coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

استارتاپ باهمتا به پایان خط رسید؛ بازوی پرداخت یار کسب و کار فین‌تک

استارتاپ باهمتا که یک سرویس پرداخت و دریافت پول برای مشاغل و اشخاص است به پایان خط رسید. این استارتاپ اعلام کرده تا پایان دی به فعالیت خود پایان می‌دهد.

باهمتا یک سرویس پرداخت و دریافت پول برای مشغال و اشخاص است که با هدف سادگی و امنیت برای کاربران ایجاد شده بود. شما با استفاده از آن دیگر نیاز ندارید  که شماره کارت و یا شماره حساب خود را در اختیار دیگران قرار دهید. این برنامه یک سرویس پرداخت و دریافت پول بر اساس شماره موبایل محسوب می‌شود اکنون اعلام کرده که می خواهد با فعالیت خود پایان بدهد.

بیشتر بخوانید: زارع‌پور: امکان رفع فیلتر گوگل پلی وجود دارد

استارتاپ فین‌تکی «باهمتا» اعلام کرده است که از ۳۰ دی ماه، تمام فعالیت‌های خود را به پایان خواهد رساند. این تصمیم براساس برآورد و ارزیابی شرایط موجود اعلام شده است. این شرکت در بیانیه خود اعلام کرده «برآورد ما از شرایط با انتظارات ما همخوانی ندارد و افقی برای یک فعالیت اقتصادی اثربخش و معنادار دیگر نمی‌بینیم.»

باهمتا همچنین اعلام کرده که  این تصمیم را نه از ناامیدی بلکه بر اساس واقع‌‌بینی گرفته است. این شرکت همچنین تأکید کرده انتقال کاربران به سایر پلتفرم‌ها به‌طوری که کمترین اختلال را به همراه داشته باشد، صورت خواهد گرفت. باهمتا در بیانیه خود گفته تا آخرین لحظه به تعهدات و وظایف خود پایبند خواهد بود و به مسائل مربوط به انتقال کاربران با پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی عملکرد استارت‌آپ باهمتا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر