coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

احتمالا ردمی K70 اولترا با 24 گیگابایت رم LPDDR5T و حافظه ذخیره‌سازی 1 تراباتی UFS 4.0 عرضه شود

طبق شایعات، شیائومی در حال کار بر روی گوشی پرچمدار ردمی K70 اولترا برای بازار چین بوده و تا به حال، مشخصات زیادی از این دستگاه فاش شده است.

در اواخر سال 2023 بود که افشاگر معروف Digital Chat Station مشخصات کلیدی ردمی K70 Ultra را به اشتراک گذاشت اما به طور صریح به نام آن اشاره نکرد. امروز نیز، اکانت Digital Chat Station در وبیو اطلاعات بیشتری از این پرچم‌دار را به اشتراک گذاشت که در ادامه به جزئیات آن می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات احتمالی ردمی K70 اولترا

منبع اطلاعاتی معروف Digital Chat Station اخیرا بدون ذکر نام گوشی، اطلاعاتی را درباره‌ی یک گوشی شیائومی فاش کرده است. به گفته رسانه‌های چینی و افرادی که در بخش نظرات پست Weibo در مورد این موضوع بحث می‌کنند، به نظر می‌رسد که احتمالا مشخصات ذکر شده به Redmi K70 Ultra مربوط باشد.

احتمالا ردمی K70 اولترا با 24 گیگابایت رم LPDDR5T و حافظه ذخیره‌سازی 1 تراباتی UFS 4.0 عرضه شود

گفته شده این دستگاه به صفحه نمایش اولد LTPO 8T با حاشیه‌های بسیار نازک تجهیز شده است. این صفحه نمایش رزولوشن 1.5K داشته و احتمالا روشنایی بیشینه آن به 5,000 نیت برسد. ممکن است قلب تپنده این دستگاه چیپست Dimensity 9300 باشد. قبلا نیز افشاگران ادعا کرده‌اند که یک گوشی ردمی با تراشه D9300 با نام Redmi K70 Ultra به بازار چین خواهد آمد.

احتمالا این دستگاه از 24 گیگابایت رم LPDDR5T بهره خواهد برد که نماینده آخرین پیشرفت‌ها در تکنولوژی رم است. در حال حاضر، تنها گوشی‌های هوشمند مجهز به رم LPDDR5T، ویوو  X100 و X100 Pro هستند، اما حداکثر حافظه RAM آن‌ها در کانفیگ‌های بالاتر تا 16 گیگابایت می‌رسد. همچنین نسخه‌های LPDDR5T از سری X100 تنها در بازار چین موجود هستند.

احتمالا ردمی K70 اولترا با 24 گیگابایت رم LPDDR5T و حافظه ذخیره‌سازی 1 تراباتی UFS 4.0 عرضه شود

Digital Chat Station ادعا می‌کند که ردمی K70 اولترا احتمالا اولین گوشی‌هوشمند با 24 گیگابایت رم LPDDR5T باشد. این افشاگر همچنین ادعا می‌کند که K70 Ultra از حافظه داخلی UFS 4.0 با ظرفیت 1 ترابایت پشتیبانی خواهد کرد.

طبق گزارش‌های دیگر، ممکن است این دستگاه با گواهی IP68 عرضه شود؛ به این معنی که این دستگاه به صورت کامل در برابر گرد و خاک ایمن است و همچنین می‌تواند حداکثر به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب، بدون آسیب رسیدن به اجزای داخلی، مورد استفاده قرار بگیرد. علاوه بر این، انتظار می‌رود پرچم‌دار آینده ردمی دارای فریم آلومینیومی باشد.

بیشتر بخوانید:

.

با توجه به اطلاعات فشا شده، نظر شما کاربران تکراتو درباره‌‌ی ردمی K70 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر