coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

به‌زودی فروش اولین محصول دارویی ایرانی در سایت آمازون آغاز خواهد شد

اخبار منتشر شده که نشان می‌دهد یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید دارویی شده که قرار است در سایت آمازون بارگذاری شود. این دارو که پایه‌ای گیاهی دارد با هدف درمان سندرم مچ دست و سیاتیک تولید شده است.

در همین راستا مسعود ره‌افروز، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان گفته که محصول تولیدی این شرکت برای درمان انواع درد‌ آرتروز و دردهای ناشی از بیماری‌های مفصلی که در نقاطی از بدن مانند گردن، زانو، ستون‌مهره‌ها، مچ دست و غیره را درگیر می‌کند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: پرتاب 3 ماهواره جدید با ماهواره‌ بر سیمرغ به فضا ؛ ماهواره‌های مهدا، کیهان 2 و هاتف 1 [+فیلم]

فروش اولین محصول دارویی ایرانی در سایت آمازون

ره‌افروز اضافه می‌کند، که لوسیون تولیدی به دلیل اینکه ساختار آن ریزمولکولی است، به سرعت جذب عضله شده و خون‌رسانی را افزایش می‌دهد. استفاده از این لوسیون باعص آرام شدن عضلات شده و همین مساله باعث کاهش فشار بر روی نواحی‌ای اطراف عسب می‌شود که در نهایت منجر به کاهش اسپاسم و درد خواهد شد.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان می‌افزاید که این داروی گیاهی نمونه خارجی ندارد و توضیح می‌دهد که: سندروم مچ دست غالبا مورد جراحی قرار می‌گیرد؛ این اتفاق علاوه بر هزینه‌هایی که در بر دارد همیشگی نیست و تقریبا یک سال بعد دوباره دردها بازمی‌گردند، اما با مصرف این دارو، در دوره‌ای 2 ماهه، این عارضه درمان خواهد شد.

مسعود ره‌افروز همچنین درباره‌ی مزایای استفاده برای درمان سیاتیک اشاره کرده و گفت: در بیمارانی که دچار درد سیاتیک هستند، مصرف این دارو باعث کاهش فشار روی سیستم سیاتیک و همچنین کاهش اسپاسم عضله پیرامید روی این عصب می‌شود. بعلاوه اینکه مصرف این دارو در سندرم کارپال آزادی حرکت و عصب مدیان را به دنبال دارد.

ره‌افروز همچنین به بارگذاری این محصول به عنوان محصول ایرانی که در سایت آمازون بارگذاری خواهد شد اشاره کرد و گفت: این اولین داروی ایرانی خواهد بود که به صورت رسمی در سایت آمازون بارگذاری خواهد شد، اما پیش از نیز این محصول به مناطقی همچون اقلیم کردستان، اربیل سلیمانیه عراق، افغانستان، گرجستان، آلمان، کنیا سوئد و بسیاری مکان‌های دیگر صادر شده است.

گفتنی‌است که این اولین داروی ایرانی که در سایت آمازون بارگذاری خواهد شد، کاملا گیاهی بوده و در ترکیبات آن از روغن اصطرک و روغن کنجد که به دلیل اسیدهای چرب طبیعی باعث تسکین درد می‌شوند، استفاده شده است؛ علاوه بر این در فرمولاسیون این محصول از آنزیم‌های کلاژن‌ساز و الاستین نیز استفاده شده که باعث تقویت غضروف‌ها و نرم‌شدن مفاصل می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی فروش اولین محصول دارویی ایرانی در سایت آمازون چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر