;
coinex

گوشی تاشو نوبیا فلیپ فایوجی (Nubia Flip 5G) گواهی 3C چین را دریافت کرد

گوشی تاشو نوبیا فلیپ فایوجی گواهی 3C چین را دریافت کرده و به دنبال آن برخی از مشخصاتش فاش شده است. این دستگاه به عنوان اولین گوشی تاشو نوبیا به زودی عرضه خواهد شد.

این روزها گزارش‌های زیادی درباره خروج شرکت‌های بزرگ و معروف از صنعت محصولات تاشو شنیده می‌شود، اما در این میان برند نوبیا با تولید یک گوشی تاشو، این روند را شکسته است. گفته می‌شود که Nubia نه تنها بر روی یک، بلکه دو دستگاه تاشو کار می‌کند؛ یک نوع عمودی و یک نوع افقی.

در حال حاضر، نوبیا Flip 5G به عنوان اولین گوشی تاشوی این شرکت، گواهی 3C چین را دریافت کرده است. ظاهر شدن این گوشی در پلتفرم صدور گواهی 3C به عرضه قریب‌الوقوع آن اشاره می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گواهی 3C گوشی تاشو نوبیا فلیپ فایوجی

طبق آنچه که در گواهی 3C دیده می‌شود، گوشی Nubia Flip 5G با شماره مدل NX724J از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند. البته وضعیت پشتیبانی این گوشی از قابلیت شارژ بی‌سیم مشخص نشده است.

گوشی تاشو نوبیا فلیپ فایوجی
گواهی 3C گوشی تاشو نوبیا فلیپ فایوجی

این فهرست نشان می‌دهد که این دستگاه با یک آداپتور برق با شماره مدل STC-A5111530AC عرضه می‌شود. بر اساس این مطلب، فرض بر این است که عرضه اولیه در کشور چین اتفاق خواهد افتاد.

متاسفانه جزئیات بیشتری درباره مشخصات نوبیا فلیپ فاش نشده است. اطلاعات بیشتر در مورد پردازنده، سیستم دوربین و سایر ویژگی‌های این گوشی احتمالا در آینده نزدیک به دست افشاگران و پلتفرم‌های صدور گواهی منتشر خواهد شد.

به احتمال زیاد نوبیا فلیپ فایوجی در کنار گوشی تاشو نوبیا زد 60 فولد معرفی خواهد شد. شایعه شده که این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام، نمایشگرهای آمولد در جلو و پشت و یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 100 واتی مجهز خواهد شد.

هر دو گوشی تاشو نوبیا در لیست پایگاه اطلاعاتی IMEI با شماره مدل‌های NX801J و NX724J قرار گرفته‌اند. این مسئله نشان می‌دهد که روند توسعه و تولید این گوشی‌ها توسط شرکت نوبیا به خوبی در حال طی شدن است. با این حال، هنوز هیچ اطلاعیه رسمی درباره تاریخ عرضه آنها منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تاشو نوبیا فلیپ فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر