coinex
راهنمای خرید تکراتو

ویژگی های جدید اینستاگرام منتشر شد؛ از ابزارهای جدید ادیت تا قابلیت‌های جدید ریلز

متا در جدیدترین آپدیت نرم‌افزار محبوب خود، از ویژگی های جدید اینستاگرام رونمایی کرد که می‌توان به ویژگی‌های جدید ریلز و استیکر‌های سفارشی اشاره کرد.

متا برای اپلیکیشن محبوب خود، اینستاگرام، قابلیت‌های جدیدی را عرضه کرده است که شامل ابزارهای ویرایش و قابلیت‌های جدید برای ریلز، فیلترهای عکس و موارد دیگر است. همچنین قابلیت Close Friends را به پست‌ها و ریلزهایی که در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارید، گسترش داده است. بنابراین اکنون می‌توانید فقط پست‌ها و ریلزها را برای لیست دوستان نزدیک خود به اشتراک بگذارید. در ادامه به معرفی جزئیات این قابلیت های جدید اینستاگرام می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ویژگی های جدید اینستاگرام برای کاربران عرضه شد

پست‌ها و ریلز برای دوستان نزدیک

از این پس، اینستاگرام به شما امکان می‌دهد تا پست‌ها و ریلزهای خود را فقط محدود به لیست دوستان نزدیک خود نگه دارید. به همین شکلی که استوری‌ها را فقط لیست دوستان نزدیک شما می‌توانند ببینند، اکنون می‌توانید همین کار را با پست‌ها و ریلزها نیز انجام دهید. برای این کار، باید قبل از اشتراک‌گذاری یک پست یا ریل، بر روی منوی “مخاطبین” کلیک کرده و گزینه “دوستان نزدیک” را انتخاب کنید.

ویژگی های جدید اینستاگرام

فقط افراد موجود در لیست دوستان نزدیک شما قادر به مشاهده آن خواهند بود و پست یا ریل با نشان ستاره سبز مشخص خواهد شد. همچنین، برای لایک یا کامنت‌ها در پست‌ها و ریلزهایی که برای لیست دوستان نزدیک شما به اشتراک گذاشته می‌شوند، همچنان این امر صادق است. هرکس در لیست حضور داشته باشد، قادر به مشاهده آن لایک یا کامنت خواهد بود. این موضوع منطقی است زیرا یک پست یا ریل همچنان کمی عمومی‌تر از یک استوری است.

ویژگی های جدید اینستاگرام

ابزارهای ویرایش جدید برای ریلز

ریلز یکی از تمرکزهای اصلی اینستاگرام است و این محصول را بهبود می‌بخشد. ابزارهای ویرایش جدیدی مانند برش و چرخش کلیپ‌های جداگانه اضافه کرده است و قصد دارد به زودی قابلیت‌های undo و redo را نیز اضافه کند. همچنین، می‌توانید کلیپ‌هایی با صدا را به ریل خود اضافه کنید که به گفته اینستاگرام به شما در ساخت محتوای قابل به اشتراک گذاری کمک خواهد کرد.

ویژگی های جدید اینستاگرام

ویژگی‌های جدید برای ریلز

اینستاگرام همچنین 10 صدای جدید متن به گفتار انگلیسی و قلم‌ها و سبک‌های متن جدیدی در صدها زبان اضافه کرده است. همچنین، اکنون می‌توانید حاشیه‌ها را به متن‌های خود اضافه کنید و به راحتی به صفحه صدا از بالای فهرست عکس‌های ذخیره شده بروید. همچنین بروزرسانی‌هایی در مورد پیش‌نمایش و برنامه‌ریزی پیش‌فرض پیش‌نویس‌های ذخیره شده نیز در حال انجام است. شما همچنین قادر خواهید بود پیش‌نمایش داده‌های ذخیره شده خود را ببینید، آن‌ها را تغییر نام دهید و آن‌ها را در لیست زمان‌بندی قرار دهید.

ویژگی های جدید اینستاگرام

استیکرهای سفارشی و فیلترها

درست مانند واتس‌اپ که می‌توانید استیکرهای سفارشی ایجاد کنید، اکنون می‌توانید این کار را در اینستاگرام نیز انجام دهید. می‌توانید استیکرهای سفارشی از عکس‌ها و ویدیوهای خود و همچنین از تصاویر موجود در اینستاگرام بسازید. فقط کافی است روی عکس نگه دارید تا استیکری ایجاد کنید. اینستاگرام همچنین فیلترهای جدیدی با ویرایش رنگ‌های کم‌کاربرد و گزینه‌های بیشتر برای کپشن‌ها اضافه کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ویژگی های جدید اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: 91mobiles

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر