;
coinex

Galaxy Fit 3 سامسونگ رونمایی شد؛ بازگشت کره‌ای‌ها به بازار مچ‌بند‌ها

پس از مدت‌ها، سامسونگ به بازار مچ‌بند‌ها بازگشت و جانشین Galaxy Fit 2 یعنی Galaxy Fit 3 امروز به طور رسمی توسط این شرکت رونمایی شد.

سامسونگ امروز گلکسی فیت 3 را معرفی کرد. این یک باند ردیابی تناسب اندام مقرون به صرفه است که جانشین Galaxy Fit 2 می‌شود که در سال 2020 عرضه شد. Galaxy Fit 3 چندین پیشرفت در طراحی و مجموعه ویژگی‌ها به همراه دارد. دارای صفحه نمایش 45 درصد بزرگتر، ویژگی‌های ردیابی سلامت بیشتر و ویژگی‌های اضطراری بیشتر است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


Galaxy Fit 3 دارای عمر باتری 13 روزه و صفحه نمایش لمسی تمام رنگی است

مچ‌بند جدید سامسونگ، گلکسی فیت 3، دارای صفحه نمایش 1.57 اینچی OLED تمام رنگی است که به شما امکان می‌دهد اطلاعات بیشتری را در یک نگاه مشاهده کنید. همچنین دارای بدنه آلومینیومی با استاندارد IP68 و 5ATM برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. نوار سیلیکونی آن دارای مکانیزم جدا شدن با یک اشاره است که تعویض مچ بند را آسان‌تر می‌کند.

Galaxy Fit 3 دارای شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و مانیتور ضربان قلب است که به شما امکان می‌دهد فعالیت‌ها، تناسب اندام، خواب، سطح استرس و تمرینات خود را ردیابی کنید. سپس تمام این داده‌ها از طریق یک تلفن هوشمند جفت شده با Samsung Health همگام می‌شوند. متأسفانه، برای ردیابی تمرینات بدون گوشی هوشمند از GPS برخوردار نیست.

Samsung Galaxy Fit 3 announced: A bigger, smarter fitness tracker

علاوه بر این، می‌توانید Galaxy Fit 3 را با بیش از 100 صفحه زمینه از طریق برنامه Galaxy Wearable سفارشی‌سازی کنید. می‌توانید از Galaxy Fit 3 به عنوان یک شاتر از راه دور برای دوربین تلفن هوشمند خود استفاده کنید یا پخش رسانه را در تلفن جفت شده کنترل کنید. علاوه بر این، می‌توانید از دستگاه برای پیدا کردن گوشی هوشمند خود استفاده کنید. همچنین این مچ‌بند هوشمند سامسونگ دارای ویژگی‌های Emergency SOS و Fall Detection است که به شما امکان می‌دهد در چنین شرایطی با خانواده یا مخاطبین اضطراری خود تماس بگیرید. البته گلکسی فیت 3 فاقد میکروفون و بلندگو است، بنابراین نمی‌توانید از آن برای پاسخگویی به تماس‌ها استفاده کنید.

ویژگی‌های اضافی شامل همگام‌سازی حالت‌ها با تلفن هوشمند گلکسی شما است. برای مثال، می‌توانید حالت Do Not Disturb یا Sleep را روی گوشی خود با Galaxy Fit 3 همگام‌سازی کنید. سامسونگ ادعا می‌کند که Galaxy Fit 3 با یک بار شارژ می‌تواند تا 13 روز دوام بیاورد.

گلکسی فیت 3 در رنگ‌های خاکستری، صورتی طلایی و نقره ای عرضه می‌شود و از 23 فوریه 2024 در آسیا، آمریکای مرکزی، اروپا و آمریکای جنوبی در دسترس خواهد بود. در آینده در کره جنوبی نیز عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد Galaxy Fit 3 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر