coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

نگاهی نزدیک به اجزای داخلی سری گلکسی S24 سامسونگ

اجزای داخلی سری گلکسی S24 توسط یکی از مراکز تعمیرات موبایل فاش شد. این پرچمداران جذاب در تاریخ 17 ژانویه رسما رونمایی خواهند شد.

سامسونگ در حال رونمایی از سری گلکسی اس 24 خود در 17 ژانویه است و مزایای زیادی برای پیش‌خرید برای طرفداران گلکسی در سراسر جهان دارد. در حالی که سامسونگ امیدوار است با سری جدید گلکسی اس 24 عصر جدیدی از موبایل ایجاد کند، پیش از عرضه رسمی آن، تصاویری از چندین بخش اصلی گلکسی اس 24 به بیرون درز کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اجزای داخلی سری گلکسی S24

تصاویر لو رفته از قطعات اصلی گلکسی اس 24 توسط یک مرکز تعمیرات اسلوونیایی، Mobistekla است. تصاویر دو برد مدار با پورت‌های USB-C مربوطه خود را نشان می‌دهند. تصاویر همچنین یک کابل انعطاف‌پذیر برای نمایشگر و یک کابل نواری برای دکمه‌های صدا و پاور را نشان می‌دهند.

در حالی که این تصاویر برای کاربران عادی ارزش چندانی ندارند و حداکثر می‌توانند از مدارها لذت ببرند، اما برای کسانی که درگیر تعمیر گوشی‌های هوشمند و موارد دیگر هستند می‌توانند ارزش داشته باشند. اگر قصد خرید یا ارتقای جدیدترین گلکسی اس 24 را دارید، باید بدانید که گلکسی اس 24 با یک تراشه اسنپدراگون یا یک تراشه اگزینوس به بازار عرضه خواهد شد.

اجزای داخلی سری گلکسی S24
اجزای داخلی سری گلکسی S24

علاوه بر این، سامسونگ اعلام کرده است که گلکسی اس 24 دارای قابلیت مرورگر هوش مصنوعی و ویژگی‌های ویدیوی حرکت آهسته است. علاوه بر این، Galaxy S24 Ultra دارای ویژگی‌های دوربین هیجان‌انگیزی است که هدف آن ارتقای سطح بالاتر عکاسی با موبایل است. برخی اطلاعات فاش شده مبنی بر اینکه گلکسی اس 24 دارای ویرایشگر عکس هوش مصنوعی مشابه پاک کن جادویی پیکسل 8 است، وجود دارد.

زمان زیادی تا رونمایی از سری جدید پرچمداران سامسونگ باقی نمانده و در آینده‌ای نزدیک، انتظارات به پایان خواهد رسید و سری گلکسی S24 معرفی و نهایتا به بازار عرضه خواهد شد. بنابر این برای جزئیات کامل، باید تا 17 ژانویه صبر کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد اجزای داخلی سری گلکسی S24 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر