;
coinex

قابلیت حذف گروهی پیام های دایرکت اینستاگرام آزمایش می‌شود

اینستاگرام قابلیت حذف گروهی پیام های دایرکت را آزمایش می‌کند. قابلیتی که مخاطبان بسیاری منتظرش بودند در حال اجرا است.

اینستاگرام یا اینستاگِرَم که در دهه 2010 به عنوان چهارمین نرم‌افزار پرهوادار موبایلی شناخته شد یک رسانه‌ی همرسانی عکس و ویدئو است که کوین سیستروم و مایک کرایگر آن را بنیان نهادند. هم‌اکنون شرکت متا با نام پیشین فیس بوک مالکیت آن را بر عهده دارد.

اینستاگرام این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، ایکس «توییترسابق» ، تامبلر و فلیکر هم‌رسانی کنند. کاربران هم‌چنین می‌توانند از فیلتر‌های دیجیتال برای تصاویرشان استفاده کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت حذف گروهی پیام های دایرکت اینستاگرام آزمایش می‌شود

حساب کاربری Hammod Oh در ایکس (توییتر سابق) که به افشای قابلیت‌های معرفی‌نشده در برنامه‌ها می‌پردازد با انتشار پستی جدید اعلام کرد اینستاگرام درحال آزمایش ویژگی جدیدی است که امکان حذف گروهی پیام‌های دایرکت را ارائه خواهد داد. این قابلیت اکنون در مرحله‌ی توسعه قرار دارد و به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌های مورد نظرشان را به‌طور یکجا از صندوق ورودی حذف کنند.

 

قابلیت حذف گروهی پیام های دایرکت
قابلیت حذف گروهی پیام های دایرکت

درحال حاضر تنها راهکار حذف پیام در دایرکت اینستاگرام، لغو ارسال آن‌ها است قابلیت حذف گروهی پیام‌های دایرکت اینستاگرام برای بسیاری از کاربران این پیام رسان پرطرفدار، تغییر خوشایندی خواهدبود؛ چراکه با این قابلیت کاربران کنترل بیشتری روی چت خواهند داشت و قطعاً تجربه‌ی پیام‌رسانی آن‌ها بهبود می‌یابد. این پلتفرم اجتماعی محبوب هنوز اطلاعاتی مبنی بر این که چه تعداد پیام را می‌توان همزمان حذف کرد و یا اینکه با حذف پیام‌ها این تغییرات، برای شخص مقابل هم اعمال می‌شود یا خیر، اعلام نکرده است.

همچنین اینستاگرام تغییرات دیگری از جمله ارائه راهکاری برای فیلتر فالوورهای جعلی و قابلیت جذاب انتشار استوری یک هفته‌ای را در سر دارد.

هرچند اینستاگرام خبر دقیقی از انتشار قابلیت حذف گروهی پیام های دایرکت اعلام نکرده است اما به نظر می‌رسد با توجه به اینکه اقدام به آزمایش این قابلیت کرده به زودی این امکان را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر