coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

4 خودرو وارداتی جدید به سامانه یکپارچه اضافه شد؛ 4 خودرو لوکس در انتظار متقاضیان

با یک به‌روزرسانی، 4 خودرو وارداتی جدید به سامانه یکپارچه وارد شدند. خودروهایی از برندهای چینی، کره‌ای و ژاپنی که چندی دیگر در طرح‌های فروش عرضه خواهند شد.

4 خودرو وارداتی جدید به سامانه یکپارچه اضافه شد. اما این خودروها، معمولی نیستند و هر 4 محصول در دسته خودروهای لوکس قرار می‌گیرند. با نگاهی به تصویر این خودروها متوجه می‌شوید که پُربی‌راه نگفته‌ایم؛ هر 4 محصول از لحاظ شکل ظاهری و مشخصات بازار لوکس‌پسندان را رونق داده است. البته نباید این نکته را فراموش کرد که قیمت این خودروها احتمالاً بیش از دیگر خودروهای عرضه شده در سامانه یکپارچه خواهد شد. به هر حال بهتر است تا زمان عرضه محصولات جدید در سامانه یکپارچه منتظر بمانیم.

بیشتر بخوانید: افزایش عجیب قیمت خودروهای وارداتی ؛ در ۱ روز تا ۱۵۰ میلیون تومان

4 خودرو وارداتی جدید به سامانه یکپارچه آمدند

پیش‌تر می‌دانستیم که به زودی محصولاتی جدید به لیست خودروهای وارداتی سامانه یکپارچه اضافه خواهند شد. اما فکرش را نمی‌کردیم که این خودرو به این حد لوکس باشند. خودروهای اضافه شده در سامانه عبارتنداز:

  • کیا K5
  • سوزوکی بالنو (Baleno)
  • جی ای سی امکو (Emkoo)
  • جی ای سی امپو (Empow)

لازم به ذکر است که غیراز این 4 خودرو، خودروهای دیگری که چندی پیش در مهمان سامانه یکپارچه بودند نیز جزو محصولات لوکس قرار می‌گیرند و احتمالاً فروش خوبی هم تجربه خواهند کرد.

4 خودرو وارداتی جدید به سامانه یکپارچه آمدند

اگرچه هنوز از تاریخ عرضه این خودروها اطلاعی در دست نیست، اما قطعاً طی روزهای آتی خبرهایی خوبی در این رابطه خواهیم شنید.

چهار خودرو جدید وارداتی ها

شرکت عرضه کننده

قیمت حدودی

کیا K5 کوشا خودرو ۲۰ هزار دلار
سوزوکی بالنو (Baleno) راسا موتور خاورمیان ۱۷ هزار دلار
جی ای سی امکو (Emkoo) راسا موتور خاورمیان —-
جی ای سی امپو (Empow) راسا موتور خاورمیان ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تا ۲ میلیارد تومان

مشخصات فنی کیا K5

کیا K5 وارداتی به بازار ایران از یک پیشرانه ۲ لیتری MPI چهار سیلندر تنفس طبیعی بهره‌مند است. این پیشرانه توان تولید نهایت قدرت ۱۵۰ اسب‌بخار و نهایت گشتاور ۱۹۶ نیوتن‌متر را دارد. یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک نیز توان تولیدی توسط پیشرانه را به چرخ‌های جلوی K5 می‌رساند. اگرچه بلوک این پیشرانه با پیشرانه سراتو یکی است، اما از کد متفاوتی بهره می‌گیرد و در واقع، از سری اسمارت استریم محسوب می‌شود. سیستم تعلیق K5 در جلو از نوع مک فرسون و در بخش عقب مولتی لینک است.

4 خودرو وارداتی جدید به سامانه یکپارچه آمدند

مشخصات فنی سوزوکی بالنو

پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر و تنفس طبیعی این خودرو قادر است ۱۰۵ اسب‌بخار توان و ۱۳۸ نیوتن‌متر گشتاور را در اختیار گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک AT قرار دهد و در نهایت خروجی موتور و گیربکس به چرخ‌های جلو برسد.

از دیگر نکات فنی بالنو می‌توان به مصرف سوخت ۵.۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومترش اشاره کرد که عدد بسیار خوبی است و این خودرو را در گروه کم مصرف‌ها قرار می‌دهد.

در قسمت تعلیق عقب اما خبری از سیستم مولتی‌لینک نیست و تعلیق تورشن بیم یا محور پیچشی برای این هاچ‌بک در نظر گرفته شده است.

4 خودرو وارداتی جدید به سامانه یکپارچه آمدند
4 خودرو وارداتی جدید به سامانه یکپارچه

جی ای سی Emkoo

گک امکو با یک پیشرانه و گیربکسی عرضه می‌شود که کاملاً با مشخصت فنی گک امپو (EMPOW) و جی ای سی GS3 یکی است. موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو GDI با تکنولوژی Air to water این خودرو قادر است تا ۱۷۷ اسب‌بخار توان و ۲۷۰ نیوتن‌متر گشتاور را از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه تر (Wet DCT) به چرخ های‌جلوی این کراس‌اوور جذاب منتقل کند.

4 خودرو وارداتی جدید به سامانه یکپارچه آمدند

مشخصات فنی EMPOW

برای جذاب‌ترین سدان وارداتی حال حاضر از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ با تکنولوژی GDI یا تزریق مستقیم سوخت استفاده شده که قادر است ۱۶۸ اسب‌بخار توان و ۲۷۰ نیوتن‌متر گشتاور را از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ‌های جلو تحویل دهد. لازم به ذکر است که در موتور این خودرو هوای خروجی از توربوشارژ توسط سیستم Air to Water خنک می‌شود و به درون موتور راه می‌یابد.

4 خودرو وارداتی جدید به سامانه یکپارچه آمدند

بیشتر بخوانید:

آیا شما هم دوست دارین یکی از مشتریان این 4 خودرو لوکس وارداتی باشید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    Thanks I have just been looking for information about this subject for a long time and yours is the best Ive discovered till now However what in regards to the bottom line Are you certain in regards to the supply

    پاسخ