coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

وان پلاس رسما طراحی و رنگ بندی وان پلاس 12 را فاش کرد + مشخصات و تاریخ عرضه

تصاویر رسمی وان پلاس 12 نشان می‌دهد که این گوشی در سه رنگ مشکی، سفید و سبز عرضه می‌شود و از لحاظ طراحی تفاوت چندانی با وان پلاس 11 ندارد.

وان پلاس هم مثل شیائومی و هواوی یکی از تولیدکنندگان چینی مطرح گوشی‌های موبایل است. پرچمدار پیشین وان پلاس یعنی 11 یکی از گوشی‌های خوب سال اخیر بود و توانست با رقبای قدری همچون گلکسی اس 23 اولترا، آیفون 15 پرو مکس و… شانه به شانه رقابت کند. وان پلاس 12 پرچمدار سال 2024 این شرکت خواهد بود که قرار است به زودی معرفی شود. وان پلاس با انتشار تصاویر و تیزر مراسم معارفه این گوشی، از طراحی و رنگ‌بندی آن پرده برداشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ظاهری گوشی وان پلاس 12

وان پلاس در طراحی گوشی OnePlus 12 از همان زبان طراحی OnePlus 11 استفاده کرده و در نگاه اول شاید تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته باشند. اما در OnePlus12 فلاش LED از قاب دایره‌ای شکل دوربین خارج شده است و یک حسگر نور سنج RGB یا سنسور TOF سه‌بعدی جایگزین آن شده است. این گوشی در سه رنگ مشکی، سفید و سبز یشمی تولید شده است.

وان پلاس 12

مشخصات احتمالی OnePlus 12

طبق اطلاعات فاش شده، این گوشی از یک نمایشگر نسبتا بزرگ 6.82 اینچی از نوع LTPO با روشنایی خیره‌کننده 2600 نیتی بهره می‌برد. OnePlus12 در دوربین اصلی از سنسور دولایه Lytia 808 سونی با رزولوشن 48 مگا‌پیکسل استفاده می‌کند. ظاهرا قرار است وان پلاس برای اولین بار در گوشی‌های پرچمدار خود از لنز پریسکوپی برای دوربین تله فوتو استفاده کند.

همچنین با توجه به عادت همیشگی وان پلاس در استفاده از جدید‌ترین پردازنده اسنپدراگون در گوشی‌های پرچمدار خود، انتظار می‌رود که در گوشی OnePlus 12 از پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 استفاده شود. ظرفیت باتری این گوشی مشخص نیست اما پرچمدار آینده وان پلاس از شارژ سیمی 100 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی OnePlus12 قرار است در تاریخ 5 دسامبر (14 آذر) به طور رسمی معرفی شود. این گوشی ابتدا در بازار چین و سپس به طور جهانی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی وان پلاس 12 و طراحی و رنگ‌بندی آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر