;
coinex

اسکویید گیم در دنیای واقعی ؛ اگر به دنبال هیجان هستید این بازی را از دست ندهید

اسکویید گیم در دنیای واقعی اجرا خواهد شد. در حال حاضر، امکان تجربه این بازی در لس‌آنجلس فراهم شده و به زودی این برنامه به شهرهای مختلف در سراسر جهان گسترش خواهد یافت.

حتما زمانی را به یاد دارید که تمام دنیا شیفته شخصیت‌هایی با لباس‌های ورزشی سبز بودند که با شرکت در بازی‌های مرگبار به روش‌های مختلف کشته می‌شدند. آن زمان همه جا حرف از سریال موفق نتفلیکس با نام بازی مرکب (Squid Game) بود و کمتر کسی پیدا می‌شد که به تماشای این سریال جذاب و دیدنی ننشسته باشد. اما حالا پای این سریال به دنیای واقعی کشیده شده و نتفلیکس قصد دارد با همکاری سامسونگ این بازی را البته نه به شکل مرگبار، در لس آنجلس برگزار کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اسکویید گیم در دنیای واقعی

نتفلیکس دست به ابتکار جالبی زده و با برگزاری اسکویید گیم در دنیای واقعی، به مردم لس آنجلس این امکان را داده تا این مجموعه هیجان‌انگیز را به صورت همه‌جانبه و زنده تجربه کنند. البته در این راه نتفلیکس تنها نبوده و سامسونگ علاوه بر حمایت مالی، بسیاری از دستگاه‌های هوشمند خود مانند گوشی‌ها و تلویزیون‌ها را در طول گیم‌پلی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهد.

اسکویید گیم در دنیای واقعی

به طور کلی در این بازی شش چالش وجود دارد که از بازی‌های داخل سریال الهام گرفته شده‌اند و مهارت‌های بازیکنان را به شکل غیرقابل‌ تصوری محک می‌زنند. در حال حاضر، بلیت‌های این بازی به صورت آنلاین در Netflix.com و Ticketmaster در دسترس هستند و شما می‌توانید با ثبت نام کردن، از اولین شرکت‌کنندگان چالش‌های The Front Man و The Trials باشید. هیچ چالشی بدون جایزه نیست و در این مورد هم نتفلیکس اعلام کرده که برندگان علاقه‌مند به شرکت در فصل 2 اسکویید گیم، در اولویت انتخاب بازیگران قرار می‌گیرند.

نکته دیگری که وجود دارد امکان استفاده از آخرین فناوری‌های سامسونگ از جمله گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی اس 23 اولترا است. سامسونگ در پستی که در وبلاگ رسمی خود منتشر کرد مدعی شد که بازیکنان با ترکیب به‌روزترین فناوری‌ها و صحنه‌های به یاد ماندنی از اسکویید گیم، بهترین لحظات زندگی خود را تجربه خواهند کرد.

برای مثال، در هنگام ورود در تلویزیون Neo QLED 8K با یک تریلر به بازیکنان خوش‌آمد گفته می‌شود یا در حین بازی رد لایت و گرین لایت، گلکسی S23 اولترا لحظات کلیدی گیم‌پلی را با قابلیت Hyperlapse video به ثبت می‌رساند. قلم S با دقتی بالایی که دارد، به عنوان یک جزو حیاتی در چالش دیجیتال دالگونا (Dalgona) به بازیکنان کمک می‌کند تا اشکال ظریف را از آب نبات‌های معروف کره‌ای جدا کنند.

اسکویید گیم در دنیای واقعی

علاوه بر این، تعدادی تلویزیون Neo QLED 8K و 4K به همراه تلویزیون‌ The Frame به صورت استراتژیک در مناطق بازی قرار گرفته تا هیجان بازی افزایش یابد. بازیکنان عکس‌ها و ویدیوها را فورا از طریق ایمیل دریافت خواهند کرد. یک اتاق VIP نیز وجود دارد که شرکت‌کنندگان می‌توانند چالش‌های جاری را در تلویزیون ۸۵ اینچی سامسونگ تماشا کنند.

همچنین یک کیوسک سلفی FlexCam وجود خواهد داشت که در آن گلکسی زد فلیپ 5 به صورت خودکار از بازیکنان در زوایای مختلف عکس می‌گیرد و آنها می‌توانند این تصاویر را برای قاب کردن دانلود کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تجربه اسکویید گیم در دنیای واقعی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر