coinex
راهنمای خرید تکراتو

تصاویر جدیدی از گوشی موتو جی پلی (2024) موتورولا منتشر شد

تا یک ماه آینده، جانشین گوشی موتو جی پلی (2023) که در دسامبر گذشته عرضه شده بود، معرفی خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار، تصاویر جدیدی از گوشی موتو جی پلی (2024) موتورولا منتشر شده است.

همانطور که می‌توان انتظار داشت، گوشی جدید موتورولا با پسوند امسال، یعنی 2024 شناخته خواهد شد. به لطف افشاگری‌های جدید، طراحی و مشخصات این گوشی را پیش از انتشار در اختیار داریم.

در واقع تصاویر جدید که توسط OnLeaks و SMARTmania منتشر شده‌اند، جزئیات طراحی گوشی را نشان می‌دهند. مشخصات فنی موتو جی پلی 2024 نیز افشا شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تصاویر و مشخصات فنی گوشی موتو جی پلی (2024) موتورولا

با توجه به رندرهای منتشر شده، در گوشی موتورولا موتو جی پلی 2024 یک پانچ هول در وسط صفحه نمایش قرار دارد و همانند اکثر گوشی‌های میان رده، گوشی در کنارها حاشیه نازک و یک حاشیه بزرگ در پایین دارد.

در پشت گوشی، یک برآمدگی مستطیلی دیده می‌شود که در آن دوربین و فلش لایت LED جای گرفته‌اند. با توجه به استاندارهای امروزی، این مسأله که تنها یک دوربین در پشت گوشی وجود دارد، کمی غیرمعمول است چراکه برندهای رقیب حتی در گوشی‌های اقتصادی خود هم از چند دوربین استفاده می‌کنند و حتی موتو جی پلی (2023) که سال گذشته معرفی شد نیز دارای سه دوربین بود.

موتو جی پلی (2024) دارای لبه‌های صاف است و دکمه خاموش روشن و ولوم در سمت راست قرار دارند. دکمه روشن و خاموش همچنین به عنوان اسکنر اثر انگشت عمل می‌کند که می‌تواند نشانه‌ای بر نمایشگر LCD باشد. شکاف سیم کارت هم در بخش چپ گوشی قرار دارد.

در بخش پایینی، درگاه USB نوع C، یک میکروفن و بلندگو مونو قرار گرفته و در بالای گوشی نیز جای جک 3.5 میلی‌متری به چشم می‌خورد. از ظاهر و طراحی این گوشی که بگذریم، اطلاعاتی درباره مشخصات فنی گوشی موتورولا موتو جی پلی (2024) نیز منتشر شده است.

درون گوشی موتو جی پلی (2024) موتورولا از یکی از تراشه‌های اسنپدراگون شرکت کوالکام استفاده خواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست که این گوشی از اتصال 5G پشتیبانی می‌کند یا خیر. بنابراین، نمی‌توان به طور دقیق حدس زد از چه تراشه‌ای در این گوشی هوشمند استفاده شده است ولی احتمال دارد یکی از تراشه‌های سری 600 اسنپدراگون در آن به‌کار رفته باشد و یا اگر اتصال 5G را ساپورت کند، ممکن است از تراشه‌های نسل چهارم یا نسل ششم کوالکام در آن استفاده شده باشد.

احتمالا گوشی دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود ولی انتظار می‌رود این گوشی با کانفیگ‌های دیگری نیز عرضه شود. موتو جی پلی 2024 به یک صفحه نمایش 6.5 اینچی فول اچ دی پلاس ال سی دی با رفرش ریت 90 هرتزی و یک باتری 5,000 میلی‌آمپر ساعتی و شارژ 15 واتی تجهیز خواهد شد.

تصاویر جدیدی از گوشی موتو جی پلی (2024) موتورولا منتشر شد

دوربین اصلی در پشت از یک سنسور 50 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. طبق رندرها، در این گوشی دوربین ماکرو، عمق‌سنج و اولتراواید وجود ندارد. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، موتورولا تصمیم عجیبی گرفته زیرا اکثر گوشی‌های هوشمند حداقل دو دوربین را دارند. البته شاید این اقدام به منظور کاهش قیمت گوشی باشد.

یک دوربین سلفی با یک سنسور 8 مگاپیکسلی نیز وجود خواهد داشت. انتظار می‌رود موتو جی پلی (2024) در چندین رنگ مختلف عرضه شود که یکی از آن‌ها که در تصویر منتشر شده، آبی بوده و احتمالا رنگ‌های مشکی و سفید هم موجود باشند. قیمت گوشی در حدود 169 دلار آمریکا خواهد بود و احتمالا در ماه آینده به صورت رسمی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی موتو جی پلی (2024) موتورولا چیست؟ به نظر شما این گوشی ارزان قیمت می‌تواند فروش خوبی داشته باشد؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizchina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر