;
coinex

قابلیت اتصال متقابل پیامرسان‌‌ها به سروش و روبیکا هم می‌رسد

پس از ایتا، بله، گپ و آی گپ، قابلیت اتصال متقابل پیامرسان‌‌ها به سروش و روبیکا خواهد رسید. وزیر ارتباطات خواستار افزودن این قابلیت به پیام رسان‌های داخلی شده  است.

چندی پیش وزیر ارتباطات از قابلیتی با عنوان اتصال متقابل پیامرسان‌‌ها خبر داد. او گفته بود که این ویژگی در جهت آسان شدن کار کاربران فراهم شده است. اکنون زارع پور از مدیران برنامه‌های روبیکا و سروش خواسته تا این قابلیت را به پیام‌رسان خود اضافه کنند.

بیشتر بخوانبد: وزیر ارتباطات: بسته اینترنتی هدیه هیات دولت تا آخر تعطیلات نوروز اعتبار دارد [+فیلم]

اتصال متقابل پیام رسان‌ها یا اینتر کانکشن اولین بار 5 اردبیهشت معرفی شد تا انتقال فایل و پیام بین پیام رسان‌ها فراهم شود. این قابلیت هم‌اکنون در پیام رسان‌های ایتا،گپ، بله و آی گپ وجود دارد. شما می‌توانید این قابلیت را به ورود به بخش تنظیمات نرم‌افزار، از قسمت حریم خصوصی و امنیت فعال کنید. شما با این اتصال می‌توانید از سایر پیام رسان‌ها فایل و متن ارسال و دریافت کنید.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره قابلیت اتصال متقابل پیام رسان‌ها می‌گوید: « قابلیت اتصال متقابل در پیام‌رسان‌های ایتا، بله، گپ و آی گپ، این فرصت را فراهم کرده تا با نصب یک پیام‌رسان، امکان تبادل پیام و فایل با مخاطبین در سایر پیام‌رسان‌ها فراهم شود.»

زارع پور گفت: «امیدوارم روبیکا و سروش پلاس هم هر چه زودتر این امکان فناورانه را برای تسهیل فعالیت کاربران خود فراهم کنند.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قابلیت اتصال متقابل پیام رسان‌ها چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر