;
coinex

نینتندو سوییچ 2 احتمالاً در سال 2025 عرضه می‌شود

گزارش‌ها حاکی از آن است که کنسول نینتندو سوییچ 2 در سال 2025 عرضه خواهد شد. پیش از این، طبق اخبار منتشر شده، انتظار می‌رفت نینتندو سوییچ 2 در سال جاری میلادی عرضه شود.

زمانی که نینتندو سوییچ در سال 2017 عرضه شد، طوفانی در جهان به پا کرد. با کتابخانه‌ای که شامل فرنچایزهای محبوبی مانند زلدا، ماریو، و انیمال کراسینگ می‌شد، سوییچ نه تنها به یک نام آشنا تبدیل شد، بلکه تا به امروز به پرفروش‌ترین کنسول نینتندو بوده است. تقریباً 7 سال بعد، طرفداران مشتاقانه منتظر عرضه سوییچ 2 هستند. با این حال، برخلاف شایعه‌های قبلی که از عرضه در سال 2024 حکایت داشت، این کنسول دستی ممکن است زمان بیشتری را برای عرضه به بازار صبر کند. اطلاعات اخیر از منابع مختلف اکنون به عرضه در سه ماهه اول سال 2025 اشاره دارد.

بیشتر بخوانید: لایو اکشن افسانه زلدا ساخته می‌شود؛ نینتندو رسما تایید کرد

متروید پرایم 4 ممکن است اولین بازی پرچمدار برای نینتندو سوییچ 2 باشد

این جدول زمانی جدید نشان می‌دهد که نینتندو قصد دارد عرضه‌ای شبیه به سوییچ اصلی که در مارس 2017 وارد بازار شد، داشته باشد. توسعه‌دهندگان از این تغییر مطلع شده‌اند و برخی از آن‌ها در حال حاضر روی بازی‌های این کنسول آینده کار می‌کنند؛ این موضوع را می‌توان شروع قدرتمندی برای خط عرضه سوییچ 2 قلمداد کرد.

یکی از عناوینی که به طور بالقوه برای سوییچ 2 آماده می‌شود، متروید پرایم 4 است. این بازی در ابتدا در سال 2017 معرفی و در سال 2019 توسعه‌ی مجدد خود را آغاز کرد؛ از آن زمان تاکنون نسبتاً بی سر و صدا بوده است. این تاخیر منجر به گمانه زنی‌هایی شده که ممکن است عنوانی پرچمدار برای کنسول جدید باشد.

موفقیت سوئیچ اصلی، که به پرفروش‌ترین کنسول نینتندو تبدیل شد، توقعات بالایی را برای جانشین آن ایجاد می‌کند. با فروش بالا و بیشتر از رقبای خود یعنی سونی و مایکروسافت، کنسول بعدی نینتندو کار بزرگی برای انجام دادن دارد. پیش از این گزارش شده بود که این دستگاه دستی دارای سازگاری با بازی‌های کنسول قبلی است. طرفداران مشتاقانه منتظرند تا ببینند نینتندو چگونه قصد دارد با نوآوری بعدی خود در بازی، میراث سوییچ را بسازد.

بیشتر بخوانید:

آیا شما هم منتظر این کنسول جدید نینتندو هستید و یا رقبای آن را در بازار ترجیح می‌دهید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر