;
coinex

با قابلیت جدید برنامه Google Contacts موقعیت مکانی مخاطبین به کاربران نمایش داده می‌شود

قابلیت جدید برنامه Google Contacts به شما اجازه می‌دهد که به موقعیت مکانی دوستان، اعضای خانواده و آشنایان خود در هر لحظه دسترسی داشته باشید.

آیا شما هم از افرادی هستید که دوست دارید در لحظه از موقعیت مکانی دوستان یا آشنایان خود آگاه شوید؟ برنامه Google Contacts این امکان را فراهم می‌کند. هم‌اکنون گوگل در حال گسترش این ویژگی در نسخه 4.22.37.586680692 گوگل کانتکتس است و به زودی این قابلیت در گوشی‌های اندرویدی شما هم فعال خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت جدید برنامه Google Contacts

اگر می‌خواهید از فعال شدن این ویژگی در دستگاه خود مطمئن شوید به قسمت تنظیمات مراجعه کرده و در بخش اپلیکیشن‌ها با انتخاب برنامه Google Contacts، ورژن آن را در صفحه اطلاعات بررسی کنید. اگر نسخه نصب شده روی گوشی شما با 4.22.37.586680692 همخوانی داشته باشد، قطعا این ویژگی فعال شده و در غیر این صورت هم جای نگرانی نیست، چرا که به تدریج این آپدیت برای کلیه کاربران منتشر خواهد شد.

قابلیت جدید برنامه Google Contacts

البته توجه به چند نکته واجب است. یک اینکه این ویژگی تنها در صورتی کار می‌کند که آدرس جیمیل مخاطبین خود را ذخیره داشته باشید و دو اینکه برای فعال شدن این ویژگی باید مخاطبین از پیش موقعیت مکانی خود را در گوگل مپس با شما به اشتراک گذاشته باشند.

اگر چنین باشد، بخش کوچکی در پایین صفحه ظاهر می‌شود که به اشتراک گذاری موقعیت در Google Maps را نشان می‌دهد. در این بخش شما می‌توانید بررسی کنید که چه کسانی به موقعیت مکانی شما دسترسی دارند و همچنین تا چه مدت مجاز هستند که به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.

بنابراین با آپدیت Google Contacts، در صفحه هر کدام از مخاطبان شما یک دکمه Maps قرار می‌گیرد که با ضربه روی آن موقعیت مکانی آن شخص در Google Maps پدیدار می‌شود.

پس هرچه زودتر دست به کار شوید و به جای برنامه مخاطبین پیش فرض نصب شده روی گوشی توسط شرکت سازنده، از گوگل کانتکتس استفاده کنید تا از این ویژگی جذاب و جالب لذت ببرید. زیبایی این ویژگی زمانی مشخص می‌شود که به محض قرارگیری در یک موقعیت نزدیک با دوستان خود، به کمک مسیریابی گوگل مپس، به سمت عزیزان خود هدایت می‌شوید. اگر در گوشی اندرویدی شما برنامه Google Contacts وجود ندارد، می‌توانید به راحتی آن را در Play Store دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره قابلیت جدید برنامه Google Contacts چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر