;
coinex

نوت‌پد ویندوز 11 به هوش مصنوعی Copilot مجهز می‌شود

جدیدترین نرم‌افزار ویندوزی که هوش مصنوعی به آن اضافه می‌شود، نوت‌پد ویندوز 11 است که می‌تواند متون نوشته شده در این نرم‌افزار را تفسیر کرده و توضیح دهد.

نوت‌پد ویندوز 11، قرار است با استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی، این امکان را داشته باشد تا با ویژگی جدید “Explain With Copilot”، متن‌های هایلایت شده توسط کاربران را تجزیه و تحلیل کند. مایکروسافت در حال حاضر نسخه پیش نمایش اولیه این برنامه را برای آزمایش‌کنندگان کانال‌های Canary و Dev در دسترس قرار داده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت جدید نوت‌پد ویندوز 11

ویژگی جدید “توضیح با Copilot” با کلیک راست روی متن هایلایت شده در این نرم‌افزار در دسترس است. با انجام این کار، متن انتخاب شده توسط شما کپی می‌شود و به صورت خودکار در نوار کناری “Copilot for Windows” قرار می‌گیرد و هوش مصنوعی مایکروسافت جستجوی خود در اینترنت را برای تشریح آن آغاز می‌کند.

این بار اول است که مایکروسافت قابلیت‌های هوش مصنوعی Copilot را به برنامه‌های از پیش نصب شده ویندوز اضافه می‌کند. همچنین، به نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد ویژگی Cowriter مجهز به هوش مصنوعی خود را نیز به نوت‌پد اضافه کند که می‌تواند براساس معیارهای خاصی که توسط کاربر تعریف می‌شود، متن بنویسد.

مایکروسافت هنوز ویژگی Cowriter را برای نوت‌پد معرفی نکرده است، اما توضیح با Copilot احتمالا یکی از اولین ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی است که به ابزار ویرایشگر متن داخلی ویندوز اضافه خواهد شد و در آینده، شاهد ادغام قابلیت‌های بیشتری با آن خواهیم بود.

مایکروسافت، که اخیراً تأکید کرد در سال 2024 خبری از انتشار ویندوز 12 نخواهد بود. این شرکت در چند وقت گذشته در حال ایجاد تغییراتی براساس کوپایلوت بوده است و احتمالاً اضافه شدن یک دکمه اختصاصی برای بازکردن این ابزار هوش مصنوعی به کیبورد رایانه‌های ویندوزی، تغییر مهمی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قابلیت جدید نوت‌پد ویندوز 11 چیست؟ نظرات خود را با ما در میان گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: windowscentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر