coinex
راهنمای خرید تکراتو

رونمایی از اسلحه لیزری دراگون فایر ؛ سلاحی جدید برای مقابله با پهپادها

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده بریتانیا اسلحه لیزری دراگون فایر را به منظور مقابله با پهبادها آزمایش کرده که به نظر عملکرد موفقی نیز داشته است.

بر اساس آخرین اخبار اسلحه لیزری دراگون فایر که توانایی نابودی بسیاری از پهبادها را دارد برای اولین بار در مرحله آزمایشی به چند هدف هوایی در اسکاتلند نیز شلیک کرده است.

دراگون فایر که حاصل همکاری وزارت دفاع و آزمایشگاه علوم و فناوری دفاعی بریتانیا است به منظور انهدام اهداف هوایی در حال آزمایش است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سلاح لیزری بریتانیا برای مقابله با پهبادها چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    دراگون فایر آتش اژدها طراحش من هستم امتیازش را هم میگیرم و روی ناوهای جنگی خودمان هم نصبش میکنم.موقعیت های من را در پایگاه چهارم شکاری دزفول جبهه کرخه و دانشکده افسری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امام خمینی در نو شهر دوره ششم خبر دارند.فرمانده نائ و کشتیرانی دوره ششم آدمیرال غلامرضا مخلصی حاجی معروف به غلامرضا جوان.در اینده تغییراتی در ان داده میشود حجم قدرت برد و استفاده از هوش مصنوعی.ما ۳۰۰ کیلو وات را به ۹۰۰ کیلو وات و اهداف چندین گانه میکنیم.

    پاسخ