;
coinex

طراحی آیفون SE 4 احتمالا مشابه با آیفون 14 خواهد بود

احتمالا کوپرتینویی‌ها برای طراحی آیفون SE 4 از زبان طراحی مشابه با آیفون 14 بهره بگیرند. البته باید دید آیا اپل همچنان تولید این سری از آیفون را ادامه خواهد داد یا خیر.

اپل در سال 2020 آیفون SE را مجدداً معرفی کرد و در سال گذشته آیفون SE 3 را نیز روانه بازار کرد. اما امسال مدل جدیدی از آیفون SE مشاهده نشد و شایعات درباره عرضه مدل جدید هنوز قابل اعتماد نیستند. اما این موضوع جلوی انتشار شایعات مربوط به آیفون SE 4 را نگرفته و گزارش جدیدی نشان می دهد که این مدل شباهتی به طراحی آیفون 14 خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی آیفون SE 4 مشابه با ایفون 14 خواهد بود

اگر شایعات صحت داشته باشند، احتمالاً آیفون SE 4 ممکن است مدلی باشد که همه تاکنون منتظر آن بوده‌اند. از طراحی که شروع کنیم، باید بگوییم که یک ارتقاء اصلی برای آیفون SE 4، طراحی مشابه آن با آیفون 14 خواهد بود، طبق گزارشی از MacRumors. این به معنای ظاهری به‌روزتر و اندازه‌ی صفحه نمایش بزرگتر است. بنابراین به احتمال زیاد آیفون SE 4 با لبه‌های مسطح را خواهیم دید و اندازه آن به مدل پایه آیفون 14 بسیار نزدیک خواهد بود.

طراحی آیفون SE 4

اما یک تفاوت وجود دارد و آن حضور دکمه Touch ID در آیفون SE 4 است. به نظر می رسد اپل قصد دارد از این دکمه استفاده کند و صفحه نمایش این مدل را به صورت تمام‌صفحه طراحی نکند. اما ممکن است دو ارتقاء دیگر برای آیفون SE 4 را ببینیم، یعنی پورت USB-C و دکمه‌ی اکشن؛ هر دوی اینها در مدل‌های آیفون 15 Pro رونمایی شدند. دکمه اکشن قابل سفارشی‌سازی برای وظایف مختلف است و انتظار می‌رود در تمامی آیفون‌های جدیدی که به بازار عرضه می‌شوند، مشاهده کنیم.

گفته می شود آیفون SE 4 نیز حدوداً شش گرم سبک‌تر از آیفون 14 خواهد بود. برای رفع ابهام، آیفون SE 4 دارای وزن 172 گرم است در حالی که مدل SE دارای وزن 165 گرم است. تغییر وزن به دلیل وجود یک دوربین عقب تک‌لنزی در آیفون SE 4 و نه دوربین دوگانه در آیفون 14 است.

دوربین عقب تک‌لنزی در آیفون SE 4 به گفته یک منبع خبری، دارای حسگر 48 مگاپیکسل خواهد بود. این شاید همان دوربین 48 مگاپیکسلی باشد که در سری آیفون 14 Pro وجود دارد. علاوه بر طراحی مشابه، انتظار می رود آیفون SE 4 نیز در رنگ سیاه مشابه نسخه Midnight آیفون 14 عرضه شود. احتمالاً رنگ‌های دیگری نیز برای آیفون SE 4 مشاهده خواهیم کرد.

اما کماکان باید برای عرضه این مدل صبر کنیم چرا که هنوز هیچ خبر رسمی مبنی بر تولید و عرضه سری آیفون SE 4 توسط اپل منتشر نشده و تمامی اخبار بر مبنای شایعات هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شباهت طراحی آیفون SE 4 به آیفون 14 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: 91mobiles

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر