;
coinex

رنگ‌بندی و طراحی هواوی پاکت 2 لو رفت

اخیرا هواوی تائید کرده که در 22 فوریه در چین، از گوشی تاشوی خود با نام Pocket 2 رونمایی می‌کند. حال دو روز مانده به رونمایی، رنگ‌بندی و طراحی هواوی پاکت 2 لو رفت.

طبق گزارشات منتشر شده، طراحی این گوشی شبیه به مدل‌های قبلی سری پاکت خواهد بود. به علاوه، گفته شده این دستگاه در رنگ‌های بنفش، مشکی و سفید عرضه خواهد شد. با این حال، عکس‌هایی که امروز منتشر شده‌اند نشان می‌دهد که هواوی Pocket 2 رنگ بندی‌های دیگری نیز دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رنگ‌بندی و طراحی هواوی پاکت 2 لو رفت

یک بلاگر تکنولوژی از عکس‌های زنده پنل‌های عقبی گوشی Pocket 2 هواوی پرده برداشت. همانطور که در تصاویر زیر می‌توانید مشاهده کنید، احتمالا رنگ بندی هواوی پاکت 2 شامل آبی و سبز نیز بشود.

تصاویر لیک شده طراحی گوشی Pocket 2 را نیز نشان می‌دهند که در پنل پشتی، دارای دو برش دایره‌ای است؛ یکی برای دوربین و دیگری برای نمایشگر ثانویه. البته نمی‌توان حدس زد که پنل پشتی از جنس شیشه است یا پلاستیک.

برخی گزارشات قبلی ادعا کرده‌اند که نسخه بنفش این دستگاه دارای پنل پشتی چرمی بوده و جنس پنل نسخه‌های مشکی و سفید احتمالا از شیشه‌ باشد. گفته شده این دستگاه یک نسخه کاستوم از برند Art نیز خواهد داشت.

از طراحی هواوی پاکت 2 که بگذریم، قبلا برخی شایعات مشخصات کلیدی این گوشی را نیز فاش کرده‌اند. گفته شده قلب تپنده این دستگاه چیپست Kirin 9000S بوده و انرژی مورد نیاز آن را یک باتری 4,520mAh با شارژ سریع 66W تامین خواهد کرد. احتمالا این دستگاه به ۱۲ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و Harmony OS 4 مجهز خواهد بود.

هرچند اطلاعاتی در زمینه اندازه صفحه نمایش و تنظیمات دوربین این گوشی وجود ندارد، اما گفته شده این محصول ضدآب بوده و ارتباط ماهواره‌ای را پشتیبانی می‌کند.

تاریخ رونمایی گوشی تاشو پاکت 2 22 فوریه خواهد بود و همراه آن گوشی گردنبند بلوتوثی Freelace Pro 2 نیز معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره این گوشی تاشو هواوی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر