;
coinex

توزیع کارت اعتباری خرید ویژه شب عید ؛ [+تاریخ و محل برگزاری نمایشگاه های بهاره]

نایب رئیس اتاق اصناف تهران از برگزاری نمایشگاه های بهاره خبر داد. بر اساس اعلام وی این نمایشگاه به مدت ده روز در 5 نقطه‌ی شهر تهران برپا خواهد شد.

احمد ابوالحسنی، نایب رئیس اتاق اصناف تهران از برگزاری نمایشگاه های بهاره خبر داد. او اعلام کرد:«این نمایشگاه از تاریخ ۱۵ تا ۲۵ اسفندماه و در ۵ نقطه شهر تهران از جمله پارک ارم، فرهنگسرای اشراق، فرهنگسرای حجاب، بوستان ولایت و شهر آفتاب برگزار می‌شود.»

بیشتر بخوانید: طرح بخشودگی صد درصدی جرائم مالیاتی تا پایان اسفند ماه تمدید شد

ابولحسنی ادامه داد:«در نمایشگاه شهر آفتاب، به خریداران کارت اعتباری ۲۰ میلیون تومانی با مهلت بازپرداخت ۴ ماهه داده می‌شود.»

او در خصوص این نمایشگاه توضیح داد:«در این نمایشگاه‌ها کالاهایی مانند برنج، گوشت و مرغ، قند و شکر، پوشاک، کیف و کفش، خشکبار و شیرینی و کالای خواب عرضه می‌شود.این کالاها با تخفیف ۵ تا ۳۰ درصد و در کالای خواب تا ۴۰ درصد به مشتریان عرضه می‌شود.»

نایب رئیس اتاق اصناف تهران در خصوص زمان برگزاری این نمایشگاه گفت:«  ساعت کار این نمایشگاه‌ها تا قبل از ماه رمضان از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ و در ماه مبارک رمضان از ۱۵ تا ۲۳ شب است.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نمایشگاه های بهاره چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر