;
coinex

مایکروسافت از کوپایلت پرو با هزینه 20 دلاری رونمایی کرد

غول ردموندی از یک نسخه ویژه از هوش مصنوعی کوپایلت خود با نام کوپایلت پرو رونمایی کرد که ویژگی‌های اختصاصی را در اختیار کاربران خواهد گذاشت.

در نوامبر سال گذشته مایکروسافت برای کسب‌وکارها قابلیت‌های هوش مصنوعی را به مجموعه آفیس اضافه کرد. اکنون این شرکت از دستیار هوش مصنوعی کوپایلت پرو رونمایی کرده است. با پرداخت هزینه ماهانه 20 دلار، کاربران به ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در برنامه‌های آفیس مانند ورد، اکسل و پاورپوینت دسترسی پیدا می‌کنند و همچنین از جدیدترین مدل‌های OpenAI‌ استفاده می‌کنند. با سرویس Copilot Pro، می‌توانید دستیار اختصاصی خود را بسازید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کوپایلت پرو مایکروسافت

اگر عضو سرویس مایکروسافت 365 هستید، با پرداخت هزینه ماهانه 20 دلار، به کوپایلت در برنامه‌های آفیس در مک، ویندوز و آیپد دسترسی پیدا می‌کنید. سرویس جدید مایکروسافت قابلیت‌های متنوعی را در اختیارتان قرار می‌دهد. برای مثال، می‌توانید اسلایدهای پاورپوینت بسازید یا از طریق کوپایلت، در ورد متن بسازید یا اسناد را خلاصه کنید. همچنین کوپایلت در Outlook می‌تواند برای نوشتن ایمیل به شما کمک کند و در اکسل هم می‌توان از کوپایلت برای تجزیه‌وتحلیل داده‌ها و ساخت نمودارها استفاده کرد.

اکثر ویژگی‌هایی که کوپایلت پرو در اختیار کاربران قرار می‌دهد، در گذشته برای کسب‌وکارها عرضه شده بود. با این حال، کاربران عادی با کوپایلت پرو مایکروسافت نمی‌توانند از طریق اسناد ورد، فایل پاورپوینت بسازند. علت این موضوع عدم استفاده از فناوری Graph مایکروسافت در نسخه استاندارد است.

با سرویس کوپایلت پرو، علاوه بر ادغام با برنامه‌های آفیس، می‌توانید به جدیدترین مدل‌های OpenAI، بهبودهای هوش مصنوعی تصویرساز Image Creator from Designer و ساخت Copilot GPT‌ دسترسی پیدا کنید.

اگر عضو مایکروسافت 365 نیستید، برای دسترسی سریع به GPT-4 Turbo درون کوپایلت، باید سرویس کوپایلت پرو را تهیه کنید. با این سرویس جدید، عملکرد سریع‌تری را تجربه خواهید کرد و می‌توانید در بین مدل‌های موجود سوئیچ کنید. همچنین عملکرد مدل تصویرساز مایکروسافت نیز بهبود می‌یابد و تصاویر باکیفیت‌تری را در اختیارتان قرار می‌دهد.

مایکروسافت در نهایت تصمیم گرفته است که از هوش مصنوعی درآمدزایی کند؛ رویکردی که OpenAI با نسخه پولی ChatGPT دنبال می‌کند. با این حال، برای دسترسی به تمام ویژگی‌های کوپایلت پرو باید سرویس مایکروسافت 365 را هم تهیه کنید تا بتوانید از هوش مصنوعی ردموندی‌ها در برنامه‌های آفیس هم استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد کوپایلت پرو مایکروسافت چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: NYTimes

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر