
    جون مادرت اشتراگ بزار پست های من را همش واقعیت است توهین نیست که ممنون شاید مسعولان دلشون بسوزه برای ما معلولان مستاجر با اندک ماهانه
    #معلولان_یک_نفر_یا_۶_نفر_یه_ماهانه_تعین_کنید_تماک_چرا_اگثرا_معلولان_شدید_خیلی_شدید_حق_پرستاری_ندیدن_تا_حالا_کاری_کنید_همه_یکسان_باشند_والله
    #یارانه_معلولان
    #سهام_عدالت_معلولان
    #معلولان_مستاجر
    با سلام بی نهایت ممنون میشیم اشتراگ بزارید پست ما رو تشکر
    پول افزایش یارانه مددجویان که ۸۰ هزار افزایش یافته لطفا لطفا لطفا نقدی واریز کنید چون اگثرا خونه نداریم حداقل کمک گرایه خونه بشه …و سهام عدالت والله تو این گرانی هر چه زودتر واریز کنید بازم دیره و سهام عدالت جاماندگان بچه های معلولان لطفا به حساب سرپرستشان واریز کنید دیگه دردسر نیفتیم نه شماره تلفن بنامشانه نه شماره حساب دارند و نه شماره شبا #یارانه_معلولان
    #سهام_عدالت_معلولان
    #معلولان_مستاجر
    با سلام بی نهایت ممنون میشیم اشتراگ بزارید پست ما رو تشکر
    پول افزایش یارانه مددجویان که ۸۰ هزار افزایش یافته لطفا لطفا لطفا نقدی واریز کنید چون اگثرا خونه نداریم حداقل کمک گرایه خونه بشه …و سهام عدالت والله تو این گرانی هر چه زودتر واریز کنید بازم دیره و سهام عدالت جاماندگان بچه های معلولان لطفا به حساب سرپرستشان واریز کنید دیگه دردسر نیفتیم نه شماره تلفن بنامشانه نه شماره حساب دارند و نه شماره شبا خواهشمندیم به حساب سرپرستشان واریز کنید سودشان را ممنون میشیم…و سهام عدالت سال ۹۹ فروختیم ۶۰درصدش اگه امکانش هست پول فروشمان واریز کنید بیشتر از این زجر نگشیم ما خانواده های معلولان به حساب سرپرستشان واریز کنید سودشان را ممنون میشیم…و سهام عدالت سال ۹۹ فروختیم ۶۰درصدش اگه امکانش هست پول فروشمان واریز کنید بیشتر از این زجر نگشیم ما خانواده های معلولان 3معلولیت شدید هستم سرپرست خانواده و مستاجر حق پرستاری ندیدم تا الان کد ملی ۱۵۸۰۷۹۱۷۸۶ لطفا پیگیری کنید باسپاس

    پاسخ

    باسلام بی زحمت مبلغ وام شهر قم را هم امسال به ۱۵۰ الی ۲۰۰ میلیون تومان افزایش بدید چون زیر این مبلغ خونه معمولی گیر نمیاد.سپاس از همدلی شما

    پاسخ

    اصلادروغ نیست من چندروزواو رودریافت کردم باسود۲۳درصد

    پاسخ

    مردم رو مسخره خودشون کردن ریدم تو این جوونی

    پاسخ

    والله خجالت داره به هر بانکی مراجعه میکنیم بهانه میارن.بس کنید .مردم شعور دارن با گله گوسفند طرف نیستید.

    پاسخ

    سلام فقط مردم و دارن سرکارمیزارن شماکه نمیتونین وام بدین پس بیجامیکنین الکی باروح وروان مردم بازی میکنین خجالت بکشین فقط ازخدامیخوام هرکسیکه به مردم خیانت میکنه عذاب بکشه کارمندای بانک وسرمایه دار راحت وام میگیرن اماقشرکارگر نمیتونه خدالعنت کنه باعث وبانی تورم وکه یه سری مسئول بی کفایتن اینبود اسلامی که ارمغان اوردین فقط فساد واعتیادودزدی زیادشدوتورم

    پاسخ

    پس کی میخواین ابلاغ کنین ک ب اونایی ک سه سال پیش وام. گرفتن دوباره بدن….. من سال نودو نه گرفتم. الان میگن. دیگه بهتون تعلق نمیگیره… ب نظرتون من با اون پونزتمن خونه دار شدم که دیگه وام نمیدن وایا رهن و اجاره رو همو قیمت قبل مونده

    پاسخ

    سلام برای دریافت وام مسکن
    اولا که هنوزتوی شهرهای بزرگ ۷۰ میلیون هست
    دوم اینکه به هر بانکی مراجع میکنیم نهایتا میگن ماموردی پرداخت میکنیم
    یعنی یا باید توی اون شعبه حساب داشته باشی و با حسابت کار کرده باشی (یعنی وضعت خوب باشه) یا اینکه رئیس بانک تشخیص بده(یعنی اشنات باشه)
    بدون تعارف یعنی بدیخت بیچاره ها هیچ شانسی تو این دولت فخیمه ندارند که حتی برای ودیعه مسکن هم وام بگیرند

    پاسخ

    بدبختی ازما مستاجرهاست بابا مگه نمیگین بانک وام نمیده اقابریم جلوی بانک‌ها فرمانداری امام جمعه دادبزنیم مثل بازنشسته ها یا جوابشونو میدن یا کل دنیا صدا مونو میشنون این چه ذلتیه بیست ساله توبانک ملی حساب دارم چرا وام نمیده اونوقت پول مارو میگیره ماضمانت نمیگیریم

    پاسخ

    سلام
    تبریز همون ۷۰ تومنه، ۲ تا ضامن کارمند رسمی میخوان، ضمنا ۱۱۹ میلیون هم پس میگیرن، ۶۰ تا قسط ۱.۹۸۰.۰۰۰ تومنی. مستاجر بیچاره چه گناهی داره وام ۲۳ درصدی اخه چه دردی از مستاجر دوا میکنه، دولت به فکر جیب بانک های خودشه، به فکر مستاجر نیست‌ وگرنه وام ۴ درصدی میدادن.

    پاسخ

    ما معلولان مستاجر چی؟
    معلولان را دریابید شاید فردایی نیاشد مسعولان واقعا خیلی زجر میکشیم ما مستاجرا
    عید قربان تمام شد ما معلولان شرمنده خانواده شدیم بخاطر یک گیلو گوشت
    جون مادرت اشتراگ بزار پست های من را همش واقعیت است توهین نیست که ممنون شاید مسعولان دلشون بسوزه برای ما معلولان مستاجر با اندک ماهانه
    #معلولان_یک_نفر_یا_۶_نفر_یه_ماهانه_تعین_کنید_تماک_چرا_اگثرا_معلولان_شدید_خیلی_شدید_حق_پرستاری_ندیدن_تا_حالا_کاری_کنید_همه_یکسان_باشند_والله
    #یارانه_معلولان
    #سهام_عدالت_معلولان
    #معلولان_مستاجر
    با سلام بی نهایت ممنون میشیم اشتراگ بزارید پست ما رو تشکر
    پول افزایش یارانه مددجویان که ۸۰ هزار افزایش یافته لطفا لطفا لطفا نقدی واریز کنید چون اگثرا خونه نداریم حداقل کمک گرایه خونه بشه …و سهام عدالت والله تو این گرانی هر چه زودتر واریز کنید بازم دیره و سهام عدالت جاماندگان بچه های معلولان لطفا به حساب سرپرستشان واریز کنید دیگه دردسر نیفتیم نه شماره تلفن بنامشانه نه شماره حساب دارند و نه شماره شبا #یارانه_معلولان
    #سهام_عدالت_معلولان
    #معلولان_مستاجر
    با سلام بی نهایت ممنون میشیم اشتراگ بزارید پست ما رو تشکر
    پول افزایش یارانه مددجویان که ۸۰ هزار افزایش یافته لطفا لطفا لطفا نقدی واریز کنید چون اگثرا خونه نداریم حداقل کمک گرایه خونه بشه …و سهام عدالت والله تو این گرانی هر چه زودتر واریز کنید بازم دیره و سهام عدالت جاماندگان بچه های معلولان لطفا به حساب سرپرستشان واریز کنید دیگه دردسر نیفتیم نه شماره تلفن بنامشانه نه شماره حساب دارند و نه شماره شبا خواهشمندیم به حساب سرپرستشان واریز کنید سودشان را ممنون میشیم…و سهام عدالت سال ۹۹ فروختیم ۶۰درصدش اگه امکانش هست پول فروشمان واریز کنید بیشتر از این زجر نگشیم ما خانواده های معلولان به حساب سرپرستشان واریز کنید سودشان را ممنون میشیم…و سهام عدالت سال ۹۹ فروختیم ۶۰درصدش اگه امکانش هست پول فروشمان واریز کنید بیشتر از این زجر نگشیم ما خانواده های معلولان

    پاسخ

    باسلام واحترام،شماروبقرآن قسم میدم،ب دادمون برسین،یعنی واسه وامیکه خودمون قسطشوپرداخت میکنیم هم بایددوندگی کنیم،آخه این کجایه انصافه،یاعلی

    پاسخ

    با سلام امروز من به 3 بانک دولتی مراجعه کردم ولی به من گفتند هیچ اعتباری و ابلاغی برای ما نیامده است . حاضرم حضوری باشما به آن بانک ها بیایم و دوباره از آنها بپرسم لطفا و خواهشاً شما هم پیگیری کنید . چون آنهابانکی ها اینگونه اخبار را کذب میدانند

    پاسخ

    با سلام ، لطفاً دقیق خبر دهید چون من امروز 3بانک رفتم مسکن و ملت و صادرات گفتند از دی ماه سال گذشته تا الان هیچ اعتباری نداریم ،، این خبرها همه کذبند،، ما مستاجرها چه باید بکنیم ،

    پاسخ

    سلام کی مبلغ

    پاسخ

    ای کسانی که با پارتی و باند بازی شدید رئیس بانک و خودتون و کارکنان بانک، وام میلیاردی با درصد کم و باز پرداخت بلند مدت از پول مردم برا خودتون بر می‌دارید ولی برا ده میلیون وام برا همون مردم بیچاره پدر شون را درمیارید بدانید و آگاه باشید که به زودی در زیر خلوارها خاک قرار خواهید گرفت و همون پولهای حرامی که خوردید آتشی را به پا خواهند کرد که تا مغز استخوان خواهید سوخت و فریادهای شما دیگر اثری نخواهد داشت.

    پاسخ

    من وام ودیعه ثبت نام کردم تو بانک صادرات یک ماهه میگن نامه اش نیومده یکی میگه بانک ما اشتباهی توی سایت ودیعه مسکنه هرکاری میکنیم پاک نمیشه یکی میگه پول نداریم یکی میگی هنوز نامه اش نیومده درکل وام ودیعه مسکن نمادینه به کسی نمیدن بری تو هربانکی بگی وام ودیعه میخوام دنبالت میکنن انگار ازجیب باباشون میدن کلا سرکاریه

    پاسخ

    سلام این وام ودیعه مسکن رو تو هر بانکی میری میپرسی یه قانونی داره
    اخرشم ما نفهمیدیم برای دریافت وام ودیعه مسکن کارت پایان خدمت میخواد یا ن
    دوستان راهنمایی بکنید ممنونم

    پاسخ

    دروغ دروغ می گین لعنت به همه تون
    یه هفته من شوکه شدم از افزایش پول پیش و اجازه سه برابر
    حضرات در حال مانور قدرت و انرژی هستی ان پزشکان تجارت می کنن بازاری ها در حال افزایش ثروت
    صاحب خانه ها در حال زدن تو سر مستاجر
    بانکی ها از هزار دولت آزاد

    پاسخ

    چرابه مردم عادی واقشارضعیف جامعه وام نمیدهندصدتاشرایط قرلرمیدهند؟؟؟اماموسسات وشرکت هایی وجود دارنکه وام سنگین باهزینه فروش امتیازوام به مردم پیشنهادوتبلیغ میکنندآیااین شرکت هاوموسسات قانوتی عمل میکنند؟؟؟

    پاسخ