;
coinex

6 میلیون هزینه برای تبدیل کارتخوان قدیمی به اندرویدی

پرداخت مالیات و قوانین مربوط به آن هرروز پیچیده تر می‌شود. اکنون سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد تبدیل کارتخوان قدیمی به اندرویدی حداقل 6 میلیون تومان هزینه خواهد داشت.

مهدی موحدی سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص هزینه لازم برای تبدیل کارتخوان ها و لزوم استفاده از آنها گفت:« در راستای پیاده‌سازی قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان، حداکثر هزینه احتمالی تعویض کارتخوان‌های قدیمی با اندرویدی، تا ۶ میلیون تومان خواهد بود.»

بیشتر بخوانید:هدفگذاری گلرنگ برای تصاحب کامل تپسی ؛ فرصت خوب برای سهامداران خُرد!

موحدی توضیح داد:« کسانی که فروش تک نرخ دارند، یعنی کالا‌هایی می‌فروشند که نرخ یکسان مالیات ارزش افزوده دارند (به طور مثال، همه کالا‌هایی که می‌فروشند مالیات 9 درصد دارد یا همه آنها معاف از مالیات است) می‌توانند از رسید دستگاه کارتخوان خود به عنوان صورتحساب نوع سه بهره‌مند شوند و تکلیفی جز این نداشته باشند، چه خالص فروش آنها بالای 18 میلیارد تومان یا کمتر از آن باشد.»

سخنگوی سازمان امور مالیاتی ادامه داد:« کسانی که فروش تک نرخ دارند یعنی کالا‌هایی می‌فروشند که نرخ یکسان مالیات ارزش افزوده دارند، در صدور صورتحساب نوع سه، نیازی به شرکت معتمد ندارند و رسید دستگاه کارتخوان به عنوان صورتحساب برایشان ثبت می‌شود.»

وی درباره هزینه تبدیل کارتخوان های قدیمی به اندرویدی گفت:« این کار هزینه‌ای تا 6 میلیون تومان خواهد داشت. این درحالی است که  برخی “شرکت‌های معتمد” به صورت رایگان این جایگزینی را انجام می‌دهند.»

موحدی در پایان افزود:« ارسال صورتحساب از طریق شرکت‌های معتمد به سازمان امور مالیاتی برای مودیان رایگان و بدون پرداخت هزینه خواهد بود.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تبدیل کارتخوان قدیمی به اندرویدی چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر