coinex
otetmarket
propification.com

با قابلیت جدید مایکروسافت تیمز برگزاری جلسات آنلاین سه‌بعدی میسر خواهد شد

قابلیت جدید مایکروسافت تیمز امکان برگزاری جلسات آنلاین سه‌بعدی و استفاده از آواتارهای شخصی‌سازی شده را برای کاربران این اپلیکیشن فراهم می‌کند.

کارشناسان بهره وری مایکروسافت با گذشت بیش از یک سال و نیم از یک بیماری همه گیر جهانی که کارمندان در سراسر جهان را مجبور به ترک دفاتر خود و یادگیری همکاری آنلاین کرد، دو روند را مشاهده کرده اند: کارکنان از راه دور بسیار کارآمدتر از آن چیزی هستند که اکثر رهبران کسب و کار تصور می کردند. آنها از زبان بدن در سراسر میز اتاق کنفرانس یاد می کنند که چیزهایی را می گوید که نمی توان به زبان آورد.

به عبارت دیگر، توانایی کار از هر کجا و ارتباط آنلاین با همکاران بسیار عالی است، اما جلسات از راه دور ممکن است غیرشخصی به نظر برسند و فاقد لحظات کوچکی باشند که باعث ایجاد روابط و شغل می شود. مطالعات مداوم در سازمان تحقیقاتی مایکروسافت این را ثابت می‌کند: برای مثال، وقتی همه دوربین‌های فیلمبرداری خود را روشن می‌کنند، مردم احساس حضور و مشارکت بیشتری در جلسات می‌کنند. این عامل، باعث شد تا مایکروسافت به فکر راه‌اندازی قابلیتی جدید برای مایکروسافت تیمز با هدف برگزاری جلسات آنلاین سه‌بعدی بیفتد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


برگزاری جلسات آنلاین سه‌بعدی با مایکروسافت میسر می‌شود

معرفی مایکروسافت تیمز قابلیت جلسات سه‌بعدی همه‌جانبه را با تغییراتی ارائه کرده است. بر اساس بیانیه رسمی مایکروسافت، پلتفرم واقعیت ترکیبی Microsoft Mesh به تیمز اضافه شده است و به افراد امکان می‌دهد در فضاهای مجازی شرکت کنند، با استفاده از هدست واقعیت مجازی یا بدون استفاده از آن.

کارمندان اکنون می‌توانند به جای شرکت در تماس‌های ویدئویی معمولی، از هدست‌های واقعیت مجازی استفاده کنند و در محیط‌های سه‌بعدی مختلف با یک‌دیگر تعامل داشته باشند. مایکروسافت مش از طریق کامپیوتر نیز قابل‌دسترسی است و کاربران می‌توانند یک آواتار شخصی‌سازی‌شده را برای حساب خود تنظیم کنند.

مایکروسافت مش در سال گذشته در مایکروسافت تیمز آزمایش شد و بسیار شبیه نسخه‌ی سازمانی AltspaceVR است که مایکروسافت در سال 2017 آن را خریداری کرد و یک سال پیش تعطیل شد. جلسات 3D Mesh در تیمز با هدست واقعیت مجازی بهترین عملکرد را دارند و مایکروسافت در حال حاضر فقط از هدست واقعیت مجازی مدل‌های متا کوئست پرو، متا کوئست 2 و متا کوئست 3 پشتیبانی می‌کند.

جلسات سه‌بعدی مایکروسافت تیمز با قابلیت صدای فراگیر برگزار می‌شوند که امکان شبیه‌سازی مکالمات خصوصی از راه دور را در یک فضای مجازی فراهم می‌کند. محیط سه‌بعدی قابل‌تنظیم است و بازی‌هایی از جمله پرسش و پاسخ‌های دوستانه نیز برای این فضا طراحی شده است تا ارتباط شما با همکاران جدید را آسان‌تر کند.

برای دسترسی به فضاهای مش، دو راه وجود دارد. اولین راه استفاده از گزینه‌ای در منوی View در مایکروسافت تیمز و دومین راه استفاده از نرم‌افزار مستقلی که به‌زودی در استور مایکروسافت قرار خواهد گرفت. تمام ویژگی‌های استاندارد Mesh در نسخه‌ی تجاری مایکروسافت تیمز در دسترس خواهند بود. همچنین برای ایجاد فضای فراگیر سفارشی، کاربران به اشتراک Teams Premium نیاز دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد توسعه اپلیکیشن مایکروسافت تیمز برای برگزاری جلسات آنلاین سه‌بعدی چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: Microsoft

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر