;
coinex

سونی PS5 اسلیم را در رنگ بندی جدید وارد بازار خواهد کرد [+ قیمت]

شرکت سونی، کنسول بازی محبوب و اقتصادی خود، PS5 اسلیم را در رنگ‌بندی جدید به بازار عرضه خواهد کرد. این رنگ‌بندی‌ها در نمایشگاه CES 2024 به نمایش درآمدند.

تنها چند ماه از رونمایی سونی از پلی استیشن 5 اسلیم می گذرد. این نسخه نازکتر و کوچکتر از کنسول محبوب خود است که در هر دو نسخه دیسکی و دیجیتال موجود است. سونی همچنین در نسخه جدیدتر فضای ذخیره سازی را به 1 ترابایت افزایش داده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


PS5 اسلیم در رنگ بندی جدید عرضه خواهد شد

سونی در نمایشگاه CES 2024 سه رنگ جدید را برای پلی استیشن 5 اسلیم معرفی کرد. این مدلها دارای پایه های جانبی بشقابی هستند که می توانند به طور جداگانه با قیمت هایی از 54.99 دلار خریداری شوند. بنابراین حتی اگر قبلاً یک کنسول دارید، می توانید رنگ آن را با این صفحات تغییر دهید.

قرمز آتشفشانی، آبی کبالت و نقره ای سه رنگ جدید موجود برای پلی استیشن 5 اسلیم با کنترلرهای DualSense مشابه هستند. سونی می گوید که صفحات جانبی جدید به زودی با قیمت 54.99 دلار به فروش خواهند رسید.

PS5 اسلیم

این صفحات جانبی بر خلاف صفحات سفید استانداردی که به همراه کنسول عرضه می شوند کاملا مات هستند و دارای شکاف براق و مات هستند. رنگ ها زنده هستند و به خوبی به کنسول می آیند. رنگ جدید نقره‌ای یادآور رنگ‌های اصلی پلی‌استیشن است که برای همه طرفداران پلی‌استیشن یک بازگشت خوب است. یک گزینه مات مشکی نیز به زودی ارائه خواهد شد.

این سه گزینه رنگ، مجموعه Deep Earth نامیده می شوند. سونی قبلاً آنها را برای کنسول اصلی پلی استیشن 5 در دو نوع دیجیتال و دیسک عرضه کرده بود. آنها اکنون برای نسخه دیسکی PS5 Slim نیز در دسترس هستند. این شرکت هنوز زمان عرضه این صفحات جانبی را برای نسخه دیجیتالی این کنسول باریکتر تایید نکرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد عرضه PS5 اسلیم در رنگ بندی جدید چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر