coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

هدست اپل ویژن پرو زمستان از راه می‌رسد؛ گرم‌ترین زمستان تاریخ در انتظار طرفداران اپل

طبق اعلام اپل، همه چیز برای عرضه هدست واقعیت ترکیبی این شرکت آماده است و هدست اپل ویژن پرو احتمالا در زمستان آینده در دسترس کاربران قرار بگیرد.

هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو اپل با قیمت 3500 دلاری احتمالاً به زودی در بازار عرضه خواهد شد. اپل در ماه ژوئن اعلام کرد که هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو را در اوایل سال 2024 عرضه خواهد کرد. مارک گورمن نیز اعلام کرده است که همه چیز برای شروع فروش این محصول در ماه فوریه آماده است و دیگر خبری از رویداد دیگری برای نسل اولیه هدست واقعیت مجازی اپل نخواهد بود. با این حال، بهتر است منتظر اطلاعات رسمی از سوی اپل باشیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


هدست اپل ویژن پرو

با توجه به قیمت 3500 دلاری هدست واقعیت مجازی ویژن پرو، انتظار داریم که این محصول به طور محدود عرضه شود. البته کوپرتینویی‌ها برای آغاز فروش این دستگاه باید کارکنانشان را آموزش دهند، قطعات جانبی و تعویضی را در اختیار مراکز خدماتشان قرار دهند و فروشگاه‌هایشان را برای عرضه آماده کنند.

هدست ویژن پرو از سیستم‌عامل جدید و اختصاصی visionOS بهره خواهد برد و طبق گفته گورمن، اواخر سال آینده انتشار به‌روزرسانی‌های آن در کنار آپدیت‌های معمول مک و آیفون را خواهیم داشت. نکته‌ی دیگر این است که iOS 17.2 به دارندگان آیفون 15 پرو اجازه می‌دهد ویدیوهای سه‌بعدی با وضوح 1080p و سرعت 30 فریم بر ثانیه ثبت کنند که برای پخش در ویژن پرو کاملاً مناسب است.

هدست اپل ویژن پرو

توسعه‌دهندگان نیز خود را برای راه‌اندازی ویژن پرو آماده می‌کنند و اپل با ارسال یادداشتی به آن‌ها اعلام کرده است که برای عرضه این محصول جذاب آماده شوند. این بدان معناست که توسعه‌دهندگان احتمالاً به نرم‌افزارهای خاص برای استفاده در محیط‌های واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی دسترسی خواهند یافت.

بر اساس گزارش‌های اخیر، تولید هدست ویژن پرو چند هفته است که در چین و با سرعت بالا دنبال می‌شود و برنامه‌هایی برای آغاز فروش این محصول تا پایان ژانویه انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد زمان عرضه هدست اپل ویژن پرو چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: Bloomberg

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر