coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

قابلیت‌های جدید به پلتفرم تردز اضافه شد

در آخرین آپدیت، قابلیت‌های جدیدی به پلتفرم تردز اضافه شده است. این ویژگی‌ها در حال حاضر در ایالات متحده فعال بوده و به‌زودی برای تمامی کاربران منتشر خواهد شد.

در آخرین بروزرسانی پلتفرم Threads، ویژگی‌های دسترسی سریع به دوربین و ذخیره پیش‌نویس در برنامه به آن اضافه خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت‌های جدید پلتفرم تردز ؛ از دسترسی سریع به دوربین تا ذخیره پیش‌نویس در برنامه

در نسخه جدید Threads یک دکمه جدید اضافه شده تا کاربران بتوانند بدون نیاز به خروج از برنامه، به دوربین دسترسی پیدا کنند.

در حال حاضر، کاربران تردز تنها می‌توانند از گالری عکس‌های خود را در برنامه بارگذاری کنند ولی پس از آپدیت تردز به آخرین نسخه، شما می‌توانید گزینه دوربین را حین ساخت پست در کنار موارد دیگر چون رسانه‌ها، گیف‌ها و … مشاهده کنید. با این ویژگی، کاربران می‌توانند راحت‌تر عکس‌های خود را در این برنامه آپلود و به اشتراک بگذارند.

قابلیت‌های جدید به پلتفرم تردز اضافه شد

یکی از ویژگی‌های مورد انتظار دیگر برای کاربران Threads که با این به‌روزرسانی عرضه می‌شود، قابلیت ذخیره پیش‌نویس‌ است. با این ویژگی، کاربران می‌توانند پست خود را در تردز بنویسند اما به جای انتشار، آن را سیو کنند تا هرزمان که خواستند، پست خود را منتشر کنند. زمانی که شما گزینه Cancel را انتخاب کنید و یا برنامه را ببندید، برنامه به طور خودکار پیش نویس شما را سیو می‌کند.

طبق گفته متا، این ویژگی‌های جدید به زودی در اختیار تمامی کاربران قرار می‌گیرد.

اوایل امسال، Threads یک به‌روزرسانی منتشر کرد که به کاربران اجازه می‌داد نتایج جستجو را بر اساس ترتیب زمانی مرتب کنند؛ اما بعدا آن را حذف کرد و گفت این ویژگی یک پیش نمونه داخلی بوده و به طور اتفاقی برای تعداد کمی از افراد منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره قابلیت های جدید پلتفرم تردز چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: 9to5mac

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر