coinex
راهنمای خرید تکراتو

ویدیوی آنباکس گلکسی S24 اولترا از رنگبندی این نسخه پرده برداشت

در چند قدمی مراسم آنپکد، ویدیوی آنباکس گلکسی S24 اولترا جزئیات جدیدی از رنگ‌بندی این نسخه از پرچمداران آینده سامسونگ را مشخص کرد.

اگرچه سامسونگ هنوز سری گلکسی اس 24 را معرفی نکرده است، اما با نزدیک شدن به رویداد رسمی Unpacked 2024، شاهد انتشار مشخصات و ویدیوهای فاش شده در اینترنت با سرعتی سریع هستیم.

چندی پیش، شخصی چندین پرچمدار گلکسی اس 24 اولترا در رنگ‌های مختلف را به دست گرفت و تصاویر آنها را با دوربین ثبت کرد و به اشتراک گذاشت. اگرچه سامسونگ تلاش بسیاری در زمینه جلوگیری از افشاهای اخیر کرده بود، اما به هر حال، چنین اخباری راه خود را پیدا می‌کنند و افشاها انجام می‌شوند. در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ویدیوی آنباکس گلکسی S24 اولترا

به گفته این منبع، سه گزینه رنگی که در ویدیوهای جعبه گشایی اولیه گلکسی اس 24 اولترا دیده می‌شوند، تیتانیوم زرد، تیتانیوم بنفش و خاکستری تیتانیوم هستند.

بسیاری از افشاگری‌ها تاکنون به استفاده از قاب تیتانیومی گلکسی اس 24 اولترا اشاره کرده‌اند، مشابه کاری که اپل برای آیفون 15 پرو خود انجام داده است.

با این حال، این ویدیوهای جعبه‌گشایی اولیه مجدداً تأیید می‌کنند که گلکسی اس 24 اولتراهای زرد، بنفش و خاکستری دارای فریم‌های نقره‌ای رنگ و رنگ‌های حلقه دوربین مشابه هستند.

اینکه آیا سامسونگ گزینه‌های رنگ دیگری را برای قاب تیتانیومی ارائه می‌دهد یا نه، باید صبر کرد و در مراسم این شرکت دید. گلکسی اس 24 اولترا مشکی با قاب همسان نیز در رندرهای قبلی دیده شده بود، اما در این ویدیوهای جعبه گشایی وجود ندارد.

همچنین مشخص نیست که آیا قاب تیتانیومی گلکسی اس 24 اولترا مزایای دوام را به همراه خواهد داشت یا خیر. این ماده سبک است و ممکن است به وجود یک پرچمدار سبک تر کمک کند، اما تنها زمان نشان می‌دهد که سامسونگ چقدر می‌تواند با استفاده از این ماده جدید مزایایی برای این سری از پرچمدار خود ایجاد کند.

سامسونگ Galaxy S24 Ultra را در Unpacked 2024 در تاریخ 17 ژانویه معرفی خواهد کرد، البته می‌توانید همین الان گوشی خود را پیش‌خرید کنید و از تخفیف‌ها و پاداش‌های دیگر بهره مند شوید.

گلکسی اس 24 اولترا در اواخر این هفته برای پیش‌سفارش در دسترس خواهد بود، و سایر اطلاعات فاش شده اخیر به انواع پاداش‌های پیش‌سفارش وابسته به بازار، از پوشش رایگان Samsung Care+ و ارتقای فضای ذخیره‌سازی رایگان گرفته تا هدفون‌های بی‌سیم و حتی ساعت‌های گلکسی اشاره می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد رنگ‌بندی‌های فاش شده از ویدیوی آنباکس گلکسی S24 اولترا چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر