;
coinex

عیدی وزیر ارتباطات به مردم در صورت برد تیم ملی ایران مقابل قطر [+ویدئو]

ظاهراً در صورتی که تیم ملی ایران مقابل قطر به پیروزی برسد، باید منتظر عیدی وزیر ارتباطات به مردم باشیم. پیش‌بینی وزیر ارتباطات از بازی ایران و قطر نیز در نوع خود جالب است.

زارع‌پور، وزیر ارتباطت در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت اعلام کرد که در صورت برد تیم ملی ایران مقابل قطر، عیدی خوبی به همه مردم پرداخت خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران در دور نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، امروز در مقابل قطر صف‌آرایی خواهد کرد.

این بازی از هر لحاظ برای ایران حائزاهمیت است. اگر تیم ملی در این مسابقه فوتبال موفق به پیروزی شود، به فینال رقابت‌ها راه پیدا خواهد کرد و حریف اردن خواهد شد که در این دوره از مسابقات پدیده بوده و زهرآگین عمل کرده است. به نظر می‌رسد که شرایط بازیکنان تیم ملی برای مسابقه مقابل قطر قابل قبول است و اگر به پیروزی دست یابیم، عیدی وزیر ارتباطات به مردم چاشنی کار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: پخش زنده ایران قطر 18 بهمن 1402 [+ساعت پخش و لینک اختصاصی]

عیدی وزیر ارتباطات به مردم در صورت برد تیم ملی ایران مقابل قطر

عیسی زارع‌پور،‌ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران گفت: «با امید به خدا، ۲ به ۱ قطر را می‌بریم و در این صورت، تصمیم می‌گیریم که به مردم عیدی دهیم.»

عیدی وزیر ارتباطات به مردم در صورت برد تیم ملی ایران مقابل قطر
پوستر فدراسیون فوتبال برای بازی ایران و قطر

وزیر ارتباطات همچنین در جمع خبرنگاران گفت:

«یکی دیگر از اتفاقات خوب این است که تا یک سال و نیم گذشته، زیرساخت‌های داخل کشور برای پذیرش کاربران، آن‌هم به‌صورت میلیونی فراهم نبود، اما در بازی ایران و ژاپن، ترافیک داخل کشور از مرز ۷ ترابیت بر ثانیه عبور کرد.»

به گفته زارع‌پور، ترافیک‌های مصرفی مردم در پلتفرم‌های داخلی نشان می‌دهد که زیرساخت‌ها برای میزبانی از چنین ترافیکی آماده هستند: «هم سکوها و هم شبکه‌های اجتماعی داخلی، [بازی را] پخش زنده کردند. آمار تلویبون این است که بیش از شش میلیون نفر بازی فوتبال را از این طریق تماشا کرده‌اند و نزدیک یک و نیم میلیون نفر هم به‌صورت هم‌زمان بازی را دیده‌اند.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در مورد عیدی وزیر ارتباطات به مردم پس از برد تیم ملی برابر قطر چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر