;
coinex

کنسول دستی Ayaneo Next Lite با سیستم عامل SteamOS‌ رونمایی شد

کنسول دستی Ayaneo Next Lite با طراحی زیبا و ارگونومیک و قابلیت‌های کاربردی مختص این کنسول، برای رقابت با کنسول دستی استیم دک به بازار خواهد آمد.

از زمان ورود به عرصه بازی‌های دستی ویندوز، AYANEO با طراحی زیبا و بافت درجه یک خود، بازیکنان بیشتری را مجذوب خود کرده است و به آنها امکان می‌دهد جذابیت بازی‌های دستی ویندوز را تجربه کنند. در میان آنها ، Ayaneo پیشگامانه بعدی به عنوان یک محصول نقطه عطف در تاریخ بازی‌های دستی ویندوز معرفی می‌شود.

AYANEO NEXT، با طراحی ظاهری عالی، گزینه‌های رنگی جذاب، تجربه ارگونومیک راحت، بافت منحصر به فرد ساخته شده و پیشرفته، و جوی استیک نوآورانه حسگر هال برای کنترل بازی، از ویژگی‌های مختلف پیشگام بوده و آن را به گونه ای جدید در کاوش در جهان تبدیل کرده است. آینده بازی‌های دستی ویندوز ، تجربه‌های پیشرو بی سابقه ای را برای بازیکنان بی شماری فراهم می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کنسول دستی Ayaneo Next Lite

شرکت Ayaneo اخیراً از کنسول دستی جدید خود با نام Ayaneo Next Lite و سیستم‌عامل پیش‌فرض SteamOS رونمایی کرده است. این کنسول دستی قرار است با استیم دک رقابت کند و ممکن است قیمتی کمتر از کنسول Valve باشد.

اطلاعات کامل درباره مشخصات و قیمت این کنسول هنوز اعلام نشده است. با این حال، Ayaneo ادعا می‌کند که با یک کنسول مقرون به صرفه در مقابل رقبا قرار داریم.

این کنسول جدید با صفحه نمایش ۷ اینچی با رزولوشن ۸۰۰p و باتری ۴۷ وات‌ساعتی عرضه می‌شود. همچنین دو جوی‌استیک نیز بر روی آن قرار دارد. در حال حاضر، تراشه مورد استفاده در Ayaneo Next Lite مشخص نشده است، بنابراین اطلاعاتی درباره قدرت آن وجود ندارد.

به نظر می‌رسد که Ayaneo قصد ندارد قیمت کنسول جدید خود را اعلام کند، اما منتظر می‌ماند که قیمت آن کمتر از سایر کنسول‌های دستی موجود در بازار باشد. این کنسول می‌تواند به رقابت با استیم دک با قیمت 349 دلار بپردازد، در حالی که قیمت کنسول Ayaneo Next تقریبا 1315 دلار است.

Ayaneo اعلام کرده است که هم اکنون امکان خرید برای این کنسول فراهم شده است. بنابراین، احتمالاً Ayaneo برای قیمت‌گذاری کنسول خود رویکردی متفاوت در نظر گرفته است. امکان دارد که با باز شدن پیش خرید، مشخصات کامل کنسول دستی Ayaneo Next Lite نیز اعلام شود.

بازار کنسول‌های دستی در حال حاضر بسیار رقابتی است. تنها چند روز قبل، شرکت MSI نیز در نمایشگاه CES 2024 از کنسول دستی Claw خود رونمایی کرد که قدرت آن توسط تراشه Core Ultra تأمین می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد کنسول دستی Ayaneo Next Lite چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: Ayaneo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر